Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

183.. bölüm..


yeşillere büründüm sanki..  
keten pantolonum,kolsuz penye bluzüm.. boynuma yandan astığım,
kahverengi küçük çantam ve  kısa topuklu rahat sandaletimle... el ele ,aşağı indik... 
tuna da.. kahverengi yazlık pantolon, krem rengi.. tişört tercih etmişti... 
ayağında yine kesleri var..
resepsiyona anahtarı bırakırken... 
bize doğru gülerek yaklaşan, genç yakışıklı ,yeşil gözlü.... takım elbiseli .. bir bey dikkatimi çekti... 
elini sıktım hafifçe... 
ir---- tunaa.... bu kiimm...poster gibi maşallah... al,duvara yapıştır... 
tu---- şişşş , delirtme beni de...  posteri yırtmayım.. ... çok da, naziktir.. maruf gelmiş... 
gülerek... tokalaşıp sarıldılar....
 ingilizce konuşuyorlar... çok hızlılar.. anlayabildiğim kadarıyla... 
takip ediyorum..
tuna beni tanıştırdı... tokalaştık.. marufla.. 
iltifat ediyor bana...gözlerim, büyülüyormuş...  teşekkür ettim... 
ingilizce biliyormusun dedi.. 
tuna mırıldanarak.... 
tu--- irem, az de..ve dinle.. 
ir---- tamam dedim tunaya... marufa da, elimle şöyle böyle diye... işaret ettim... 
onları dinlerken.. tunanın ,uçakta ..anlattıklarını hatırladım... 
************
ir---- sen daha önce geldin mi ,buraya ... 
tu---- dubaiye geldim. kalacağımız oteli de,gezmiştik.. 
ir---- tik... kiminle.. 
tu---- master yaparken.. arkadaşımla gelmiştik.. 
üçüncü gün ,bizi ağırlamaktan mutlu olacağını söyledi...
çok ısrar etti.. kıramadım.. otelin rezervasyonunu da ,o yaptırdı .. zaten..
ir---- hımm, adı ne.. ne iş yapıyor.. nereye gideceğiz.. 
tu---- adı maruf, kendisi şeyh.. petrol zengini.. babası işlerini ona bırakmış.. 
gününü gün ediyormuş... 
maruf çok iyi,alçak gönüllü.. mert bir insandır... inşaat mühendisi..
 okulun projesini de ,onun bir arkadaşına çizdirdim... Adanaya geldiğinde, tanıştırmıştı bizi.. 
ir---- sen övgüyle bahsettiğine göre..  öyle olmalı.. çok,merak ettim marufu... 
tu---- (gülerek... ) davete gitmem bak..merak ettim, deme.. 
ir---- tunaaa... kendinden utanmalısın.. benim gözüm ,senden başkasını görür mü.. 
tu---- (yanağımı okşayarak..). hiç de, utanmam.. senden değil ki, endişem...
ben abimden bile ,kıskandım seni.. düşün işte..  insanoğlu belli mi olur.. maruf ,el sonuçta.. 
ir--- benim de,hala aklım almıyor..  tek kelimeyle,iğrençti.. sonra da, diyorum ki.. demek ki tunanın bunu düşünebilmesi için sebebi vardı.. erkeklerin dünyası garip.. yaşıyorsunuz birileriyle.. sonra,unutuyorsunuz.. yeni birisini bulunca..sil baştan.. ben işin içinden çıkamıyorum.. 
tu--- ( gülümseyerek baktı bana.. ) senin açından bakarsak.. anlayamaman normal.. 
ama dediğin gibi bir hayatı ..ben hiç benimsemedim..  
babam, abim.. kötü,örnekti bana...tuğrul desen.. başka türlü..  nefret ettim hayat,tarzlarından... 
benim, kadın erkek ilişkilerim ...gereklilik içindi.. kimseyi kandırmadım.. 
hem senin bilmediğin, öyle kadınlar var ki.. inan ,erkekler çok masum kalır yanlarında.. mesela benim etrafımda ki,
kadınlar ..beni av olarak görüyorlardı... av olmamaya ,kararlıydım .. evlenmeyi de ,hiç düşünmüyordum... sevip,değer vereceğim .. kalbimi çarptıran  bir kadın yoktu.. hiç rastlamadım.. 
ir---- bana bir çarşaf, birde peçe al... öyle gidelim,için rahat etsin... 
tu---- hah hah hah... çözümlerin harika... burası çok modern..  daha da ,dikkat çekersin...
ir----( gülerek..)  hııh, bende giyerdim sanki... 
********
arabada gidiyoruz...tuna kullanıyor...ben dişlerimi sıkıyormuşum...
tu---- iremm.. 
ir---- efendim... 
tu---- dalgınsın, iki saattir geziyoruz... etrafa bakmıyorsun bile... marufun dediklerine mi, takıldın... 
ir---- hıı, yok takılmadım da.... kendini  ne sanıyor ki, seni eğlendirmek istiyor.. 
 zor tuttum kendimi.. ne diyorsun sen.. diyecektim... 
tu---- hah hah hah... canıımm.. niye az biliyorum, demeni istediğimi anladın mı....
o konuşsun,sen dinle istedim.. ingilizceyi bilmiyorsun diye ,açıkça sordu..
 ''eğlenmek istermisin ''diye..
 onların kültüründe var..
amacı ağırlamaktı... dedim ya... dört karısı var,... kötü niyetli değildi.. yani..  
ir---- ben,orayı atlamışım . demek ki.. hıh... iyi ki,niyeti kötü değilmiş.. 
tu--- (elimi tuttu... ) aşkıımm... benim tek ''kadınım ''sensin.. 
başkasını istemem, asla... bilmiyor musun...yüzün gülsün lütfen...
o kadar işinin arasında... hoşgeldiniz, demeye gelmiş ... sağolsun... 
ir---- biliyorum da... evine.. gittiğimizde de... böyle konuşursa , misafiriz falan dinlemem... 
ben bozarım onu..
uyar güzelce... 
tamam mı, tunacığım... yoksa bir eğlendiririm ,ben onu.. görür gününü

Hiç yorum yok: