Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

182. bölüm..


stilli bir atlayışla.. beş kulaçta yanıma geldi... saçlarını kaldırırken...
ir---- hııı.. güzeell.. itiraf et bakalım... nerede yüzerken... gördün beni.. 
tu---- söylemem için... benim gibi ,yüzmen lazım... 
ir---- yani, hızlı mı.. 
tu---- hayıırr.. ritimli.. hadi başla.. geçmek gibi birşey ,söz konusu değil.. kasların ısınmadı daha.
ir---- ısınırım şimdi.. .. 
yüzüyoruz...başabaş.. birkaç tur attık..
nefes nefese ,merdivenin kenarına tutunarak... durdum... 
tuna devam ediyor hala... 
ir---- tunaa.. dur.. 
geri döndü... hiç yüzmüş gibi ,değil... gayet ,düzgün nefes alıyor... 
tu---- ne oldu... 
ir---- sinirsin ,biliyor musun... 
tu---- hah hah hah... 
ir---- (elimle,su sıçrattım.... ) ne oldu diyor ,birde.. 
tu---- dediğimi anladın mı..şimdi.. 
ir---- ne var.. biraz,unutmuşum.. nefes kontrolünü.. 
bir yıldır yüzmüyorum,neredeyse..
ders çalışacağım diye.. havuza gidemedim  ki.. 
ikimizde.. havuzun kenarına çıkıp.. minderlere oturduk... 
hava sıcak diye,havlu almak aklıma bile gelmedi.. sular süzülüyor üstümüzden.. 
ir---- sen nerede öğrendin böyle yüzmeyi... 
tu---- çocukken.. kanalda yüzerdik... yani,akıntıya kapılmadan..
 suyun üstünde kalmaya çalışırdık..
İstanbulda ,öğrendim yüzmeyi. bir ara bayağı kaptırmıştım kendimi... antremanlar falan
yapıyordum.. benim de bir yıldır,yüzmeye fırsatım olmamıştı...
ir---- beni gördüğünü söyledin.. nasıl görebildin ki... 
tu---- hımm, balcalıda ki havuz da.. çok güzel yüzüyordun...böyle balık gibiydin... 
ir---- (gülerek..)  çık seni görüyorlar ,demeye cesaret edemedin mi.. 
tu---- dalga geçmesene.. annen, baban... abinin yanında.. ortaya mı çıksaydım.. 
hemde baban... benim hislerimi,biliyorken... seyircilerin arasına oturup.. kuzu kuzu.. 
alkışladım birde.. dikkat çekmemek için.. 
ir---- hah hah hah... 
tu---- içim içimi ,yedi zaten.. yanımda, onyedi yaşlarında bir delikanlı oturuyordu.. 
seni gösterip.. annesine ben,iremle evleneceğim demez mi.. 
ir---- hah hah hah.... 
tu---- ya gülmesene... anlatmam bak... 
ir---- ayy, çok komik... adımı söyledi ha.. böyle.. kumral,yeşil gözlümüydü... 
tu---- ne bileyim, gözüne değil.. boğazına bakıyordum.. sıkmak için.. 
arkadaşın,mügenin kardeşiymiş... annesi, bir kızdı buna... o ablanın arkadaşı.. kes sesini dedi.. 
bende derriinn.. bir nefes aldım.. 
ir---- ha sen,dinçeri diyorsuunn.. bizim,elemeleri izlemeye.. gelmişlerdi..şaka yapmıştır o... 
tu---- şaka yada değil.. annesi olmasa ne olurdu.. bilmiyorum.. ama sen elenince..üzüldün ya.. 
ben de, çok üzülmüştüm.. onu iyi biliyorum.. 
seni teselli edebilmek için..yanında olmayı ,o kadar çok istemiştim ki..  
ir---- hıı, gelseydin ..o sinirimin üstüne.. birde güzel ,azar işitirdin benden.. 
seni, suya falan atardım herhalde..
tu---- hah hah hah..  
ir---- (elimi yanağına koydum...) tunaamm.. biliyor musun.. sende, çok içten gülüyorsun.. 
tu---- (içini çekti... ) sayende.. sevgilim.. nadirdi, böyle güldüğüm..
bülentin dediklerinde.. şaşırmasında ,haklılık payı var yani..  
hii,iremm.. konuşmaya daldık..
ıslak mayoyla oturuyorsun.. kalk çabuk. değiş......
ir---- bir daha gireyim de.. çıkarıp, dinlenirim... 
tu---- lütfen dediğimi yap.. kurulan, dinlen.. saat kısıtlaması yok.. buradayız nasılsa.. gireriz yine... 
ir---- peki.. bak, peki dedim.. bir daha şikayet etme..
kalkıp.. tunanın açtığı havluya sarıldım... 
üşümüşüm gerçekten... 
ir---- sağol.. 
tuna da.. sarıldı kocaman havluya.. 
dinlendik biraz.. 
ir---- buraya oturmaya mı ,geldik... yüzeceğim ben... 
(edalı edalı baktım..  ) sen ,bakarak yetinecekmisin yine..
tu---- hah hah hah.. 
 tuna yakalamak için ,hamle yapınca..atladım suya...
ben yorulana kadar... yüzdüm...tuna girmedi havuza.... 
kenara oturdu...ayaklarını suya sokarak.. beni izledi...
çıkmak için, merdivenlere yaklaştığımda... 
tu---- çok acele ediyorsun... yarın tutulacak her yanın... 
kalkıp.. elimi tuttu... havuzdan çıkarken ... 
uzandım,kanepeye bana sporcu masajı yaptı.. öylesine gevşedim ki..bir saat kadar.. uyumuşum bile.. gözümü açtığımda 
bana bakıyordu... 
 
havlumu ,onun üstüne de ...örtmek için.. sokuldum iyice... 
göz gözeyiz..


ir---- hayatıma girdiğin andan, bu yana...
bana dediğin ,her sözünü tuttun.. beraber ,cennette yaşamayı  vaat etmiştin... 
hatırlıyormusun..
anladım ki.. yeryüzündeki ..cennet senmişsin..
bunu burada,olduğumuz için söylemiyorum...yanımda olduğun her yer aynı ,benim için.. 
farklı tunaları.. kendimi, aşkını .. aşkımı keşfettim... 
avantaj  bu olsa gerek.. ilk ve tek  olman..
dezavantaj da, nasıl davranacağımı bilememem ve uyum sağlayabileceğimi bilememen olmalı... 
sabrın , sevgin.. şevkatin .. anlayışınla buradayız... sayende,aşama kaydettiğime inanıyorum .
 her anımız  için, teşekkür ederim..
beni yaşamak istiyordun ya, ben de.. seni yaşamak istiyorum... 

hiç bir şey demedi ,diyemedi..... ne gerek oldu.. ne de,izin verdim..  
bakışlarımız konuşuyordu..  

****
yukarı çıktığımızda  hava aydınlanmıştı..
deniz kenarında yürüyüp, güneşin doğuşunu izledik..

beş altı saat uyumuşuz  ,demek ki... 
öğlen olunca... 
tunam, acıkmış... ben  kalkmayacağım,diye nazlanınca... 
kahvaltıyı ,odamızda yaptık...

tunanın, telefonla konuşmasını fırsat bilip.. tekrar  dalmışım... 

tu---- canıımmm.. hadi artık.. giyin de.. inelim... 

ir----(araladım gözümü )  tunamm.. o masajı ,iyi ki yapmışsın.. hiç kıpırdayamayacakmışım... demek ki.. 
çok yorgunum
uyumak istiyorum.. 

tu---- söz dinlemiyorsun, diyeceğim canın sıkılacak...
   ısınmadan.. zorladın kendini.. .. 
ondan böylesin.. 
( çenemi tutarak... )hem..ne diyordun,yorgun değildin hani..
niyetim,sana  dubaiyi gezdirmek..  bir dakika daha, böyle yatacak olursan eğer... 

ir---- eeee... 
tu---- hiçbir yeri göremeyeceksin... 
ir----- hah hah hah... 
tu---- son 30 saniye ve çok ciddiyim... inan bana... 

Hiç yorum yok: