Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

177.bölüm..


onbeş dakika sonra.. 
garın orada, bir tavernanın önünde yavaşladık.. 
tabelada, ''Kurtuluş ''un  solist olduğu yazıyor...
ben çok severim, şarkılarını... tuna, park ediyor arabayı... 
 
ir---- tunaa.. bunu sen mi,istedin... 
tu----( gülümseyerek...) neyi... 
ir---- buraya gelmeyi... kurtuluşu... 
tu---- hiç alakam yok.. bu organizasyonla ... benim de, öğlenden sonra... haberim oldu..
ir---- tuna, birşey soracağım... 
tu---- sorma artık.. inelim hadi.. 
 
ir---- yok yok... son sınav sonuçları ,belli oldu mu.. okundu mu yani.. 
tu---- evet de.. kendini, soruyorsan... biliyorsun,kağıdını ben okumuyorum.. 
ir---- kendimi biliyorum ben... diğerlerini soruyorum.. 
tu---- (gülümsedi... ) çok da, mütevazisin...öğrenirsin... nasılsa.. geleceğin öğretmeni.. 
ir---- ayyy.. inşallah.. senin gibi ,bir öğretmen olmak isterim.. 
tu---- şımardım bak... sağol...e hadiii... 
 
indik arabadan... 
el ele girdik içeriye... büyük ve amfi gibi.. bir düzenleme var içeride.. 
herkes sahneyi görebilsin diye.. masalar farklı yüksekliklere yerleştirilmiş... 
kurtuluş  sahnede... "istanbul sokakları "nı söylüyor.. 
pist dolu... 
masalar da dolu.. çok  kalabalıkmış... gözüm ,ışığa alışınca gördüm... 
 
tu---- oturmadan.. dans edelim mi.. aşkım...
ir---- olur da... sürprizin ne olduğunu,merak ediyorum ya... 
 
piste doğru ilerledik... 
 sarıldık... namelere göre dans ediyoruz... 


 http://youtu.be/p_OjlvleFf8

 tuna kulağıma yaklaştı...
tu---- iremim.. çığlık atma da... ayağına bastığımı ,sanmasınlar... 
ir---- nee..
tu----- okul birinciliğini kutlarım..  sana ben söylemek istedim... başaracağını biliyordum ama.. 
yine de... mustafa bey.. birincimiz, irem kara  dediğinde... çok duygulandım..
. seninle ,gurur duyuyorum.. aşkım.. 
ir---- (gülerek.. duyduklarımı anlamak istercesine...)  tunaa, ciddimisin sen... . 
tu---- (alnımla saçımın birleştiği yerden, öptü.. ) canıımm... tabi ki..ciddiyim..  
ir----  sağol hayatımm.. senin de emeğin çok.. ayyy, seni öpmek istiyorum....
 
tu---- (gülümseyerek.. baktı yüzüme... ) bizi tanıyan, en az elli kişinin.. gözü önünde mi... 
ir---- ne var... ..kocamı öpüyorum... okulda değiliz.. 
 
tu---- doğru daa... orada oturanlar,hala benim öğrencim ama... 
öğretmenleri.. pistin ortasında.. öpüşüyor.. olacak şey mi.. 
ikimiz için de... ters .. bir durum ... evde öpersin... 
 
ir---- ödet demiştin ya... öde... tuna, öp..ve ödüllendir... 
yoksa ben öperim seni..kaçacak ,yerin de yok... 
tu---- şişşş.. sıkıştırma beni...
ir---- sen sıkıştırırken ,iyiydi dimii.. 
 
tuna yanaklarımı öptü... 
tu---- tebrik ederim... oldu mu... 
ir---- (gülümsedim...) ehhh, idare eder... 
 
gitar solo bitince... alkışladık ,yeni şarkı başlayınca da... .. yerimize doğru ,el ele.. ilerledik.. 
ışıklar artınca... tunanın abartmadığını anladım... 
tüm öğretmen kadrosu ve bizim sınıfın yarısı orada ,sahiden de...
 iyi ki öpmemişim... tunayı..
 
uzuunn... masaya geldiğimizde... alkışla karşılanınca.. duygulandım.. ... gözlerim doldu... 
herkesle tokalaştık.. tek tek.. beni tebrik ediyorlar... arkadaşlarım kalkıp.. sarılıyor.. 
mustafa bey... ayağa kalkarak... tebrik etti... beni ve tunayı... 
organizasyon ona aitmiş...okul başarılı öğrencilerini...  yemeğe götürüyor.. işe bak... 
 
yerimize oturduğumuzda.. ben ağlıyordum.. artık... 
tunanın verdiği mendille.. gözümü sildim... 
arkadaşlarıma ve öğretmenlerime  bakarak... teşekkür ettim...
 
yemeklerimiz geldiğinde... biraz daha iyiydim... 
tunayla,şarkılara eşlik ediyoruz.... 
bu arada.. konuşmalar artmış, öğretmen.. öğrenci  sınırları esnetiliyordu.. olabildiğince... 
bunda.. alkollü içeceklerin de ,rolü büyüktü tabi... 
 
galip bey ve saliha hanım tam karşımızdalar...nasıl da ,denk gelmişiz yani.. 
 allahım ne komik görünüyorlar.. okul haricinde.. 
minik fısıldaşmalar.. kaçamak bakışmalar.. 18 lik gençler gibi... eminim el ele oturuyorlardır... 
galip beyin, yaklaşma çabaları... saliha hanımın ,cilveli tavırları öldürecek beni..
 
tunaya yaklaşıp... 
ir---- bunlara ,çokk  hoş birşeyler düşünüyorum.. 
tu---- sus.. irem.. ayıp ..duymasınlar.. ikisi de, kocaman insanlar.. 
ne var bunda.. flört ediyorlar.. ayrıca,bize ne...
ir---- öğrencilerin önünde.. onlara ayıp olmuyor mu, peki... 
tu---- ireemm.. karışmasana.. . 
ir---- bir hayatım dedim ,diye.. 
tu---- sarhoş mu oldun, sen..yoksa intikam peşindemisin.. 
ir---- ikisi de, sanırım.. 
tu---- dikkat et.. bir dönem daha.. mecbursun,ona.. 
ir---- biliyorum... ama giderken.. biliyorum yapacağımı.. 
tu---- hıh.. sicil diye birşey var... biliyorsun değil mi.. 
ir---- (döndüm ona doğru... gülerek... ) tunaa... lütfen söyle, sen ne yazacaksın.. yada yazardın... 
tu---- (çakmağını  eline aldı.. ) buradakini yazmak isterdim.. 
ir---- sağol hayatımm... 
 
müziğin ritmi arttıkça..masamız boşaldı sayılır.. 
karşımızdaki müzelikler de kalktı,inanabiliyor musunuz...
arkadaşlarımdan ,kimse bana sende gel diyemiyor... 
pist tamamen dolu... herkes döktürüyor... 
 
tuna bir sigara uzattı bana.. yaktı sonra da... 
tu---- aşkımm... mahzunlaştın.. 
ir---- yoo, şaşkınım .. biraz başım dönüyor... biraz, duygusalım..
tu---- ben ,pistte olmak istediğini sanmıştım.. 
ir---- sen kalkmazsın ki... bende, tek inmem oraya.... oturuyoruz işte.. boşver... 
 
tu---- (elimi tuttu... gülerek.. ) sordun mu... bu gece senin ,gecen... senin için, herşeyi yaparım... demiştim dimi.. 
ir---- (imalı imalı baktım...) herşey?
tu---- hah hah hah... demedim, unut...
ir---- yaaa...
 
tu---- roman havası  yada twist ...oynarmıyız.. seç...ikimiz, sen ve ben... 
ir---- (hayretle baktım.. ) seennn... 
tu---- eveett... beennn... 
ir----- bayılırım valla... niye,hiç haberim yok..benim...twist olsun..
tu---- ortam mı oldu ki, irem... dur isteyeyim ben... 
 
tuna dolma kalemini ,çıkararak... kağıda birşeyler yazıp.. garsonla gönderdi... 
 
müzik bitince... masamız şenlendi yine... 
kurtuluş , elindeki kağıdı okumaya başlayınca... sessizlik oldu... 
---- sevgili misafirler..çukurova üniversitesi, ingiliz dili ve edebiyatı .. öğrenci ve öğretmenleri
ilk dönem yorgunluğunu ,gidermek için.. buradalarmış.. kendilerini tebrik ederken... 
irem ve tuna karayı ..
piste rica ediyoruz ... 
 

bizim masadakiler ,nasıl alkışlıyorlar bir görseniz... tunadan ,hiç umulmayan bir davranış çünkü...
el ele piste indiğimizde... biraz tedirgin olmuştum.. onu zorladım mı , diyerek... 
nasıl oynadığını bilmiyorum ki.. ya benim için... öylesine olur dediyse... 

Hiç yorum yok: