Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

180.bölüm..


tuna ekmek aldı,kahvaltımızı yapıp.. 
evden çıktığımız da.. saat iki gibiydi... 
bu sefer.. benim istediğim gibi,alışveriş yaptık..
 
tunaya,terlik.. şort,mayo.. üç tişört .
bana... terlik,şortlar,mayo,iki bikini.. iki askılı bluz ,bir çanta.. aldık.. 
tam plaj çantası değil ama.. epeyce geniş birşey.. 
ben çantayı beğenirken oyalandım , seçemedim ki.. inceledim hepsini.. 
niye boşuna para verelim, değil mi.. 
 
tuna beni beklerken , parayı ödemiş ... çantayı hediye ettiler... 
 
ir--- ne bakıyorsun tuna.. tamam işte... 
ihtiyacımız bu kadardı...dolu, tişörtlerimiz var.. onları kullanalım önce... 
tu---- emin misin... 
ir--- (elini tuttum...) hımm, eminim... güneş kremi de aldık..alışverişimiz bitti.. 
 
yürüyerek... 
eve geri geldik... 
elimizdekileri masanın üstüne bıraktım...
 
tu---- sen,annene uğrasaydın keşke.. 
ir---- sen, girmiyorsun.. içime sinmiyor... telefon ederim... şimdi..
 
tu---- ne yapayım..o da rahatsız oluyor... bende.. 
ir----- haklısın.. valizi hazırlayalım önce.. 
tu---- yoruldum,kahve içelim önce... 
 
ir---- ne çabuk ,yoruldun.. dur ben yaparım... 
 
mutfağa girdik... 
tuna,tam ocağın yanında... tezgahın üstüne çıkıp oturdu.. bana bakıyor.. 
bende.. cezveye kahve koyuyorum... 
 
tu---- bir rüya gördüm.. yorgunluğum,ondandır... 
 
ir---- (güldüm...) anlat bakalım.. kimi 
gördün.. hayırdır inşaallah.. 
 
ocağı yakıp.. filcanları hazırladım...
tu---- göremedim ki, her yer karanlıktı... 
ir---- hah hah hah... 
 
başını da eğmiş... gülümseyerek... bana bakıyor... 
 
ir---- ee.. ne yaptı sana.. nasıl yordu ,yani.. 
tu---- (elini uzatıp ,saçımı kulağımın arkasına koydu...)
bana ne isterse yapabilir... ömrümü veririm, onun bir gülüşüne... 
 
ir---- (taşmasın diye..kahveyi  aldım, ocaktan... tunanın, saçımdaki elini tuttum.. gözlerine bakarak... )
ömrünü verme ,canım... sensiz ,o da yaşamaz..inan bana... 
 
ikimiz de, duygulanınca... 
 indi tezgahtan... sarıldık.. sıkıca... 
 
sonra.. bana baktı.. gülerek... 
tu--- bu kahveleri ,niye içemiyoruz biz... 
 
ir----( güldüm )sanırım... bizde var bir sorun.. yaparım şimdi.. 
tu---- yap hadi... beni çağır... 
 
mutfaktan çıkarken... 
ir---- tunaa.. mayonu giy... bakacağım.. 
tu---- hah hah hah... 
 
*****
 
kahveleri, salona getirdim... 
tuna koltukta oturuyor... sigarasını yakmış...
ir---- buyurun efendim...
tu---- aramıza koysana tepsiyi.. 
 
ir---- sen al... karşına oturacağım..
 
aldı... 
bende.. sigaramı alıp.. kahveyle beraber.. karşısında ki koltuğa oturdum... 
 
tu--- niye yanıma oturmadın.. 
ir---- tehlikeli olur diye.. kahve sıcak..yanma..istedim... malum şort giymişsin..
tu---- (gülerek... ) sen demedin mi, mayo giy diye... öyle mi dolaşsaydım.. yani.. 
ir---- vay ,giydin ha... ve dolaşamıyorsun... niyee..
tu---- perdeler açık.. 
 
ir---- görünmez ki...şortu çıkarmanı rica ediyorum... orada da.. denemedin.. 
 
tu---- sevmiyorum,denemeyi... bedenimi biliyorum.. nasılsa..
çıkarırım.. birazdan..
 
ir---- bende sevmiyorum da...mecburen deniyorum.. üstünde çok farklı durabiliyor... 
senin, beğendiğin bikini ...vardı ya...kabinde.. bir giydim... öff.. iç çamaşırı gibiymiş... 
kumaşı da çok ince.. .. içim görünüyordu.. su değince.. şeffaflaşacağı da ,aşikar..  
dedim, güneşlenirken bile .. giyilmesi sakıncalı... 
onun için,almadım onu... 
yoksa, kesimi ..renkleri  çok güzeldi..  somon rengi ,tenime de çok yakışmıştı..ama... 
 
tu---- hımm...sana otelin,broşürünü gösterdim ya...
balkonda,yanımda güneşleneceğin için hiç sorun olmazdı...  
 yani, alabilirdin.. madem beğenmişsin...
 
ir---- ne bileyim ben.. düşünemedim işte... neyse boşver...aldıklarım da, güzel.. 
 
tu---- (gülerek..) giy de, görelim... şu somon renkliyi...sen,çanta seçerken..  ben aldım... 
bakalım, dediğin gibi iddialı mı..
 
ir---- hadi yaaa...ne çabuksun, hiç görmedim...  giyerim de.. dolaşamam ki.. evin içinde... 
sen varsın..
 
tu---- hah hah hah... 
 
**********************
 
 
 
 
gece yarısını geçerken... otelimize yerleştik.. dubaideyiz.. 
 
telefonda...  gideceğimizi,söylediğimde ki şaşkınlığı aklıma gelince..  gülümsedim kendi kendime... 
''vayy kızımı çöllere götürüyor ''demişti annem...
gelsin de çöl görsün... harika burası.. 
 
ama birinci olduğumu söylediğimde.. nasıl mutlu oldu anlatamam... 
tuna da, ben de övgülerinden nasiplendik.. 
 
canım benim.. 
babamın ... illa gitmeden buraya geleceksiniz diye,ısrar etmesinin nedenini... anlamamıştım... 
meğerse.. tuna,çalışma masasını alırken.. babamla karşılaşınca.. ona,söylemiş.. 
benim, birşeyden haberim yok tabi... 
 
geç olmasına rağmen...havaalanına giderken uğradık...  
tebrik ettiler, ikimizi de...babam ,bir bileklik taktı bana... 
sonra da.. "geldiğiniz için sağolun.. hadi,gidin şimdi "dedi...
hem mutlu, hem de mahçup oldum ya.. sanki ,hediye ister gibi oldu..
 
tunanın sesiyle.. daldığım düşüncelerden sıyrıldım... 
balkona çağırıyor beni... 
 
gülerek yanına gittim.... omuzuma sarıldı... 
tu---- sıcak değil mi.. 
 
sarıldım beline... teninin kokusu başımı ,döndürdü... 
hava öyle sıcak ki, sahiden de... 
odamız muhteşem... çok çok güzel.. 
dediği gibi.. balkon da geniş .. 
ahşap şezlonglar,şemsiye..koltuklar   var.. 
deniz ay ışığı altında, pırıl pırıl görünüyor... 
aşağıda ki.. havuz da.. çok büyük.. 
 
tu---- iremimm.. ne oldu.. sesin çıkmıyor... 
ir---- manzara ve kokun başımı döndürdü.. 
 
tu---- (gülümseyerek...) hımm, baş dönmesinin sebepleri , koku olabileceği gibi..
yükseklik ve....... 
 
ir---- tunaaaa.... 
tu---- canııımmm... şaka şaka... içeri girelim ,hadi...
 
klima çalıştı ,kapıyı kapatınca... 
. elimi yüzümü yıkayıp... odaya geldim... 
 
tuna valizi açıyor... 
tu---- hayatım.. içecek ,birşeyler istesene... soğuk olsun... 
ir---- (heveslendim...) .. tamam.. ne isteyim... alkollü,alkolsüz... 
tu---- kelime dağarcığın geniş.. sen seç.. alkollü olsun... 
 
ir---- iyi.. ama yine de dinle.. yanlış bir şey ,söylemeyeyim... 
tu---- söylemezsiinn... 
 
ben sipariş verirken... tuna da, eşyalarımızı yerleştirdi dolaba... 
telefonu kapadığımda... 
 
tu---- güzeldi..  ee, nasıl buldun.. burasını..
 
oturdu standart dışı .. koltuğa.. çok büyük.. yatak gibi neredeyse... 
puf puf yastıklar var.. diğer koltuklarda da... 
 
yumuşacık  deri pufun.. kenarına ,iliştim bende.. tunaya dönerek... 
 
ir--- çok güzelmiş.. sıcağa alışığız ama..bana bile..  birden, fazla geldi.. duş yapmam lazım.. 
tu---onun için mi, yanıma gelmiyorsun.. 
ir---- hımm.. evet.. 
elimi tutup, yanına çekti... 
 
tu--- gel aşkımm,gelll... sen her zaman...mis gibi kokuyorsun.. 
ir---- ya tunaa.. bırak beniii.. 
tu--- (sarıldı kollarıyla.. )bırakmıyacağım...
 
ir---- hıı, bana unutturma demiştin.. birşey,hakkında bilgi alacaktın hani.. 


Hiç yorum yok: