Translate

12 Şubat 2012 Pazar

162. bölüm..



 heryer ayaklarınızın altında..
şömine de koymuş... tuğlalar ve taşlarla örülmüş... o duvar.. 
 
ahşap merdivenlerden aşağı indik.. 
iki oda ,mutfak.. ve tuvalet var... 
 
ir---- sizin muhtar banyo yapmıyor ,galiba... unutmuş... 
tu---- hah hah hah... 
ir--- nee.. yok baksana...gülme yaa.. leğende mi ,yıkanıyorlar ki.. 
tu---- hah hah hah... 
ir---- tunaa.. gülmeee.. 
tu---- ayy hiç güleceğim yoktu irem.. leğen iyi fikir aslında..basit ve cazip...
 
ir--- ne... dalga geçiyorsun.. gülme ,gülme bak kötü olur... 
tu---- (dudaklarını ısırarak ,tutuyor kendisini...) eskiden öyle yapılırmış,canım... 
 
ir---- adama bak ya.. banyo unutulur mu..
tu--- unutmadı.. yukarıda tesisat var da... ben istemedim... tahta fıçı ,koyacağım yukarıya...
ir---- şaka yapıyorsun ,dimi.. 
 
tu---- yoo.. fıçı  dediysem...gibi... epeyce geniş.. görürsün..göreceksin.. ve kullanacağız nasılsa..
ir---- tunaa ne diyorsun, ahşap burası.. madem o kadar geniş... 
suyun ağırlığına dayanır mı ,tavan... ya nasıl boşalacak o su... 
yada nasıl dolacak demek daha doğru... 
 
tu--- (elimi tuttu, dışarı çıkardı beni.. duvarları gösteriyor.. )
bak bu ev betonarme aslında..içerideki  ahşaplar kaplandı.. 
öyle dayanır mı diye ,birşey söz konusu değil.. depo konacak.. su için de...
baban da,ta çatıya  çıkmış bak..
(sarıldı belime...) iremm diyorum ki,ben banyo kısmını yaptırdıktan sonra... 
 burası senin zevkine göre olsun...
sen al herşeyini...
yada.. gelemeyiz buraya dersen.. o tekirdeki evi elden geçirelim.. senin istediğin gibi.. 
ne dersin... 
 
ir---- canıımm..diğer eve hiç dokunma.. orası sen kokuyor.. çok güzel.. tam kafa dinlenecek yer..  
burası da harika kartal yuvası gibi..  gelebilirmiyiz ,bilmiyorum da... eğer, bana bırakıyorsan.. benim için, mobilya falan
 hiç önemli değildir.. istemem..ki.. 
kullanılacak ,gerekli olan şeyleri.. koyarım.. 
yayla evinde olması gerenenleri yani.. 
yer yatağı.. minderler.. yatak yorgan.. birkaç post.. hali kilim.. 
kalın perdeler.. havlular.. iki dolap...  iki tencere..tava.. kaşık, çatal ..bardak.. işte buuu.. 
e bunlarıda gönderdik.. çiftlik evinde fazlasıyla var olduğuna göre... 
almaya, gerek yok diye düşünüyorum.. 
 
tu---- sen ne değişik bir ... ııı.. bayansın.. ya.. herkes böyle bir teklifi , nasıl değerlendireyim.. 
ne alayım diye düşünür.. senin umrunda bile değil.. getiririz diyorsun... 
ir----( gülümsedim.. ) evet değildir.. herkes gibi olmadığım için , senin ...ıııııı... sevgilinim doğru mu..
 
tu---- (öptü, dudaklarımı.. kaçamak...bir öpücükle..) doğru.. iyi ki de öylesin... 
(rüzgar sertleşince.. kapıyı  açıp.. içeri girdirdi beni.. 
pencereden dışarı bakıyor...)
 yukarı, dağlara çıkmayalım.. hava bozuyor.. yemek yiyip.. aşağı inelim..
 
ir---- (baktım bende, karlar savruluyor sahiden de... rüzgar uğulduyor.. )
aşağı inelim..diğer evde, bana yumurta pişir... 
yer yatağında..yatıp..  çıtır çıtır yanan odunların karşısında.... 
 
tu----( elini dudağıma dokundurdu... ) suuss.. intikam mı alıyorsun benden... benim yanağım ısınmıyor.. 
böyle genel bir sıcaklık ,söz konusu ...
 
ir---- hah hah hah... 
tu---- hadi gidelim... her türlü.. ısınmamız lazım... sahiden kalınmazmış burada...
 
kapıyı  kilitledikten sonra... 
tuna  zinciri çıkarttı .. arkadan.. ben komutlarıyla ileri geri giderek... zirciri takmasına yardım ettim.. 
yer değiştiğimizde.. donmuştu adeta.. kalorifer çalışsa bile.. çok etkili değil.. 
 
ya yukarıda olsaydık.. içim ürperdi.. düşüncesi bile korkunç... ne çabuk değişti, hava anlamadım ki..
 
ellerini aldım ,ellerimin arasına... ovuşturuyorum..hızlı hızlı... 
nasıl titriyor.. 
ir---- tunaa.. yaklaş bana... 
tu---- iii remm.. yolda yız... na sıl yak laşa bil lirim kiiii... dur de me den,dur.. 
ir---- öpmicem yaa.. kulağını yaklaştır... 
 
tu---- hıı.. kimse yok... söy lee.. 
ir----- gelll.. etkisi  çok farklı olacak inan bana...  titriyorsun.. sen hasta olacaksın..
 öperim valla görürsün...
 
yaklaştırdı,kulağını.. fısıldadım birşeyler... 
 anında etkisini gösterdi...  tuna .,gülümsedi ve hareket ettik....
 
 
 
ben ne dediğimi söylemiyeceğim ,tabi ki... ama tuna o karlı.... 
kaygan ...dik yolu ,nasıl indiğini  bile anlamadı.. sanırım..
asvaltlı tekir  yoluna dönene kadar da.. hiç konuşmadık..tüm dikkatini toplamıştı çünkü..
 
tu---- ufffffff... indik ha.. 
ir---- yaa, iyi ki.. daha yukarı çıkmamışız.. nasıl değişti birden,hava..bak burası ılık.. yağmurlu ama olsun...
saat üç mü daha... ben akşam oldu sanmıştım... 
 
tu----  olmadı canım. sahiden yumurta mı, istiyorsun... kebap mı yiyelim...
ir---- .. kebap olsun...öyleyse...
 
yol kıyısındaki.. kebapçılardan birisinin önünde durdu... 
tu---- (tek kaşını da kaldırarak..). ireemm.. o söylediğin, çok riskli.. biliyorsun değil mi.. 
 
ir---- biliyorum tabi.. fırsat olursa, demek istedim.. 
nereden aklıma geldi bilmiyorum da...işe ,yaradığını kabul et.. anında üşümen geçti değil mi...
 
tu----( gülümsedi...) haklısın.. 
 
**********

karnımızı doyurduk... içeri de çok kişi de yoktu... ısındık da... çay içerken,epeyce oturmuşuz... 
 
tu---- irem,saat  beş... klübe mi, ev mi... çiftlik mi.. seç.. 
 
ir----  yağmur, çok yağıyor... burası  olsun.. yağmurun sesinde uyumayı çok severim.. 
sabah erkenden, gideriz Adanaya... 
 
tu---- heyecan yapma da.. okul eşyaların, kimlik kartın falan nerede... 
 
ir---- aklımdan çıkmıyor ki... herşeyim evde,merak etme.... 
tu---- iyii...  yarın..sen, öğlen yemeğinde çiftliğe gidersin.. ben de gelirim.. 
 
ir---- (gülerek,) bana diyene bak... şimdiden, söylediğine göre..sen de ,benden farklı değilsin... 
tu----( elimi tuttu..)  sanırım, biraz heyecanlıyım... senin için ... 
ir-----( mırıldandım.) .. heyecanını harcama ,sakın...
 
tu----( gülümseyerek.. elimi okşadı... ) ne kadar,sıcak oldu birden.. değil mi.. 
ir---- hımm.. 
tu---- kalkalım mı..
ir----( hevesle konuştum...)  tunaa.. yağmurda ,ıslanalım mıı.. 
tu---- yapma irem.. çok yağıyor,hava da soğuk.. yukarıda da, karlarla fazla uğraştık..  başka zaman olsun ,tamam mı.. 
ir---- hııı.. iyi.. 
 
dışarıya çıkıp... arabaya binene kadar.. ıslandık bile.. nasıl hızlı ,yağıyor.. 
arabayı çalıştırırken... saçlarıma dokundu eliyle..sonrada ,
söylenerek hareket etti...
 
tu---- hale bak, ıslandın işte.. 


Hiç yorum yok: