Translate

12 Şubat 2012 Pazar

163.bölüm..




tu---- hale bak, ıslandın işte.. 
ir---- (sildim yüzümü... )birşey olmaz..ateşi yakarsan kurur... 
tu---- yakacağım zaten de, güya ben dikkat ettikçe... ters gidiyor herşey... 
 
ir---- niye sinirleniyorsun ya.. şekermiyim ki ,iki damla suyla eriyeyim.. daha önce de.. 
ıslanmıştık hatırlarsan... konuşana kadar geldik ,işte... ver anahtarı ,ben açacağım bu sefer... 
tu----o başkaydı..  kalpağı giy .. yoksa vermem.. 
 
ir---- (arka koltuktan kalpağı aldım... elimde tutarken... ) tunaa, bunlar riskli sözler... emir verme, bana
tu---- (gülümseyerek... anahtarı uzattı... ) sevgilim.. lütfen.. 
 
ir---- mmm,işte şimdi.. oldu.. 
taktım.. başıma.. anahtarı da alıp fırladım dışarı... 
 
zıplaya zıplaya.. farların ışığında açtım,kapıyı..
 
tuna  arabadan inince.. kalpağı çıkarıp.. ona doğru salladım... 
 
ir---- tunaaaa... baaakkk.. 
yaramaz çocuklar gibi... koşturuyorum .. minicik bahçemizdeki.. çimenlerin üstünde... 
tu---- çok güzel..irem... çok güzel...  
 
 elindekilerle içeri girdi... 
 
ben, evin kenarında durup... biraz daha seyrettim.. etrafta görülen cılız ışıkları.. 
ana yoldan geçen arabaları.. toprağın,kokusunu içime çektim.. 
tuna,kolumu tutunca...irkildim... konuşmadan...çekti, hafifçe... içeri girdirip.. kapıyı örttü... 
 
 
ateş hemen ısıtmış içerisini... ..gürül gürül yanıyor... 
gaz lambasını da yakıp.. duvara asınca ... aydınlanmış..oda..
 
botlarımı ,montumu çıkarıp. 
şöminenin önündeki.. minderde oturan ..tunanın yanına gittim... 
 
diz çöküp.. arkasından boynuna sarıldım.....
ir---- tunaa.. küsmüyüz.. 
tu---- .............(ellerimi açıp.) .gel ... 
 
yatırdı  dizine...saçlarımın arasından ,parmaklarını geçiriyor .. kurusun diye.. 
 
ir---- (çenesine dokundum... ) tunaam.. benim saçım ,gür .. . bak dipleri kupkuru... 
uçları ıslansa da, birşey olmaz..
endişelenecek bir şey yok ya.. gerçekten.. ne panik yapıyorsun... kurur.. 
 
tu----( mırıldandı...)  beni anlamamışsın.. irem..
sana,benim gözümdeki ...seni anlatamamışım.. 
 
ir---- bence anlattın.. bende anladım.. sağol, beni düşünüyorsun.. bana birşey olacak diye ,aklın çıkıyor daa... 
herşeyi,senin istediğin gibi,yapamam..tuna..
 o kadar sakınamam kendimi... eğer, yaparsam... 
o senin iremin olur... ben olmam.. robotlaşmamı mı istiyorsun.. 
heyecansız, duygusuz.. hep tamam dememi 
bekliyorsan.. ıslanma, orada durma.. şunu deme.. bunu yapma.. yorulma.. diyeceksen..
kısıtlandığımı hissederim..anlıyor musun... çok tepkilisin... gevşe gevşeee.. 
 
tu---- anlıyorum ,haklısında.... 
elimi dudağına ,değdirdim... 
 
ir----- sus öyleyse... madem haklıyım, uzatma.. elini de ,çek saçımdan.. kurur o..
 yarın gidip kestirirsem.. 
 
tu---(-boğuk boğuk ,sesler çıkararak başını sallıyor ...sağa sola...   ) 
 
ir---- istekleri ifade ,farklı..... emir farklı.. söyleyişler de öyle.. senin,arzunu göz önüne alırım.. 
ama benim için, çok gerekli görüyorsam... kestiririm..
.ben hiç sana.. bıyığını kes ,saçını uzat..
sakalın şöyle olsun.. dedim mi...derim ama... diyişim değişik olur... emretmem... 
 
tu---- (elimi indirip )  aşırılıklarımı hoşgör demiştim...ben,sana beni anlattım..ne var biraz yardımcı olsan... 
ister saçın olsun, ister olmasın...
aman kestir.. benim,sevgim değişir mi..  uzun saçı seviyorum, dedim..sadece... 
 
 senin, neşeni, bıcır bıcır koşturmanı ..enerjini tabi ki seviyorum..
..duygusuz olmanı ,istermiyim sanıyorsun.. 
 
tepkilisin diyorsun da, sende öylesin.. ıslanma diyorum, inadına yapar gibi.. davranıyorsun.. 
karışmıyorum ... emir de ,vermiyorum..madem, alakamı..kısıtlama sanıyorsun...
istediğini yap... çık .. ıslan..nasıl istersen.. 
ben yatıyorum... iyi geceler... 
 
kalkınca, doğruldum bende...
ir---- ne yatması ,daha saat kaç ki.. 
 
tu---daha iyi bir fikrin, var mı.. uyuyacağım demedim... yatacağım..sen divanda yat.. 
 
ir---- yer yatağını isteyen bendim.. madem..ayrı yatacağız..divanda sen yat ...
tu---( mırıldanarak ) ... istersen yatmazsın.. 
 
çok beklersin.. hıh..
yorganı, yastığı çarşafı aldı... elindekileri ,benim yanıma bırakıp... 
çarşafı sererken... yorganın üstüne ,sarılır gibi uzandım... 
 
ateşe bakıyor  gözüm, aklım karışmış.. zaten..
kim haklı ,kim haksız... olay ne.. saçmalık bu... kavga mı ettik şimdi biz... bu nasıl kavga...
 
tunanın ,bacaklarını ateşin önünde görünce ..başımı kaldırıp baktım... 
ir---- ne oldu.. 
tu---- yorganımı verecekmisin.. başka mı alayım...
ir---- hı, tabi al,diyerek... çekildim.. 
aldı yorganı, yastığı.. 
divana koydu... 
 
tu---- kalk da.. yatağını getireyim... 
ir---- ben yaparım.. yat sen... 
 
tu---- sen bilirsin..
 
iki kocaman kütük attı ocağa... üstündekileri çıkardı... acele etmeden...
sinir sinir 
itina ile katlayıp... düzeltti elleriyle..
çamaşırlarıyla yatıp ,arkasını döndü.... üstünü de, örttü... 
yün fanilayı görünce.. gülüyordum az daha... 
 
yağmurun sesi de, o kadar güzel duyuluyor ki... çatıdan... 
rüzgarda  ıslık çalıyor sanki... 
 
kalktım... 
ir---- arabanın anahtarı nerede..
tu---- pantolonumun cebinde.. 
 
başka birşey sormadı.. ya ne yapacaksın, ya çıkma... yada beni bekle falan... hiç sesi çıkmadı..
içi içini yiyordur eminim... 
 
düzgünce koyduğu pantolonundan , aldım anahtarı... yanlışlıkla da, kırışmasını sağlamış olabilirim.. yoruma açık.
üstümü  giyip.. ayağıma tunanın ayakkabılarını geçirdim.. kalpağı başıma geçirip...
açtım kapıyı... arabadan.. kitabımı alacağım niyetim o... 
 
daha ,iki  adım atmıştım ki...
tam karşımda..hırlayan..beyaz..iki sivri diş görmemle bağırmam bir  oldu... 
ir---- tunaaaaaaaaa... 


Hiç yorum yok: