Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

178.bölüm..

http://www.youtube.com/watch?v=aLZl6R7JGCc&feature=player_embedded


müzik başladığında... 
tu---- güvercinim ,uç bakalım... peşindeyim..
ir----( gülümsedim...) sen bilirsin.. hadi yakala..... 
ben oynamaya, figürler yapmaya başladım... 
müziğe göre...yavaş yavaş, hareketlerimi hızlandırıyorum..




anam anam...bu yavruda, ne marifetler varmış... ağzım açık kaldı...  
tuna ,  uyumlu hareketlerle  bir ... dans ediyor.. harikaa....
e bende,ayak uydurmalıyım değil mi...
koyverdim.. twist ,nasıl oynanırmış.. görsünler.. dimi.. 
seyredenleri, resmen büyüledik ikimizde.. ay bu konuya da, el atsak mı acaba.. 
yerimize oturduğumuzda.. tebrik ediliyorduk yine..herkes tunaya laf atıyordu...
suyumdan içtim bir yudum... 
ir---- tunaa.. muhteşemdin... 
tu----sağol, sende öyleydin... mutlu musun... 
ir---- . çookkk... ya sen.. 
tu---- sen böyle gülersen ,olmaz mıyım... hiç.. 
ir---- nereden öğrendin böyle dans etmesini.. hiç amatöre benzemiyordun... 
tu---( gülümseyerek...)  ehh,değilim zaten... ders almıştım.. 
ir---- hımm,bak senn.. bana da öğretsene... 
tu---- olur da, senin derse ihtiyacın yok ki... 
ir---- her konuda .. senin,öğrencin olmak isterim.. 
tu----( kulağıma yaklaşıp...) senin gibi hevesli öğrencim olursa.. bildiklerimi ,zevkle aktarırım emin ol.. 
ir--- hah hah hah.... 
*********
unutulmazlarımın arasında yer alan.... unutulmaz, bir geceydi... 
gerçi, tunayla yaşadığım...her  anım unutulmayacak cinstendi ya..... neyse... 
herkes evine dağılırken... tatil sonrası görüşmek üzere denildi... vedalaştık.. 
tuna arabaya yönelince... 
ir---- tunaa.. dur, içkilisin.. çiftliğe değil de.. yürüyerek ,buradaki evimize gidelim..
tu---- gülümsedi.. oraya gidiyoruz,zaten..yürüyemezsin diye arabayla gidecektim... 
ir---- yürürüm, ev yakın.. hava da, çok güzel.. hadi gel.. 
tu---- taksiye binelim..
ir---- hayıırr.. benim gecem madem itiraz etme... 
tu--- tamam da,geç oldu..birisi laf falan atar ..gece karakolda bitmesin.. 
ir---- girdim koluna.. duymazsın.. olur biter.. 
yürüyoruz.. evimize doğru... vitrinlere bakarak.. 
arkamızdan birisi... 
----- ..nasıl da ,kasılıyor şuna bak... tabi, yanında ki bayana baksana... dedi..
ay kabus gibi... 
tunanın bir dönüşü var ki... ben,ne yapacağımı şaşırmışım... 
arkamızdakiler.. yeliz ve bülentmiş meğerse..
tu----( gülerek..). serseri, yumruğu yiyecektin.. neredeyse.. 
bü----- hah hah hah.. 
ir---- büleenntt... aşk olsun ya...  
yelizle öpüştük... tuna ve bülentte tokalaştılar... 
bü----- ne o ....yer yüzüne,inmeye karar mı verdiniz... yukarıda, havalar nasıl... 
tu---- söylerdim ama.. yelizle ,irem var... 
ye---- merhaba,irem.. tuna... engel olamadım.. kusura bakmayın...
tu---- merhaba yeliz... bu yılışıkla, hala nasıl berabersin... anlayamıyorum... 
ye----- (gülerek )  nereden böyle..
tu---- okulun yemeği vardı.. sizde ,yeni mi geliyorsunuz... hastaneden... 
ye----- evet... malesef... hadi bize gidelim..
tu---- siz gelin... bize daha yakınız... 
bülent esniyor... 
bü---- siz ,biz fark etmezde... eve gidersek uyurum ben... pastaneye girelim.. .. 
peki ,diyerek .. pastaneye girdik.. 
oturduk... 
ne zamandır görüşmemişiz... sohbet koyulaştı tabi.. 
çaylar kahveler içilirken... 
epeyce zaman geçmiş.. 
bülent çok muzur... ikimize bakarak..
bü---- artık moda bu mu... ikiz gibi giyinmek yani.. 
ir---- ben istedim,bülent.. 
bü----- bravo valla... tuna ,her istediğini yapıyor mu... 
ir---- sataşma tunaya... yapıyor, ne var... sen yapmıyormusun sanki.. 
bü---- bana ne bakıyorsun... ben, yaparım da.. 
tunanın ,bu kadar değişeceğini hayal bile edemezdim... 
demek ,twist bile yaptı ha.. vay be.. 
tu---- (gülerek, bana baktı...) demek ki, marifet isteyendeymiş.. bülent bey... 
bü----- helal olsun ,ne diyim... irem ,bu tuna var ya.... diskoya gittiğimizde bile... 
tu---- senin uykun gelmiş.. çenen düştü ,yine... 
bü----- yoo, cin gibi oldum... susturamazsın beni.. anlatacağım işte... 
ir---- bırak, tuna... ne anlatırsa, anlatsın... benim,fikrim değişir mi... 
ye----- bu lafın üstüne, konuşma bülent.. 
tu---- bence de... anlatacaklarından çekinmiyorum da,
eskileri konuşmaktan ,hoşlanmadığımı bilirsin..
geçmişe, mazi derler.. sende gazi olmadan... kalkalım,istersen...
bü---- hah hah hah... iremm.. tek görüşelim,seninle...  beni tehdit ediyor, baksana...
ir---- ilgilendiğimi nereden çıkardın,bülent... bana,şimdiki tunayı bilmek yetiyor.. 
tu---- sağol hayatımm.. 
ir---- sen de, sağol... canımm
bü----- yelizz.. kıskandımm.. 
tu---- beter ol.. 
hepimiz gülerek.. kalktık... 
onlar evlerine... gittiler...
bizde evimize geldik. 
kapıyı açtı... 
sıcak içerisi.. kalorifer yanıyor... 
ir---- sen ,ne zaman geldin buraya... 
tu---- (kapıyı kapattı... gülerek.. ) geldiğimi,nereden anladın ...
ayakkabılarımızı çıkartırken... 
ir----- tutkala benzer, bir koku var.. terliklerin yeri değişmiş.. 
halı kaymış biraz... ne yaptın, söyle bakayım... 
tu---- (elimi tuttu...) ııııı, soru..çalışmadığım yerden geldi ... 
ir---- hah hah hah... 
. çekti kendisine...sarıldı belime... bende.. sarıldım boynuna... 
ir---- öpücüğümü  alabilirim, değil mi..
tu---- durduğun hata... 
öptüm dudaklarını... 
ir---- öğretmenliğinin haricinde... bende ,seni tebrik ederim.. özellikle son bir ayda, bana dayandığın için... offf, kabus gibiydi.. 
teşekkür ediyorum... birinciliğimde emeğin çok... 
tu---- birşey yapmadım ki, bileğinin hakkıyla aldın..
en ufak,bir müdahalem bile olmadı..
 ikinci ve üçüncününde.. sizin sınıftan çıkması da ,senin eserin... erken öğretmenliğin ,işe yaradı..
erdem ikinci, gülcan üçüncü oldu...
ir----( gülerek... )sahi mii... ama niye gelmedi onlar... haber vermediniz mi... 
tu---- mustafa bey, aramış.. mazeretleri varmış... onun için yoklardı.. 
şimdi, benim evde yaptığım değişikliği, görmek istermisin..
ir---- hımm, tabi isterim.. neyi değiştirdin ki.. 
tu---- gel de, gör.. 
elimi tutup..oturma odasına götürdü... ışığı yakmadan..
tu---- gözünü kapatırmısın... 
ir---- yapma ya.. görmüyorum zaten.. yak ışığı.. 
tu---- bir dediğime de,itiraz etmesen..
 eliyle gözümü kapatıp... içeri girdirdi.. arkamda durup.. elini çekti gözümden... 
tu---- bak,şimdi.. 
 gözlerim doldu... odaya bakınca... 

Hiç yorum yok: