Translate

12 Şubat 2012 Pazar

152. bölüm..


tu--- seni babandan istediğimde..
baban beni, en yakından tanıyan kişiydi.. 
içmiyor ama benim saçmalıklarımı, sarhoşluğumu çok çekmiştir...
 
duymuşsun ya.. senin, onun kızı olduğunu bilmeden... 
sizin çiftlikte gördüğüm birisine ,aşık olduğumu söylemiştim.. kim olduğunu da ,ona sordum zaten...uzun zaman oyaladı.. ,kızı olduğunu söylemedi bana.. 
nasıl ikna oldu,bilmiyorum da... sevgimden emin oldu demek ki... söylediğinde.. şok oldum..
ne diyeceğimi şaşırdım...... 
 
bir şartla,kabul edeceğini söylediğinde... düşünmeden,kabul dedim..
bu arada..ben, senin razı olduğunu sanıyordum..
 
lise bitmişti nihayet,hemen evleneceksiniz dedi.. 
seni,isteyen bir başkası varmış..herhalde.. ben sevincimden uçtum tabi..
 
 iki yıldan sonra ilaç gibi ,geldi..önce dini nikah yapalım dedi... ona da tamam dedim... 
gittik camiye..  baban vekaleti bende dedi..kıydık nikahı da...
yani, canım biz nikahlıydık aslında... anladın mı ... karım olmanın bir mahsuru yoktu.. onun
için rahattım ve söyledim... 
 
(içini çekip..)   senin istemediğini söylemeye geldiğindeyse ,yıkıldım adeta... o da, çok üzgündü.. 
yanlış yaptım, hatalıyım dedi... 
sonuçların açıklandığında.. çiftlikteydin ya... 
hani öldürecekmişsin kendini de,baban buraya getirmiş seni.. 
 
işte o yüzden ,her fırsatta karşına çıkmaya çalıştım.. en azından beni gör diye...
neyse... kazandığının, haberini nasıl  aldım biliyor musun... 
 
ir---- yok... bilmiyorum... 
tu---- baban üç el ateş etti.. ka-zan-dı... 
ir---- yaaaa.... bende beni sinirlendirmek için ,yaptığını sanmıştım..
 
tu---- haber veriyordu bana....tabi ben sabaha kadar içtim,düşündüm...ne yapmam gerektiğine karar verdim..
babanı gördüğümde...abi artık sen hiç bir şeye karışma .. üsteleme ve benim hakkımda ,konuşma dedim...
 birde şansımı ben deneyecektim... 
(yanağıma koydu elini...)  denedim... ve buradasın... bu herşeye değer, biliyor musun...
 
ellerimin arasından..gittin gittin, geri geldin... olumsuzluklar olsa da...
hiç umudumu kaybetmedim.. 
kalbimden söküp atamazdım ki, seni.. bilerek , bilmeyerek.. az çektirmedin yani...
 
ir---- (gülümsedim... ) anlattığına göre... öyle olmuş... hiii, saat kaç..tuna.. 
tu---- üç olmuş... gidelim mi ,diyorsun... şu suya girmeden...
 
ir---- ya çok isterdim de... biliyorsun.. gerginim zaten..hemm.. havlu falan da yok... 
tu---- (ensemden boynuma indirdi elini.. ) varrr.. olmaz mı.. 
 
boynumu eğip...sıkıştırdım elini...
ir---- tunaa... 
tu---- canıımmm... 
ir---- gidelim ... daha uygun bir zamanda geliriz olur mu... 
tu---- peki... 
 
 
 
 
atın üstüne bindiğimizde... ben arkasına oturmuştum..
tıkır tıkır.. nal sesi duyuyorum,birde tunanın nefes alışını...
 
 müthiş bir sessizlik var... hafif hafif esen rüzgar...ekinleri dalgalandırıyor... aynı deniz gibi... 
çok hoş..görünüyor... 
sırtına ,başımı  dayadım... anlattıklarını düşünüyorum... 
 
iki farklı hayat, babamın ısrarı sayesinde neredeyse..  hiç kesişemeyecekti..
yada kader kısmet mi, demek lazım bilmiyorum... 
 
adama bak... bir de, dini nikah yapmış.. onun için ,o kadar rahattı demek.. 
tunanın ayrıcalığı varmış ,meğerse... 
nasıl inanıp güvendi,acaba..
bende saf saf.. sadece sözlüyüz sanıyordum... 
 
tu---- iremm.. hiç sesin çıkmıyor... 
ir----- yerim çok rahat ya... ondan... 
ellerimi kenetledim belinde... 
 
ir----- gül bahçesine yakın... pandora diye bir mağaza var... biliyor musun... 
tu---- hayır..ne için sordun... alacağın birşey mi var... 
ir---- evet, hediyelik eşya satılır..babama ,bir hançer alayım diyorum... 
 
tu---- ireemmm... ne diyorsun sen... anlattığıma ,pişman etme beni..
yaptığı..yanlıştı belki, ama iyi niyetliydi.. 
unut  artık.. herşey geride kaldı... 
 
ir---- öyle de... belki ,yine kullanmak ister..  babam ,beni çok üzdü..
tu---- (elimin üstüne koydu elini... ) bundan sonra.. kimse üzemez seni... tamam mı... 
ir---- hımm.. 
tu---- annenlerden.. çıktıktan sonra.. hatırlat bana... yiyecek birşeyler alalım... 
 
ir----( gülümsedim...) niye ,gittiğimiz yerde... yok mu...
tu---- vardır da... geç olacak.. bulamayız..aç kalma  diye dedim.. miden nasıl.. 
 
ir---- iyi iyi... seeen ,şimdi bana obur mu dedin...hıı.. 
 
tu---- iremm.. ters  anlamak için,özel bir çaba mı gösteriyorsun bilmem... 
eğer öyleyse.. gitmeyelim yani... ben senin görmen.. dinlenmen için, istemiştim... gitmeyi.. 
ir----  tamam gidelim... biraz da,çalışırım sessizlikte... iyi olur... 
 
tu---- ne biliyorsun ,sessiz olduğunu... 
ir---- tahmin ettim, dinlenirsin diyince.. 
 
tu---- (güldüğü de anlaşılıyor..) soğuktur, yün fanilanı almayı unutma.. 
ir---- senin de var.. biliyor musun... onu da alırım... 
tu---- hah hah hah... 
ir----- (mırıldandım...) sen giyince de.. ben güleceğim... 

Hiç yorum yok: