Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

179.bölüm..


üçlü koltuk kalkmış.. 
pencerenin önünde.. 
dönerli koltuğuyla... kiraz rengi.. çalışma masası konulmuş.. üstünde bir kasetçalar ,ayaklı bir masa lambası..var.. .
 
duvara dayanmış.. yüksek olmayan   dolabı .. kitaplarım için almış sanırım..
bana çalışma odası hazırlamış..
 iki adım attım gayri ihtiyari... 
 
. masanın üstünde görmediğim birşey varmış... kalemlerin önünde.. 
sarı  levhada adım yazıyor  
 
''irem Kara ''
''english teacher''
 
döndüm tunaya ... nasıl güzel, bakıyor bana.... 
dudaklarımı ısırıyorum... gözlerimden akan,yaşlar...  mutluluktan olsa gerek...
 silip, derin bir nefes aldım... yanına geldim... 
 
ir--- tunam.. güvenini boşa çıkarmayacağım.. söz  veriyorum.. 
tu---- biliyorum hayatım... ... 
 
omuzuma sarılıp.. öptü alnımı... 
çenemi kaldırınca... gözlerinde ki.. gururlu bakışı gördüm.. 
o bana inanıyordu... sarıldım boynuna... sıkı sıkı... 
ceketindeki..rimel lekesi o gecenin anısıdır.. hala durur... aşkımm, silmeme bile izin vermemişti..
 


Sertab Erener Rengarenk 2010 Full Albüm Mp3 Ä°ndir
Yükleyen DailyMEMOtion. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!



*****
 
yatak odasına girdiğimizde... 
ben hala kendime gelememiştim..
 
.üstümüzü çıkarırken.. 
ir---- niye buraya koydun,masamı...
 
tu---- gelecek sene için..çiftlik, sana uzak olur..
ir---- hımm, ne yani sen orada.. ben burada mı ,kalacağım... olmaz öyle şey... 
tu---- (gülümsedi.. )olmaz tabi.. ben geleceğim... buraya.. 
ir---- hıı, iyi.. 
 
tu--- kahve içer misin.. 
ir---- içerim.. 
tu----( pijamalarını giyip... çıkardıklarını, askıya astı..)  iremm.. 
ir---- efendim.. 
 
tu--- iyiysen,birşey daha göstereceğim... 
ir---- (ellerimi kaldırdım.. ) yok yok.. istemiyorum... bu gecelik. bu kadar heyecan , yeter..
tu---- hah hah hah... iyi , gel salona.. 
 
ir----( gülümsedim....)  gecelik tercihi, bildirmediniz.. 
tu---- madem,sordun...  ne tercih edeceğimi sen bilirsin
diyerek çıktı odadan... 
 
gülerek... üstümdekileri çıkarıp.. astım... yüzümü yıkayıp.. dişimi fırçaladım...
saçlarımı  tepede ..gelişi güzel...toplayıp.. 
duşa girdim... 
 
beş dakika sonra... yatak odasına girdiğimde.. tuna sesleniyordu... 
 
tu---- kahve hazırr.. 
ir---- geliyoruumm.. 
 
ve gittim... .................... 
kahveyi içemedik ama olsun.... 
birbirimizi yaşadık,var mı ötesi.. 
 
*********
sabah 
uyandığımda.. saat 11 e geliyordu.. baktım,tuna da uyuyor hala.... 
kalkıp.. kahvaltı hazırladım.. ama ekmek yok.. 
 
gittim tunanın yanına... öptüm yanağını... 
soğuk elimi yanağına değdirince.. açtı gözünü... 
 
tu--- birtanem.. niye kalktın,elin üşümüş.. gel buraya..
 
yattım yanına... elimi ısıtıyor avcunda... 
ir---- günaydın.. ekmeğimiz yokmuş.. kahvaltı hazır ama.. 
tu---- sana da günaydın... dün,ben almadım özellikle.. 
 
ir---- niye özellikle... 
tu---- kahvaltıyı dışarıda edeceğmiz için.. biz, gidince kalıyor..
ir--- nereye gidiyoruz.. yaylaya mı.. 
 
tu----yok,iyi misin şimdi.. gece gösterme demiştin ya...
ir-----(gülerek.. ) iyiyim... ne gösterecektin.. 
 
tu---- uçak bileti gösterecektim.. bir haftalığına. dinlenelim 
dedim... iyi yapmışmıyım...
 
ir---- çookkk iyi yapmışsın ... canımm... . 
tu---- (öptü dudaklarımı.. çekilince... ) dedim, iremime ödül olsun... çok da,üşüyor.. sıcak bir yere 
götüreyim de.. ısınsın iyice... hatta güneşlensin... 
 
ir---- hıı, güneşlenmek ha... çok cazip ... ama nerede .. 
neyle güneşleneceğim..  aydınlat beni.. hayatım... 
pasaportumun olmadığını da, hatırlatırım.. 
sen tepemde dikilip.. bakmaya teşebbüs edenleri mi, kovalayacaksın.
eğer öyleyse... gitmeyelim..
 
tu---- ben,yanındayken... kim bakabilirmiş sana... 
güneşlenmek için.., illa plaj olması gerekmez ki ... biletler dün giydiğim.. ceketin..cebinde... 
bak bakalım, neresiymiş.. 
 
kalkıp..  cekedin cebinden ,aldım hepsini..
pasaportlar biletler elimde, bakmadan..yatağa oturdum... 
 
ir---- (bir elimle de... tunanın ,koluna dokunuyorum.. ) sen gerçekmisin tuna.. 
tu----( gülüyor...) anlayamadın mı ,daha.. 
 
ir---- (salladım ,başımı iki yana...) biliyor musun,rüya yaşatıyorsun bana.. 
her genç kızın rüyası.. zetina dikiş makinası... diye bir reklam var ya.. 
hıh,işte makinayı kaldır... tuna kara'yı koy oraya...
 
tu---- hah hah hah.. yanıma da,iremi isterim ama.. benim, rüyam da sensin çünkü.. 
 
ayyy.. dediği şeye bak... canım benim yaa... elimdekilere baktım.. 
 
bunların.. nereye gideceğimizin ne önemi var ki... tuna yanımdayken...
yere atıverdim, elimdekileri... 
 
tunanın yanına uzanıp... örttüm yorganı ,başımızı da içine alacak şekilde... 
 
tuna hem gülüyor.. hem imdaatt.. diyor... 
 
ir---- şişştt... sessiz ol...uyu bakim.. rüya göreceksin şimdi.. 
 
******

Hiç yorum yok: