Translate

14 Şubat 2012 Salı

189.bölüm..


tu---- yok canım.....adımı nereden biliyorsun.. demezmiydin.... hanımefendi ,bakarmısınız dedim... 
yoldaki..bütün bayanlar baktı, sen hariç... bende, aldım.. senden bir anı olarak.. sakladım...
nasıl verseydim ki... saçlarını atmaya da, kıyamadım... diğerleri de,kopardıklarındı.. 
ir---- (gülümseyerek...kesenin içine geri koydum..  elini açıp..bıraktım,avucuna.. )
anladım... iyi ki, gösterdin.. kazara ,ben bulsaydım.. bu kimin diye ,dırdır ederdim...
 başka birşeyim varsa... şimdi söyle.... sonradan, başın ağrımasın... 
tu----- (çok çok değerli bir şeyi yerleştiriyor sanki... cüzdanına itina ile koydu..
.yatağa bıraktı... ve ağır ağır konuştu... ) 
ben... şimdiye kadar... kimsenin, hiçbir şeyini.. - anısını bile - saklamadım...
benim için, bir anlam ifade etmiyordu çünkü...ama senin herşeyini sakladım... da.. göremezsin.. hepsi benim.. kalbimde.. beynimde... yerini aldı.. 
gülüşün, oturuşun.. yürüyüşün.. yatman,uyuman... her hareketin, bakışın... kaydedildi..ediliyor..  her an.. artan, değişen.. değerli, bir arşivim var... 
ve ben bunun için ,şükür ediyorum... 

gözlerim doldu.. ben, tunayı hak edecek ...ne yaptım acaba ,diye düşünüyorum.. 
içimi ,alt üst etti yine... elimi uzatıp.. yanağına dokundum... 
dudaklarım titriyor... 
ir---- tunamm... 
gerisini getiremedim... duyduklarımdan sonra.. 
zaten benim,sözlerim .. o anki duygularımı anlatmak için ..yetersiz kalacaktı... 
saçlarımın üstünde.. nefesini , sırtımda.. sarılmış. kollarını.. hissederek.. 
konuşmadan .. kıpırdamadan,oturduk.. sabırla sakinleşmemi bekliyor.. da,
.. gözyaşım ,durmuyor bir türlü... coştukça coşuyor...

 ben.. ben... ne basit ve çocukça şeyler  düşündüm,üzdüm onu.. 
dünyanın tüm hazinelerini ,önüme koysalar.. şu an ki ,kadar sevinmezdim herhalde.. daha önce de, çok duygulandırmıştı beni...anlattıkları ve yaptıklarıyla... 
 ama bu başka... içimi titretti... pır pır ,uçuyor kalbim... sevildiğimi ,hiç böyle hissetmemiştim.... başımı kaldırıp .. yüzüne baktım.. onun da ,gözleri kızarmış... 
sevgiyle bakıyor bana... yüzümü sildi.. bir eliyle...  konuşamıyoruz.. ikimizde...
yavaşça doğrulup... banyoya gittim.. 
yüzümü yıkadım.. tekrar tekrar... kuruladım iyice... derin derin nefes alıp,
odaya geldiğimde... tuna da.. kalkmıştı.. yataktan... 
cüzdanı.. koltuğun üstüne bıraktığı, pantolonunun cebine koyuyordu...

çantadan, siyah  bikinimi aldım.. 
ir---- bir daha, sana  hiç ısrar etmeyeceğim.. ne göstereceksen..yada istiyorsan...  sen göster... sonra, perişan oluyorum... 
tu---- (gülümseyerek... ) sen,benim gerçekten rüyamdın... (elimdekini göstererek... )sen,arada bir perişan oluyorsun..ya ben ne yapayım..
ir---- (bir bikiniye.. bir tunaya baktım.. elimi açınca.. yere düştü..  bikini..
kollarımı boynuna doladım..)..giymem hayatım... 
tu---- (sarıldı belime...)  onları ,sana ben aldım.. gözünde kalmasın,hiçbir şey.. giyin, güneşlen.. yanımda , aklına ne geliyorsa...herşey serbest... şartları ben sağlarım... beni alt üst eden, sensin...giydiklerin değil...hadi, giy şimdi.. 
ir---- peki..
öptü alnımı.. belimi ,bırakıp.. odadan dışarı çıktı... 
****


giyindim.. havluya sarılıp.. dışarı ,güverteye çıktım... offf... öyle sıcak ki... hava...
kaptan da, klasik müzik çalıyor... aşağıdaki hoparlörlerden biz de.. duyuyoruz.... 
tuna şemsiyenin altında ki... koltuğa oturmuş..  sigara içiyor... beni görmüyor.. 
yanında ki, sehpada da...buğulanmış.. iki bira şişesi.. iki de bardak var... açmamış.. beni bekliyor..
geri dönüp...mutfağa girdim... çerez görmüştüm... tabağa doldurdum.. 
buzdolabından.. soyulup hazırlanmış.. meyve tabağını aldım....  iki de ,çatal koydum tepsiye... 
gözlüğümü takıp... tunanın yanına gittim... 
ir---- ben geldiimm... 
tu---- hoşgeldin....
sehpaya yerleştirdim.. tepsidekileri..oturdum ,yanındaki koltuğa.... 
bardaklara doldurdu... biraları... birisini bana verdi.. bir yudum içtikten sonra... 
tu---- akşam yemekten sonra... ne yapalım.. biliyor musun... 
ir---- ne.. 
tu---- gece kulübüne gidip,dans edelim.. (bitirdi birasını...) 
ir---- olurr.. da.. niye akşamı bekliyoruz ki... (elimi uzattım.. ) benimle dans eder misin.. 
gülerek.. tuttu elimi... avucunun içine aldı...
tu---- ederim.. 
çok güzel dans ediyor.. bende, müziğe göre... tunanın hareketlerine... uymaya çalışıyorum.. çevirip.. döndürerek.. koluna yatırdığında... müzik durdu...

ir---- düşeceğim tunaa... kaldırsana beni... 
tu---- (gülümseyerek... doğrulmamı sağladı...) hiç,düşürür müyüm seni... dans davetiniz için ,sağolun.. hanımefendi... 
ir----rica ederim, beyefendi... zevkti benim için.. oturmadan.. sırtıma güneş kremi sürermisin.. 
tu---- hımm.. sürerim..

şezlonglara uzanıp güneşlenirken.. ben düşüncelere dalıp, fazlaca kıpırdamadan yatmışım.. tunanın dudaklarını ,omuzumda hissedince... 
açtım gözümü... 
tu---- irem.. dönsene.. yanmadın mı.. 
ir---- (doğrulup... gözlerimi kırpıştırdım... ) hiç farkında değilim...sahiden yanmışım.... 
tu---- . yediğimiz balık gibi ,olmuşsun... fırında irem... 
ir---- hah hah hah... acıktın sanırım... beni balık gibi, gördüğüne göre... 
tu---- balık gibisin.. zaten... 
ir---- fok?
tu---- aşkolsun... ben öyle mi dedim.. haksızlık ediyorsun.. kendine... hiçbir fazlalığın yok ki.. 
ir---- sağol.. 
şemsiyeyi çekti,gölge olsun diye.. 
tu---- bira alacağım,ister misin... 
ir----- yok da... soğuk bir su verebilirsin... 
tu----- tamam....
*********
epeyce bir süre geçtiği halde... tuna gelmeyince... merak ettim tabi..... 
havluya sarılıp... içeri gittim... 
ir---- tunaaa... neredesin... 
tu---- banyodayımm... gell.. 
banyonun kapısını ittim... 
tuna lavaboya eğilmiş yüzünü yıkıyor... kenarda da.. buz torbası var... 
ir----- nerede kaldın, su getirecektin güya.... 
tu---- (doğrulup.. bana döndü.. ) uzandım biraz... başım döndü de... tekneye alışık değiliz ya... 
ir----- (koluna girdim ) ... gel.. sararmışsın.. yat ,biraz daha.. 
tu---- geçti.. geçti... 
ir----- (odaya gelince...yatağa oturttum zorla.. yanına oturup)  bak bakim bana... neyin var.. senin..  miden de bulanıyorsa... kesin ,hamilesin ...
tu---- hah hah hah.. 
ir----(gülüyorum bende... )... hoşuna gitti ,dimiiii... kimden hıı... 
tu----- (yanağımı okşadı...) senden... 
ir----- iyi ,o zaman... içim rahatladı... tunaa.....geri dönelim mi.. doğru söyle, nasılsın... 
tu---- canımm... iyiyim, gerçekten... merak etme... güneşten, tekneden oldu herhalde... buzla serinlettim, başımı ensemi.. geçti .. hamilelik belirtilerim.. 
dönmemize gerek yok... 
ir---- yat ve dinlen lütfen... hadi... hatırım için...ben duş alayım.. batıyor her yanım... 
tu---- ( yattı ) çabuk gel, ama...
eğilip... öptüm yanağını.... 
ir----- tamam...
canım sıkıldı ... beş dakikada ,duş alıp.. çıktım... güzel yanmışım ama şimdi önemi yok..tunayı böyle görmek .. içimi burktu...
odaya geldiğimde.. tuna uyumuştu..... oturup.. okşadım saçlarını... yüzüne dokundum... ateşi falan yok ,neyse ki.. 
üstüne ,pikeyi örttüm... gidince, mutlaka doktora görünsün istiyorum... 
ona değmeden... yattım bende yanına... 
yastığa değen.. simsiyah...kirpiğine,bıyığına.. saçlarına ... muntazam kaşlarına... baktım.. 
nasıl da ,derin uyuyor... ben onu çok seviyorum... hevesli hevesli, getirdi beni buraya... iş düşünmek istemiyorum.. dinlenelim dedi... 
ya ben ne yaptım.. geziyi,berbat ettim... canını sıktım.. değer miydi.. peki.. 
hayır..  hiç bir şey.. ondan daha değerli değil... 
birden açıverdi gözlerini... baktığımı hissetmiş gibi..
tu---- gelmişsin.. 
ir---- geldim...
kolunu ,başımın altına koyup.. çekti beni ,kendisine... arkamdan..sarıldı sıkıca... 
omuzuma bastırdı,dudaklarını..... 
ir---- niye uyandın..sen... 
tu---- bilmem..kokunu duymuşumdur, belki... 
ir----- (gülümsedim...) nasılsın... 
tu---- gayet iyiyim,irem...sorma artık...birşeyim yok... 
ir----- korktum tuna.. 
tu---- (dirseğinin üstünde ,doğrulup... beni çevirdi ,kendisine....) korkma, bir tanem... böyle basit bir şey için... sıkma canını.. dayanıklıyımdır..  mesela..hiç hasta olduğumu, hatırlamıyorum... 
ir----- olma da.. zaten.. ama neden başının döndüğünü bilmek istiyorum... 
otele dönünce, doktora gidelim... lütfen... belki tansiyonun falan çıkmıştır... 
tu---- (çenemi avucunun içine aldı ) canımm.. bir daha olursa.. gideceğim tamam mı... söz... 
ir---- peki.. ben giyineyim.. de, çay içelim... kurabiyelerden de yeriz... 
yastığa bıraktı kendisini... gülerek... 
ir---- (oturdum... )aa,ne gülüyorsun..içim kıyıldı.. 


Hiç yorum yok: