Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

139.bölüm..


tu---- irem ne yiyeceksin.. 
ir---- (gülerek) .. sazan,aynalı olsun.. 
tu--- hahaha
tuna garsona söyledi.. balıklarımızı... içecekler servis edildi..gönülle konuştuk biraz.. 
tuna da ,abileriyle konuşuyor...anladım ki, neslişah ..bu gece bana bulaşmaya kararlı.. arada hiç yoktan lafa atlıyor.. 
sabır diyorum da.. bakalım ,nereye kadar dayanabileceğim...
 tuna da farkında...
masanın altında..  elimi tutuyor..okşar gibi.. nazik , sevecen.. 
balıklarımız gelene kadar.. tuna mezelerle.. içti bir kaç duble..
neslişahı ikimize bakarken ,yakalıyorum hep... bir tebrik  bile etmedi.. nikah için.. 
bekar olsa hadi neyse de.. kaç yıllık evliler.. 
niyetini bir anlasam.. niye bu kadar tepkili ,mana veremiyorum ki... derdi tuna mıı,ben miyim bilmiyorum.. 
son yakaladığımda... 
ir----siz sormadınız ama nasılsınız neslişah hanım.. 
ne--- iyiyim,  sormaya gerek görmedim..  tuna ağayı kaptığına göre..... tabi ,iyi olacaksın... 
ir---- (gülümsedim...)  evet,gayet iyiyim... oğlunuz rahatsızmış..nasıl oldu..
tuğ---- sağol, irem...  daha iyi.. kreşe gidince, böyle işte.. nezle olmuş..  
ir---- geçmiş olsun,çok görmek isterdim.. kaç yaşında... 
ne--- kurulduğun yalıdan ,çıkabilirseniz... buyurun bekleriz..görmüş,olursunuz..oğlum,beş yaşında...
er--- tuğrul, karına söyle...sabır denemesi yapmasın..  bu masada olmasını, sana borçlu.. ya sussun.. ya düzgün konuşsun..
yıllar sonra bir aradayız.. keyfimizi kaçırmasın..
tuğrul neslişaha,  bir şeyler dedi..daha da, kötü bakıyor artık... 
zaman ilerliyor,neslişah hariç gayet neşeliyiz.. konuşup gülüyoruz.. o mütemadiyen bize bakıyor..
şarkılar da tam benlik... müzisyenler  masaları gezip istekleri çalıyorlar..
bizim masaya yaklaştıklarında..
er--- ben,gönülü istiyorum...diyince.. sazlar çalmaya başladılar...
tu---( bana yaklaştı biraz )  istediğin bir şarkı var mı..irem.. 
ir---- (kısık sesle... ) yok yok.. sen uzaklaş ..biri ,bize yiyecek gibi bakıyor...
tu--- boşver onu..yiyemez ama ben senii... 
ir---- şiştt..sus.. nazar değecek.. çekill..
çekildi.. gülerek.. 
müzisyenlere ..dönüp..
tu---- at kadehi elinden.. istiyoruz..
onlar da, hep beraber söyleyelim ..diyerek.. çalmaya başladılar... 
herkes söylüyor... neslişah hariç.,dememe gerek yok sanırım.. 
 ***********
nasıl oldu, anlamadım bile.. ortam bir anda gerildi.. 
neslişah eren abiye.. yalıyı sattın mı dedi..   eren abi ,duymamışcasına aldırmadı .. 
ama gönülle  evli olmadıklarını ima eden bir laf söyleyince..  gözü döndü.. ayağa kalkıverdi birden.. 
er----tuuğğruulll... karını ya sustur,ya götür.. yoksa hiç konuşamayacak.. 
restorandakiler bize bakıyorlar... 
oranın müdürü koştu geldi...
--- eren bey bir sorunmu var dı, efendim...
garsonlar etrafımızda ,pervane gibi dönüyorlar... 
er--- yok ..sorun sizinle ilgili değil... 
peki ,diyip gitti adamcağız... 
tuğrul ,neslişahı götürmeye çalışıyor söylenerek...
ne--- bırak kolumu tuğrul... onlar keyf çatarken.. para pul içinde, biz ne günler geçirdik... evli değiller,yalan mı...
ağamız da, bulmuş kenar mahalle gülünü.. ohhh.. gel keyfim gel... kendi gönlünü eğliyor.. 
hala harçlık verir gibi ..para veriyor.. gönlü olursa.. beyefendinin.... 
ya sen kimsin.. kara soyadı sana ne sağlıyor,hiç.. hakkını arasana.. birde yemeğe getiriyoruz.. işe bak.. 
tuğ--- kes sesini.. yürü..
kahretsin ,tuna da fırladı ayağa.. 
yapıştım eline.. 
sıkı sıkı...tutuyorum..
sinirden.. titriyor resmen ..çekmeye çalışıyor ama.. bırakır mıyım...  
gayet sakin bir sesle.. 
tu--- tuğrul...  derhal götür şu ,arsızı.. karın falan demeyeceğim.. 
bak, elimde kalacak... kendi geldiği yeri ,ireme mal etmesin...
tuğ----( neslişahın kolundan tuttu..çekiştiriyor.. )    yürü  çabuk.. seni getirende hata zaten....
bıktım senin kaprislerinden, dırdırından... aç gözlülüğünden... 
ne---- bırak beni... sen onları sustur ,asıl.. krallar gibi yaşıyorlar.. senin neyin var .. hiç... 
tuğ---- neyin eksik be.. gözüne dizine dursun...
ne--- yalılarda, hak eden oturmalı.. süprüntüler değil... 
tu---- şimdi anlaşıldı.. saldırganlığının nedeni.. ama inan hak eden oturacak.. 
neslişah kıpkırmızı bir suratla..  mantosunu aldı... 
hepimizin yüzüne..  pis pis bakıp.. 
ne--- hepsi,benim olacak..karaların varisi,benim oğlum ..söke söke alacağım.. dedi..
yürüdü.. tuğrulla beraber... 
onlar kapıdan çıkınca... 
er--- gidelim,buranın tadı kaçtı... kahretsin ya,kahretsin... 
g---- sakin ol, eren... tansiyonun çıkacak...
er--- başlarım,tansiyonuna... hadi tuna... 
önden önden.. yürüyüp çıktı.. gönül de ,peşinden yazık.. 
mantomu,çantamı aldım... tuna .patlamaya hazır bomba gibi..
tu---  niye bırakmadın elimi... ha niyee.. 
ir---- rezil olduk zaten... bağırma bana.. bıraksaydım ne olacaktı.. sanki..
tu---- yüzünü dağıtacaktım... sana kimse öyle diyemez.. 
ir---- olduu.. başkaa...kocası varken.. senin yada eren abinin karışması doğru mu.. gönülde, ereni durdurdu.. gördün ya.. 
kadın tam,çirkefmiş.. abine acıdım.. 
ben de bunu yanınına bırakırsam.. bana da, irem demesinler..
yürüdüm, o hırsla kapıya doğru... tunayı beklemeden... 
elim ayağım titremiş zaten... 
dışarı çıktığımda.. mantomu giydim, hemen... öyle soğuk ki..yada ben çok üşüyorum...
eren ve gönül arabanın yanında konuşuyorlar... 
arkama baktım, tuna nerede diye...neyse geliyor... 
ir---- (sesim titriyor... ) arabayı aç çabuk... donuyorum... 
tu---- gel.. hoşçakal diyelim.. 
yaklaştık... 
tu---  biz gidiyoruz... arabasız geldiyseniz götürelim, sizi de... 
er---- irem, kusura bakma.. o densizin tekidir... 
kıskançlıktan gözü dönmüş..
tunaa yemin ederim,ben söylemedim.. 
ir---- .................. 
tu---................ 
g---- arabamla geldik.. tuna.. böyle olmasaydı keşke... biz, başka bir yere gidelim diyecektik... ama
siz bilirsiniz tabi.. 
tu--- sağol gönül.. gidelim.. biz.. 
dışarıda kalırsam,bu sinirle onu yaşatmam... basarım evini... 
er---- iyi ki, evini bilmiyorsun.. değer mi,tuna.. 
tu---- kim demiş, bilmediğimi.. ... ben de katil olmaya değmez diye, telkin ediyorum kendimi.. ama başarabilirmiyim.. bilmiyorum..  neyse hoşçakalın... hadi,irem..
ir---- iyi geceler size... 
er--- size de...irem, gönderme bunu bir yere.. 
eve hapset.. kilitle..
kapının üsttünde..  şifreli anahtar var.. yarın haberleşiriz.. 
gülümsedim hafifçe...
ir--- şifreyi söylemedin abi.. 
er--- uyanık olan sensin,üç hakkın var ..bulamazsan , iki gün asla dışarı çıkamazsınız.. 
tu-- er-- gö-- ir-- hahaha.. 
tuna ben oturunca.. kapıyı kapadı... 
tu--- iyi geceler diyip... oturdu.. bastı gaza... 
deli gibi sürüyor arabayı.. kemerimi taktım...
ir--- tunaa yavaşla...tunaa.. 

Hiç yorum yok: