Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

143.bölüm..


ben, derin bir uykuya dalmışım.. 
 birde gidince, kartopu oynamak istiyorum .
 gençliğin verdiği bir umursamazlıkla..
yorgun, içkili .. sinirli.. uykusuz...eski zor günlerini hatırlamış..demiyorum da..
onun halini  düşünemeden...
konuşuyorum işte... 
"bu geceyi atlatalım .. abimin kilidi beni durduramaz .. tuğrulun evinden uzaklaşmak istiyorum" demişken.. 
birde yalnız bırakıp.. uyuyorum.. 
ne düşüncesizlik..ama o zaman onu değerlendirecek,halde olmadığımdan.. aklıma bile gelmemişti tabi....
kıyamam,hiç bir isteğime de .. olmaz demeyip..... hevesimi kırmamak ,incitmemek adına.. elinden gelen gayreti göstermeye çalışıyormuş.. hala..
******sonradan hep keşke dedim.. .. ah keşke... daha çok .. anlayabilseydim onu... 
onun,benim için düşündüklerinin ...farkına varabilseydim... 
saçma sapan şeyler için , hele başkaları için... ufak tefek şeyler için,bile olsa.. hiç üzmezdim.. onu...
 her anımın ,tunayla dolu olmasına çabalardım.. .
. tabi , o da ..beni çok üzdü , bunalıma soktu .. ama ... neyse.... ******
tunanın beni,kucağında yukarı çıkarışını... hayal meyal hatırlıyorum.. 
yatak odasında.. beni indirince.. açtım gözümü... saat beşi geçiyor.. 
tunanın  ve benim paltom bembeyaz ..kar var ,her yanında.. 
ir---- ne oldu sana... 
bana bakıp.. .. derin bir nefes aldı... çıkardı paltosunu... asarken de ,söyleniyor.. 
tu--- istediğin oldu.. işte,kendine de baksana..
 benim çizmelerim de de,kar var  sahiden.. 
ayıkmaya,hatırlamaya çalışıyorum da...yok.. karla ilgili bir şey hatırlamıyorum... mantomu astım.. 
ir---- ben ne yaptım ki... 
tu---- yalpalıyordun,seni tutayım derken.. karda yuvarlandık canım... 
üstünü çıkarıp... banyoya gitti... 
ben hala şaşkınım.. niye soğuk değilim öyleyse..
çıkardım üstümdekileri... geceliğimi giydim.... makyajımı silip... 
 saçlarımı ,gevşekce toplayıp yatağa yattım.. 
tuna da, yanıma yatınca.. 
döndüm ona... 
ir---- tuna,niye soğuk değilim ben... 
tu--- (başını çevirdi bana...)  üşütmeyeceğim demiştim ya.. kar değmedi sana.. 
donan benim...
ayaklarına dokundurdum, ayağımı... buz gibi .. 
sarıldım beline... 
ir---- ( yanağını öperken.. ) afedersin,soda içmem bir daha... 
tu---- (sokuldu bana...gülerek..  ) evet,çarpıyor seni..(öptü dudaklarımı..)  iyi uykular.. güvercinim..
ir---- eros..bak, uyutmam seni... ona göre.. deme ya ,şu lafı... 
tu--- (gözlerini kapatıp..)  deriim..çok güzel kızıyorsun... bende uyutmam seni ama..   dinlen venüsüm...dinlen... 
ir---- eroosss.. 
tu---- (açtı gözünü... ) venüsss..
ir---- çok mahçup oldum..ben seni, ısıtmak istiyorum... şurada şöminenin önünde... 
tu---- hııı.. bak sen.. ama şömine yanmıyor ki.. 
ir--- ne dedim ben.. dinlemiyorsun ki.. 
"şöminenin önünde ,ben ısıtacağım seni.. "yanması gerekmiyor,yani.. . 
tu--- hahaha.. çok pardon...  ama burada da ısıtabilirsin.. oraya gidecek halim yok,inan ki.. 
ir--- ( okşadım,yanağını..) peki canım.. uyu hadi.. 

Hiç yorum yok: