Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

144.bölüm..




uyandığımda.. aşağıdan , tunanın sesi geliyordu... bağırıyor birilerine..
..saate baktım.. bir saat kadar,uyumuşum  sanırım.. 
 daha çok erken..
kalkıp.. üstüme sabahlığımı giydim... 
merdivenlerden indim,eğilip.. görünmeden.. dinliyorum... 
tu--- sen ne yaptın.. dinledin sadece... ireme ,o lafları söyletmeyecektin.. 
tuğ--- biliyorum da, o kadar kişinin içinde ... rezalet mi çıkarsaydım... oğlumun annesi o... 
tu---- ne anne ama...bak, abi ... bir daha onu benim karşıma çıkarma... asla.. 
irem engel oldu..gönülü yeni tanımışız.. birarada olmaya çalışıyoruz güya.. kardeşlik hatırına durdum..  
yoksa ,kimse tutamazdı beni.. sanki biz,onun geçmişini.. yaptıklarını bilmiyoruz...
tuğ---- tamam.. yasakladım..uzunca bir süre.. dışarı çıkamayacak.. nasılsa.. 
zil çalınca.. tuna kapıyı açtı... 
bende merakla oturdum ,basamağa... 
tu---- geç abi...
er--- ne oluyor tuna... sesiniz  taa,dışarıdan duyuluyor..
tu--- yok birşey.. 
tuğ---- özür dilemeye geldim, abi.. sen nereden geliyorsun... 
er--- ancak sakinleştim.. eve yeni geliyorduk.. kapıda arabanı görünce ,bakmaya geldim..  geceyi mahvettiniz.. tuğrul.. ama asıl suçlu sensin... 
oynatıyor seni parmağında.. 
 bu kadar mı aşıksın .. bilmiyorum ki..
tuğ--- söz verdi,bir daha olmayacak...
sessizlik oldu... sonra eren abi.. konuştu.. 
er---söz mü,sen de inandın öyle mi.. onun içi kötü.. boşan tuğrul, en iyisi bu.. o bela.. daha iyi anladım ki.. o kadınla yaşamaya devam ettiğin sürece.. sen de,dahil huzurlu olamayacağız.. 
tuğ---- boşanmam ...eren.. sende ağzını açınca, boşan diyorsun.. 
ağzımı kapasamda.. mutlaka duymuşlardır, beni... 
hapşırığın sırasımıydı... kahretsin.. 
er--- evett,.ben yıllardır diyorum... tek çare bu çünkü.. gerisi sana kalmış.. hadi, biz çıkalım da... damat uyusun.. 
ayy nasıl utandım.. 
aceleyle... yukarı çıkıp.. sabahlıkla..yattım yatağa... 
biraz sonra ,tunanın şömineyi yakarken... dediklerini duyuyorum.. 
tu--- biriside.. hapşırmış,üşümüş mü.. .. çok yaşasın.. 
gülümsedim...
ir---- sağol, beraber yaşayalım.. 
tu--- amiinn..
ir---- ya afedersin.. gittiler mi.. bağırıyordun.. ne oldu diye..sana,bakmaya inmiştim ben...... 
yanıma yattığında... 
tu---- hımm,gittiler.. farkında değilim.. bağırdığımın..  böyle uyandırmak istemezdim seni..
yaktım,şimdi ısınır içerisi...duydun mu.. tuğrulu.. 
ir---- duydum da..tunaa.. boşver onları.. dediklerini falan... 
yanımdan kalkmışsın ya.. ısı kaynağım gitmiş diye ,üşüdüm ben... 
 sarıldı sıkıca.. 
engellememe rağmen... öptü boynumu . büyüük bir zevkle.. 
çekilmiyor da,hala..
ben ciyak ciyak bağırıp.. tepiniyorum.. 
ir----tunaaa bırak... bıraakkkk... 
omuzumdan bastırıp .. yatırdı sırt üstü... 
tu---- bıraktım.. ne var .. sende sıkmasan kendini.. böyle olmayacaksın... söyledin bir kere..katlanacaksın..
ir---- sen sen, çok inatsın..... dediysem.. yapmayacağını düşündüğümden di.. 
tu---  inatlıktan değil... hoşuma gidiyor.. senin boynun tatlıysa,ben ne yapayım...
güneşin ilk ışıkları, tunanın yüzüne gelince... 
ir----vampir.. güneş doğdu.. eriyeceksin şimdi... diye gülmeye başladım...
tu--- ben,senin yanında  eriyorum zaten.. 
*************
akşam saat altı gibi.. 
evde ,üstümüzü  değişirken... 
ir--- tunaa.. ya ,ben hiç bir şey anlamadım bu balayından.. .. biraz daha kalsak olmaz mı.. 
tu--- (gülerek... ) okulu ne yapacağız.. irem hanım... yine geliriz üzülme..
bak getirdiklerini burada bırak.. eşya da,taşımamış oluruz..
ir---- iyi olur.. sahiden.. 
siyah pantolonumun üstüne..vücudumu saran.. yeşil dik yaka kazağımı giydim... 
tuna da, kot pantolon lacivert kalın kazak ve montunu  giydi.. 
o da bıraktı ,eşyalarını..
cebindekileri aldı sadece...
makyajımı yapıp.. saçlarımı yukarıdan topladım.. 
odaya döndüğümde.. tuna son kontrolleri yapıyordu.. 
panjurları örtünce, karanlık olmuş içerisi.. 
. içimi çekerek ,ışığı yakıp..etrafıma baktım....
ir---- vampirim.. hazırım.. 
tu--- bende.. ne oldu, hüzünlendin bakıyorum... (sarıldı arkamdan... kulağımın yanını öptü.. ) 
çok yakışmış kazağın.. dik yaka seni kurtarır mı ,sanıyorsun hıı.. 
ir---- (gülerek... ) umuyorum diyelim... hadi, gidelim.. bekliyorlardır.. 
tu--- beklesinler valla,hiiçç  acelem yok.. beni,uyutmadınız el birliğiyle...
... kahvaltıyı istedikleri gibi ,erkenden yaptık.. eren beyin rehberliğinde.. gezdik de yeterince...
öğlen,yemeğini de geç yedik... 
yorulduk..uykum var.. zaten.. 
yalıyı..hiç gezemedik bile..gel,keşfe çıkalım... hadi... 
el ele... çatı katını gezdik..iki oda daha var.. ama boş.. 
 manzara süper... panjurları kapatıp.. bir alt kata indik...  burada  yatak odaları, bir çalışma odası... bir oturma odası var.....
 döşenmiş,ama hiç kullanılmamış ..  banyo ve çamaşır odası yine harika.. sahiden özel ,uğraşılarak yapılmış.. yerler halı kaplı... 
yine panjurları kapattık... elimi uzatsam denize dokunacağım sanki.. 
alt kata indiğimizde.. 
salondaki .. denize bakan.. geniş  terasa çıkmak için.. sürgülü kapıyı açtım.. 
kenarda ağaçlar,tam önümüzdeki bahçede gül olduğunu tahmin ettiğim..
bitkiler var.. alaca karanlıkta bile.. karla denizin.. mavi ve beyazın uyumu.. göz alıcı.. 
görünen farklı büyüklükteki.. ışıl ışıl gemiler.. öyle ,öyle güzeller ki...
tunaya seslendim.. uzaktaymış gibi.. meğerse tam arkamda....
 benim sevincimi, koşuşturmamı izliyormuş ... 
ir---- tunaaaa.. hıı, burdamıydın... baksana.. ayyy nefis yaa... bayıldım bayıldım... 
şuraya bir salıncak koyalım, tamam mı... ahşap olsun, böyle çiçekli desenleri olan minderler de isterim... 
ikimiz oturup.. denizi seyrederiz... 
hani, bambu koltuklar var ya... 
 işte..onlardan da alalım.. yuvarlak masayla yakışır buraya.. abinler gelince,iyi olur.. 
ben sana çay demlerim...pasta yaparım.. 
ama yemeği seninle yaparız..
yada mezeyi ben .. yemeği sen yap.. şimdiden anlaşalım..  ikimiz başbaşa.. ayy, hayal etmesi bile güzel... 
tunam.. yazın gelelim,mutlaka n'oluurrr..... 
tu---- (gülerek... omuzuma koydu kolunu... sarıldı..) olur canım.. fırsat bulup,geliriz..inşallah.. 
biliyormusun... seni sevindirmek,o kadar kolay ve o kadar güzel ki.. 
mutluluğun bana da yansıyor.. 
şu dünyada ,benden şanslı bir erkek var mı ,acaba diye düşünüyorum... 
iremiimm.. canım.. sen herşeye değersin..tüm güzellikler yanında sönük kalıyor... 
hiç böyle,hissedeceğime inanmazdım.. 
sen kimseye benzemiyorsun.. iyi ki, benimsin... hayatımsın... çookkkk seviyorum seni,çok..
 sarıldım beline... başımı yasladım göğsüne.. gözlerimin dolduğunu görsün,istemedim... 
çok mutluyum... böyle bir sevgi karşısında.. sevildiğini hissetmek, sevmek olağanüstü... 
hatta biraz korkutucu...kaybediverecekmişim gibi.. daha sıkı sarıldım... 
gözümden akmak için,fırsat kollayan..
 damlaları artık tutamıyorum... titreyen sesimle..
ir---- tunnaamm... asıl ben..çok şanslıyım... seni bulduğum için..
hiç bırakma beni, sevmekten hiç vazgeçme olur mu... hani, arada bir saçmalıyorum ya.. 
yanağımı eliyle kapadı... başıma başını dayayıp... şevkatle konuşuyor.. 
tu---- asla olmayacak ,şeyler için.. ağlama canım.. 
bir gün seni, bırakacak olursam.. ölmüşüm demektir.. başka seçenek yok...
hadi, içeri girelim...sulu gözlü olduk ikimizde... şimdi, erenden fırça yiyeceğim yine.. 
başıma ,seni koruyucu melek kesildi ya.. ben seni, üzmek istermişim gibi..görev edindi... kendine..
amaa.. bilmiyor ki...irem felaket bişi oldu.. kök söktürüyor bana... 
ir---- (başımı kaldırdım.. ıslak gözlerimle... baktım ona...)  tunaaa.. ben.. uhuuuuu... 
tu--- iremm,yapma ya..  ne dedim ki.. 
içeri girdirip.. bir eliyle kapıyı kapadı... 
koltuğa oturup... kucağına da beni oturttu...göğsüne yattım ... sarsılıyor bedenim.. hıçkırıklarla..  
sakinleşmem için... saçlarımı okşuyor... alnımı öpüyor.. avutuyor beni... 
sakin sakin de.. mırıldanıyor... 
tu--- yeter bir tanem... yeter... gözlerine yazık..
 hadii, bak bana... yıldız teyzenin dediği geliyor aklıma... 
gelinimm.. ağlama sen...kıyamıyorum, dayanamıyorum...
 ireemm.. üzülüyorum yaa.. yapmaaa..

2 yorum:

yusufum dedi ki...

119 da verdiğiniz yanıtta karakterler ve sevgilerinin gerçek olduğunu söylüyorsunuz.. O halde tüm cesaretimi toplayıp sorayım yoksa uyuyamam :) İrem siz misiniz? Ben bunu blogcu da iken soracaktım ama soramadım.:) Bölümler arasında sevilen şarkıları da serpiştirmeniz çok güzel olmuş Meral Hanım. Hem öyküyü okumak, okurken de sevilen şarkıyı dinlemek baya hoş oluyor. Emeklerinize ve kaleminize sağlık Meral Hanım. Sevgiyle kal.

UNUTULMAYANLAR dedi ki...

Hafta sonunda yoktum,yeni geldim ve yorumunuzu gecikmeli gördüm.. Yusuf bey,afedersiniz.. Uykusuzluğa neden olmamışımdır,umarım:)
İrem ve Tuna karakterleri,çevresinde gelişen olaylar -ana hatları ile- gerçek.
İnişli -çıkışlı bir hayat sürseler de;bazı şeyler onları çok yıpratsa da.. maşallah -32 yıla rağmen- aşklarını eskitmemişler.:)Adanaya gittiğimde gördüm ki;birbirlerine bakışları hiç değişmemiş :)
İremin ağzından anlattığım için ,olsa gerek..daha önce okuyanlar da ,benim İrem olduğumu düşündüler.Keşke sorsaymışsınız.. Açık ve net değilim.:))
Şarkıları ; bölümü okurken dinlemek benim de hoşuma gidiyor.Beğeniniz ve iyi dilekleriniz için ,çok teşekkür ederim..
Sevgi ve saygılarımla..