Translate

14 Şubat 2012 Salı

187.bölüm..


tu---- eee.. 
ir---- ne e si.. 
tu----  hiç birşey istemiyordun, güya uyuyordun ya.... niye buradasın... 
ir----- çok sıcaktı... uyandım.. ne var... 
tu---- hımm... iyi... madem ,tek yüzüyoruz... sıra bende... şöyle çekil de... atlayayım.. 
ir----(saçlarımı arkaya attım..). yakın koruma, gerekebilir sana... 
yalnız yüzmeni istemiyorum.. ..neme lazım, bacağını ..göğsünü falan görürler de... 
atlayıp... yanıma doğru ,yüzdü... 
belime sarılıp.. mırıldandı...
karışmış saçlarıyla,yüzünden akan sularla...  çok çekiciii...
tu---- bende istemiyordum...sen,çağırdın mı... 
ir----- (bakışlarımı yüzünden, boynuna doğru indirdim...) ben , ben girdiğini sandım...
tu---- seni bekledim.. beraber yüzelim diye.... (çenemi kaldırdı... gözlerime bakarak... )
ne dersen de... seni ,kimsenin böyle görmesine razı değilim...  
derdim, bacağın değil... sensin sen... 
benim karıma.. bir başkası.. 
arzuyla bakmamalı.. asla... anladın mı...kabul edemem.. 
ir---- tunaa...
tu---- susss... yapabileceğim,her türlü imkanı .. sunarım..sana..
elimden geldiğince...  isteğini de,yerine getirmeye çalışırım... ama yanımda olmak şartıyla... 
ir----- tunaaaa ...
baktı ,bana sadece.. ... 
 .............. dudaklarıma dokundurdu ,parmağını...  
ir---- yoruldumm.. 
tu---- (bıraktı belimi...) iyi çıkalım.. öyleyse... 
ir---- sen, yeni girdin daha... ben çıkarım... 
merdiveni tutup,çıkarken... tuna da, arkamdan geliyordu... 
tu---- hevesim kaçtı.. sonra ki, molada yüzeriz... 
aldım havluyu... bir ucunu....tunaya uzattım.. diğer  ucuyla  da, yüzümü sildim.... 
içeri girdik... sessizce...
**************
üstümüzü değişince... 
tu---- acıktın mı...
ir----- (şortumun paçalarını düzeltirken... ) yoo... 
tu---- kaptanı, çağırıyorum o zaman...
ir----- çağır.. kahve içer misin... 
tu----( içini çekip... )içerim ...içememeyi tercih ederdim ama... 
ir-----( mırıldandım.. mutfağa giderken.. )bende..
*******
yat nazlı nazlı ilerliyor... lacivert sularda.... arkasında köpükler bırakarak..
 başımda şapkam, gözümde güneş gözlüklerim... elimdeki tepside.. iki kupa neskafeyle... 
güverteye çıktım...
tuna şezlonga uzanmış...  yanındaki şezlonga da, ben oturdum... 
güneşlenmek için ideal bir ortam yani... 
ir----- neskafe  yaptım..... 
tu---- (başını çevirip... tek gözünü açtı... ) sağol... 
ir----- sende... 
arkama yaslanıp... bacaklarımı uzattım .. 
denize bakarak.... yudumluyorum.. kahveyi...
bacaklarım anında kızarmaya başladı...
ir---- kremi verirmisin... 
tu---- (doğrulup... uzattı... kremi... ) niye önce sürmedin... 
ir---- çantada yoktu.... 
bacaklarıma sürdüm,elime döktüğüm kremi.... 
tu---- hıı, ben aldım... 
ir----- sırtına sürememişsindir.. gel, süreyim... istersen... 
kalkıp... benim şezlonga oturdu... sırtına krem sürüyorum.... 
hafifçe kızarmış...
ir---- esmer tenin iyiliği de bu işte... güneşe dayanıklı oluyor... ben, kavrulurdum... şimdiye kadar..
tu----- traktörün üstünde ..Adananın sıcağına alışığımda.. ondan yanmıyorum... 
 yanacağım kadar ,yanmışım yani... her anlamda... 
ir----- (kremlemem bitince... kolunu tutup.. çevirdim kendime... ) o, laf bana mıydı..
tu---- ( bıyık altından gülerek.... ) evet ,üstelik senin yakmanın .. kremlemek gibi, bir çaresi de yok... 
süresiz,kesintisiz ve ilginçlik o ki... istiyorum... 
ir----- (gülümsedim hafifçe... ) 
dün havuzda sana söylediklerimden sonra,az önceki tepkimi anlayamamışsındır... 
tu---- doğrusunu istersen... evet.. hangisi gerçek düşüncen diye ,tereddüte düştüm... 
ir----  dün dediklerim gerçekti... az öncekiler de,öyle... ama ..
biraz fazla oldu sanırım... birden,özgürlüğüm elimden alınmış gibi hissettim... 
yaylada konuşmuştuk ya... kısıtlanmaya gelemiyorum..işte... 
tu---- (elimi tuttu... ) sen ,denizde dediklerimi anladın mı... kısıtlama dediğin ,şeyi yani... 
uygun şart ve koşulları sağlayınca... benim yanımdayken  ,.ne giydiğinin .... giymediğinin..
önemi yokk.. bana helalsin, sen.. başkasına değil... 
ir---- (gözlerimi ,uzaklara çevirdim... ) şu ilerideki minik adada olsaydık.. ne güzel olurdu.. sen ve ben..
tu---- hah hah hah... ne kadar ,yalnız kalabilirdik ki... 
ir---- nasıl yani.... 
tu---- (gülümseyerek,yanağıma koydu elini...) diyorum ki... nüfusumuz hızla artardı... 
okul yok,engel yok.. hiç bir şey yok.. 
ir---- tamam tamam... vazgeçtim...hayalimi, kabus yaptın...hii, allah korusun... 
tu---- hah hah hah... niye öyle diyorsun... oynayacakları yer ,çok nasılsa.. anne- 
baba öğretmen.. yetiştirirdik çocuklarımızı...
ir--- ayy, içim bir tuhaf oldu... şu konuyu değiştirelim lütfen... aniden,karnım acıktı... 
tu---- kaçıyorsun ha.. 
ir----  canım sıkıldı mı, istemediğim bir şey oldu mu... hırsımı yemekten alıyorum.. 
o kadar çok, çocuğumuz da olamaz .. zaten..
 3  çocuktan sonra... 
ben,duba gibi olurum.. sen, beni görmezsin bile.. 
tu---- ben ,seni her zaman görürüm... 
ir---- hıı,doğru... böyle kocaman bir göbeğim olunca... görmemen ,mümkün değil  ki... 
tu---- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: