Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

181.bölüm..


tu---- hatırladım.. bak şimdi.. tekne kiralamak istiyoruz.. bir günlük.. fiyatı.. saat ücreti.. 
kalkış yeri,yemek hizmetleri hakkında... bilgi almanı istiyorum.. kağıda yaz.. bana da anlatırsın.. 
ama yarın değil... yarın dinlenelim.. 
hıı, birde.. kaptan durduğu yerlerde teknede olmayacak.. pratik yap..istiyorum,tamam mı.. 
ir---- (gülerek... ) kendimi sekreter gibi ,hissettim.. tunanın ,özel sekreteri.. 
hani, patronlarıyla bir yerlere gidenler ..olur ya... 
tu---- sadece özeli ,desek..genel var da, hiç özel sekreterim olmadı.. 
senin ,dediğin anlamda.. yani..
ir---- (gülümsedim...) tamam tamam... şimdi, öğrenirim... kiralama işini..
ben kalkıp.. telefonun yanına gittim...  konuşup ,bilgileri not aldım... kapattığımda.. 
tuna gülerek.. şarabını içiyordu.. ... istediklerim gelmişti ,çünkü.. 
tu---- tebrik ederim..harikaydın.. 
ir---- he he he.. kimin öğrencisiyim.. olacak o kadar... 
tu---- sadece... kaptanı istemiyoruz ,derken... kaptan, defolsun dedin... hah hah hah... 
ir---- aaaa... yapma ya... hele kadın güldü.. tuh, rezil oldum.. 
tu---- yok canım... dedin ya, öğrenciyim diye.. anlamıştır o... yine de.. derdini anlattın işte... 
birinci sınıfta, daha ne olsun.. çok iyisin.. 
şerefine hayatım..bardağın burada... gel.. 
ir----(yanına gelip....bir yudum içtim... ) sağol...  bir daha dikkat ederim.. tunaa.. yorgun musun... 
tu---- yoo, niye sordun.. 
ir---- aşağı inelim mi.. 
tu---- aşağı derken.. otelin içi mi.. dubai mi..
ir---- havuz.. 
tu---- hıı, bak seen.. bir bakayım..aşağısı, müsait mi.. 
ir---- hah hah hah... 
tu---- şişş gülmee.. 
ayağa kalkıp, balkona çıktı.. içeri girdiğinde... 
tu-- hadi al mayonu.. havuzu ziyaret edelim.. 
ama dışarıdakini değil.. çok kalabalık orası...
ir---- hı, başka havuz nerede var ki.. 
tu---- (gülerek.. )görürsün.. 
gerekenleri çantama  koyunca.. saçımı topladım...
ir---- bikinimi aldım.. senin,yedek mayonda burada..  hazırım... 
tuna gülümseyerek... anahtarı çıkarıp.. ... kapıyı açtı.. 
tu---- buyur hayatım... 
asansöre binince... 
düğmeye bastı... 
ir----tunaa,demiştin  ya.. beni av olarak görüyorlardı diye..  benim seni öyle görmeyeceğimi ..nereden bildin... aşık olmuşsun, beni tanımıyordun ki..
tu---- aşık olduğum doğru da.. ertesi gün kapına dayanıp.. evlenelim demedim ki.. iki yıl geçti..
ahmet abinin kızı olman.. içimi ferahlattı da.. dediğim gibi.. seni izledim... 
karakterini, az çok tahmin ettim.. yani.. 
ir---- para ,güç insanı değiştirebilir.. riskli değilmiydi.. benim küçük olmam.. 
şaşırabileceğimden ,hiç korkmadın mı...
tu---- hayır korkmadım...o ,babanın kızıydın sen.. anneni de ,az çok gördüm... abini tanıdım.. 
seni, tanıdıkça da.. hiç  yanılmadığım ortaya çıktı..
asansör durunca.. gülerek,elimi tuttu.. 
otelin arka tarafından.. bahçeye çıktık.. çimlerin üstünde
ağır ağır,yürüyoruz... denizin kokusunu, içime çektim.. 
tu--- burayı tercih etme ,sebeplerimden birisi de.. bu havuzlardı.. harem sistemi yani.. 
ir---- ay şimdi de, gözde mi oldum... inanamıyorum sana.. hem,havuz göremiyorum ben... 
tu---  ne alemsin ,irem.. ben öyle mi ,dedim... gözde olmak için, başkalarının da olması gerekir.. 
sen teksin.. başkası yok.. 
sistemi derken.. padişahlar.. eşlerine ayrı,yerler yaptırırlarmış.. 
odalar misali..
bu havuzlar da,öyle... görünmüyor.. 
isteyene ,özel havuz yapmış adamlar.. gözlerden uzak,rahatça yüzebilsinler diye... 
kıskanç kocalar olabileceği gibi... kaçamak için de.. birebir çözüm yani.. 
ir---- vay ahlaksızlar.. 
tu---- başkası bizi ilgilendirmiyor, biz kendimize bakalım.. iremciğim.. 
ağaçların arasında gizlenmiş gibi duran... iki sütun var.. 
oradan aşağı doğru, birkaç basamak indik... 
bir an.. ışıklandırılmış.. 
.. denizin içinde yürüyorum, sandım.. akvaryumun ortasında ,koridordayız. .çok etkileyici..
balıklar yüzüyor,irili ufaklı... 
tuna kapıların olduğu, kısma geldiğimizde.... kart şeklindeki ..oda anahtarımızı,kilide soktu..
tık diye ,kendiliğinden açıldı kapı... 
kapıyı itip... 
tu--- buyurmaz mıydınız.. 
ir---- (gülümsedim... ) garip duygular içindeyim.. masal alemindeyim de.. 
gizli birşey yapıyormuşum gibi..hissediyorum... 
tu---- (kapıyı kapattı.. kilit yeniden ,tık dedi.. ) gizli olmak iyidir.. bazen... 
işte havuzun.. nasıl istersen yüz.. 
ağzım açık ,etrafıma bakakaldım.. öncelikle koku mükemmel.. havalandırma da iyi.. 
tavan biraz alçak gibi.. 
. renkli ışıklarla  yerden aydınlatılmış.. beş metreye ,onbeş metre boyutlarında sandığım...
 pırıl pırıl parlayan ,bir havuz var...ortada..  
siyah mermerle kaplanmış yerler... 
bir kenarda kırmızı minderler.. 
diğerinde.. beyaz hasır koltuklar.. dinlenmek için.. yatacak ,kumaş kanepeler... . 
yanındaki sehpada... 
içecekler ve meyvaların olduğu bir tepsi var...
mini dolapta.. üst üste konulmuş ,birçok havlunun olduğunu görüyorum..
 kocaman ahşap görünümlü.. jakuziye yaklaşıp.. ıslık çaldım...
ir---- vay vay vaayyy... tam sefa sürecek..yer yapmışlar.. muhteşem . tek kelimeyle... 
tu----( elini sırtıma koydu...) evet.. haklısın.. e hadi.. havuza ,atla bakalım..
ir----- şok oldum.. etkilendim.. sağol hayatım.. ama ... kimbilir ne kadar p ... 
tu---- şişştt.. deme.. sana ,feda olsun.. 
sıkı sıkıya tutmuşum, çantayı... aldı elimden... 
mayomu giydiğim ,iyi olmuş... şortumu,bluzumü çıkarttım..
ir---- derindir dimi.. atlayınca.. ters bir durum olmasın... 
tunada üstündekileri.. çıkarırken... gülüyor..
tu---- öyle olsa, atla dermiyim irem.. bak 3 metre yazıyor.. 
ir----  o zammaannn... .. kulvarların prensesi geliyorrrr... 
balıklama atladım suya... 
su nefiss.. suyun altından yüzdüm.. karşı kenara kadar... 
yukarı çıkıp, saçlarımı yüzümden kaldırdığımda... 
tuna endişeyle bakıyordu bana.. 
tu---- aşkolsun irem...ilk girişte ,bu kadar.. su altında kalınır mı.. 
biliyorum, yüzüyorsun da.. bana, hava atman gerekmez.. 
ir----  ayy,pardoonn.. tabi beni hiç yüzerken görmemişsindir.. ben,yıldızlar  yüzme takımındaydım... 
baraj gölünde bile ,yüzdüm yani.. 
antremanlıyım.. korkma.. 
tu---- sen öyle san... ama kurbağalı dereye düşüyordun.. ne haber.. suyla şaka olmaz... 
kıpırdama yerinden... geliyorum... 

Hiç yorum yok: