Translate

14 Şubat 2012 Salı

186.bölüm..


ikimizde.. karşılıklı koltuklara... oturup,ayaklarımızı uzattık..  çay içiyoruz... 
yaparken baktım da.. mutfak ve hazırlanmış yiyecekler harika... 
salataya kadar herşey,üstü  kapatılmış .. buzdolabında.. duruyor.. 
 
ir---- tunaa... kaç kere duracakmışız.. ve süresi ne kadar.. 
 
tu---- rotalarında görülmesi gereken.. dört  uygun   koy varmış.. açıkta demirliyecekmişiz... 
 kaptan, sahile çıkacakmış... birer ,saatmiş.. molalar... 
istersek.. uzatabilirmişiz.. bayrak sallıyormuşuz... kaptanın gelmesi,için...
yemeği biz yaparız dedim.. o hazırlıyormuş ..da.. 
 
 ir---- hııı.. sahile çıkmak istersek...
tu----- çıkarızz.. daa.. 
ir---- mayolu değil... diyorsun... 
tu----.......... evet.. anla, beni lütfen... 
senin ve benim .. isteklerimizi ,olabildiğince... yerine getirmeye uğraşıyorum... 
elimden gelen bu... 
 
 
ir---- ben, hiç sahilden denize giremeyecekmiyim tuna...
 
tu---- niye giremeyesin canım...girdiğin yer ve çevre önemli..
ir----- iyi ki, Adanada deniz yok... yani, varda.. ben girmem zaten ,orada... (doğruldum birden...)
ne yani... havuza da mı, giremeyeceğim... 
 
tu---- (o da oturdu... koltukta..dizine dayadı dirseklerini..ellerini birleştirip..) .. beni anla ,demiştim..
 
ir---- (sinirlendim birden.. ayağa kalkarak) peki tuna.. anladım.. ben girmiyorsam... sende girmiyorsun öyleyse.. 
hem denizde, görünmeyecekmiyiz..pardon, ben görünmeyecekmiyim... 
 
tu---- (o da kalktı... ) iremm.. niye böyle söylüyorsun... 
 
yanıma geldi ama dokunmuyor.. bana... 
ir----- ne dedim ki...dürbünler olabilir ,ya bacağımı falan görürlerse... ne yaparız sonra.. değil mi...
ben yatıyorum... geri döndüğümüzde, uyandır beni.. istemiyorum, hiçbirşey...... 
 
yatak odasına gidip... terliklerimi   kot pantolonumu..  çıkarıp..yattım... 
pikeye de, sarıldım... 
 
benim havuzda,yüzdüğümü görmüş.. sevdiğimi de,biliyor.. neden kısıtlıyor ki beni.. 
sanki, her gün yüzmeye gidicekmişim.. zamanım varmış ..gibi..niye hevesimi kırıyor... 
olur dese ,ne var ki...
kendisi,yüzsün.. ben bakayım ... ohh ne güzel... ne bacakmış ya,sorun oldu....
 sanki ..kendisi başkasının bacağını görmüyor... 
tunanın geldiğini hissedince,kapadım gözlerimi... 
 
yanıma oturdu.. 
tu---- irem, bana bakarmısın... 
ir----- uyuyorum.. 
tu---- hıı,belliii .... aç gözünü...
açıp.. ona baktım.. 
 
ir---- evet... ne var... 
tu---- ben,sana yalan mı söyledim... 
herkesin içinde girebilirsin diyip.. vaz mı geçtim ki.. dediklerime bozuluyorsun...
kıskandığımı 
olmaz dediğimi, . senin için,hissettiklerimi .. bilmiyormusun... ben,sana beni anlatmadım mı..
içinde kalmasın, diye... sadece senin yüzmen için, beraber yüzebilmemiz...için..
burayı tercih ettim dedim, beni duymadın mı... 
bu tafrayı hak etmediğimi sanıyorum,iyi düşün irem... 
senin için..yarattığım ,fırsatı değerlendirebilecekken... 
burada,yatmak istiyorsan.. sen bilirsin.. 
benim de... katlanamayacağım.. şeyler var... kusura bakma.. 
dışarıdayım, güneşleneceğim biraz.. ... 
 
... çantadan.. mayosunu alıp.. banyoya geçti... 
 
giyinip.. odadan çıkarken,havluyu omuzuna almış... ıslık çalıyordu...
sinir ne olacak... 
 
dedikleri doğruydu aslında... niye bu kadar,tepkiliyim ki...
.. delimiyim ne.. evet ,deliyim... 
kendi kendimi... ve tunamı.. aptalca şeyler için ,üzüyorum.. 
onun benim için yaptıklarını,inkar edebilir miyim.... 
ne olur ki,... havuza girmesem... tunanın kıskandığını, bilmiyormuşum gibi...
yada ben,onu kıskanmıyormuşum gibi...
 
neyse... 
sessizlik... denizin üstünde ,süzüldüğümüzü  bilmek bile... rahatlatıyor,insanı... 
kendi dediğime gülüyorum,iyi ki rahatlamışım diyerek... tek kelimeyle,saçmaladım işte... 
 
birazdan kalkarım diyerek.. yastığa sarılıp..gözlerimi kapamıştım. ..
epeyce bir süre, kendi kendimle hesaplaştım.... .
tunanın sesini duyunca, dinlemek için... başımı kaldırdım... 
kaptanla konuşuyor... dur burada dedi... e niyee.. geri mi, döneceğiz acaba...
 adamın hevesini, kaçırdım tabi... dinlenmek istiyordu... ve bende,güya acıyorum değil mi.. 
 
fırladım yataktan... tunayı görmek ve daha iyi duymak için.....camın perdesini araladım... 
koya yaklaşmışız... tuna geçti ,önümden... içeri gelecek... .. 
yat ireemmm...yat... ilgilendiğimi ,niye bilsin canım..  hopladım yatağa... 
pikeyi  tam üstüme çekemedim ama ... olsun... kıpırdamadan yatıp.. gözümü de kapadım...
 
tuna söylenerek, odaya girdi... 
tu---- neredeymiş ,bu krem.. 
 
çantayı karıştırıyor,seslerden anladığım kadarıyla.. ... 
 
tu---- böyle de, yatılmaz ki canım.. 
 
gülmemek için ,dudaklarımı ısırıyorum... 
tu---- ah irem.. ahhh... yakıp,kül ediyorsun beni... birde fark etsen,halimi.. 
 
üstüme ince birşey örtüyor... 
saçlarımı omuzumdan çekip.. kulağımın yanını ,öptü usulca... 
 
içini çektiğini duydum... motor da, durdu.. bu arada... mola veriyoruz herhalde... 
 
kirpiklerimi aralayıp.. etrafıma baktım... demir atılıyor... kaptanla konuşuyorlar..
döndüm yatakta... 
hiç içimden gelmiyor kalkmak... dediklerimin ağırlığı ,üstüme çöktü sanki... 
üffff yaa... bir günümüzü ,niye heba ediyorum ki.. tunanın yaptıklarına karşılık mı ,bu şimdi.. 
aptalım ben... aptal aptaalll...
 
yastığı başımın üstüne aldım... uyumak istiyorum... 
haklılığını kabul etmek hiç işime gelmiyor..çünkü... 
 
epeyce sonra... denize birşey düştü sanki.. yada atladı.. atladı mıı... 
hiiii, tunaaa... bensiz denize giriyor... olacak şey mi... ben de, ona girme demiştim.. 
hışımla kalktım yataktan.. çantadan... mayomu alıp, giyinmem... iki dakika sürdü... 
 
havlulardan birisini kapıp.... 
aceleyle dışarı çıktım.... 
 
öyle güzel ve sakin bir koy ki....
başka bir tekne falan da ,yok etrafta... 
 
sahilden görünmeyen ,arka tarafa geçtim...
 
yüzen, kimseyi göremedim...ama  denizin berraklığı ve rengi muhteşem.... 
güneşin yakıcılığı da artmış... iyice...
 
havluyu kenara bırakıp... atladım suya....
kısa nefes aralıklarıyla ... daldım, tekrar tekrar... nasıl iyi geldi, anlatamam... 
 
kaptırmışım kendimi...
deli gibi yüzdüm, yoruluncaya kadar.... 
 
yatın ,merdivenlerine yaklaştığımda... nefes nefeseydim... 
tunanın ,ayakta... gülerek bana baktığını gördüm... 
durdum,suyun içinde...
 
tu---- eee.. 

Hiç yorum yok: