Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi


176. bölüm..


 
tunanın ,odaya geldiğini duymamışım bile..
dudağımı öpünce.. açtım gözümü.. 
üstüme de eğilmiş.. gülümsüyor...
 
tu--- bu ne, baştan çıkarıcı bir yatış.. 
ir---- (vücudumu esnettim.. kollarımı boynuna dolayıp.. kendime çektim...) canıımm.. hoşgeldin..
tu---- (yan yatıp.. beni de kendisine çevirdi.. ) hoşbuldum.. canım.. ayıkamadın mı.. daha... 
 
ir---- hı hıı.. 
tu---- (öptü dudaklarımı.. usulca... ) gitmek istemiyor musun... 
ir---- sen istiyorsun madem.. gideriz... diyip.. kalktım yataktan... 
 
dolaptan, kot pantolonumu çıkarınca..
tu---- yok.. onu giyme.. çok spor o.. 
ir---- yürürüz demedin mi.. 
 
tu---- ( gülerek) bir ara yürürüz,canım.. ... şu krem rengi keten ,etek ceketini giysene...
ir---- hımm..içi görünüyor ,diyordun da.. 
 
tu---- gece olacak şimdi, görünmez.. 
ir---- pekiii... bluz tercihiniz nedir.. beyefendi.. ona göre çamaşır ,giyeceğim de.. 
tu---- içine ,siyah askılı bluz yakışır bence..
ir---- vay vay vay... askılı ha.. ateşin falan mı var ,senin... 
tu---- hah hah hah... var ,olmaz mı.. ateşim sensin... 
 
 
 dediklerini, çıkardım dolaptan... yatağın üstüne koydum... çamaşırlarımı giyerken... 
ir---- söyle bakalım, nereye götüreceksin beni... 
 
tu---- söz verdim.. irem,söyleyemem.. 
ir---- hıı,kimee.. 
tu---- hayıırr... ağzımdan ,laf alamayacaksın... 
ir----- pekiii... 
 
yatağa oturdum ..tuna ,belimi görüyor.. tam önündeyim... ince çoraplarımı giyiyorum... 
 
 
tu---- işkence yapıyorsun.. çok da,acımasızsın.. (dudaklarını bastırdı, belime... ) ama kararlıyım... 
 
kalktı yataktan... dolabını açtı.. 
tu---- ne giyeyim.. 
ir---- yeri söyle.. 
tu---- hayıırrr...
ir---- (eteğimi giydim... gülerek... arkamı döndüm.. ) tuna.. yardım et.. aninden ,fermuarı çekemedim.. 
 
tu---- (fermuarı çekip...söylenerek..  düğmeyi kapattı... çıplak belime sarılıp... omuzumu öptü...) 
iremm, ireemmm... çok fenasın.. ..
 
 
ir----- (dudaklarımı ısırıyorum...)  aa, ne yaptım ki... (askılı bluzumu giyip.. saçlarımı dışarı attım.. ) 
sende krem keten takımını giy ,öyleyse... 
hakim yakalı... siyah gömleğini de .. istiyorum.. keten ,içini göstereceği .... için... 
dikkatli ol.. 
kocamın  arkasında ,kimsenin gözü kalmasın..dimi.. 
 
tu---- hah hah hah... 
 
ir---- gülmee.. 
 
siyah ,kısa topuklu ayakkabılarımı giyince... tunadan itiraz geldi ...hemen.. 
ince ,yüksek topuğu tercih edebilirmişim.. 
giydim dediğini.. gülüyorum ama.. yürümeyeceğimiz belli oldu.. en azından... 
 
tuna da ,dediğim gibi giyindi.. 
ir---- kemer  olmamış... siyah olabilir... ayakkabı da ,siyah tabi.. ikiz gibi olduk madem...tam olsun..
tu---- emriniz olur.. derhal.. 
ir---- emir değil,ricam olur... efendim.. 
 
makyajımı yaptım... kalem, rimel ve rujla... saçlarımı açık bıraktım... 
siyah küçük çantamı ,taktım omuzuma...  parfümümü 
sürünce... 
tu---- çık hemen, irem... bak hala duruyor... 
ir----- hı hı hı.. niye, seni bekliyorum işte... 
tu---- (cüzdanını cebine ,koyarken... gülerek, ) tüm..direncimi kırıyorsun... 
döndüğümüzde.. 
yaptığın,eziyetin intikamını .. alacağım.. beklenmiyor olsak.. 
 
ir---- (sarıldım beline...) kim bekliyor, biziii... hadi, tunaa... 
 
tu---- aşkım ,yapma... sorma.. sürpriz yapmak (dudaklarını kapadı... birden...) 
 
ir----- hah hah hah...  hiç de, anlamadımmm... ooo, üzülme üzülme.. ben bişi duymadım... 
tu----( gülüyor... ) e duymadın ki, zaten... ben  ağzımdan ..istemeden birşey kaçırırmıyım.. 
 
*****
onbeş dakika sonra.. 
 

Hiç yorum yok: