Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

140.bölüm..




Hüsnü Å�enlendirici-Ä°stanbul istanbul olalı
Yükleyen Asksuyum. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.

hiç cevap vermiyor.. transta sanki..
o trafiğin içinde.. bir o yana, bir bu yana şerit değiştiriyor... 
ir---- nereye gidiyorsun... tunaa.. 
tu---- evine..
ir----  allahım.. aklımı koru.. 
ne yapacaksın evine gidip... 
çocuğun,karşısına böyle mi çıkacaksın.. amcasını ..seni böyle mi,hatırlasın yavrucak.. 
... hem abin var arada.. ne yapsın,demek  o da çaresiz.. o kadınla ,başa çıkmak kolay mı.. değişir mi.. yok.. 
üstelik  tapıyor da dedin..
 rezalet çıkarsak,ne olacak ki yani.. bir daha görmeyeceğiz nasılsa.. 
kadının niyeti belli,huzursuzluk yaratmak.. 
seviyesine inme diyordun.. 
sen de,kışkırtmasına oyununa gelmesene.. 
hadi  lütfen...hatırım için.. kendine gel.. tunaa.. 
 evimize gidelim,şifreyi bulamam nasılsa..
evett,yavaşladı biraz... derin bir nefes aldım.. 
ir---- çiğdem hanıma da ,ayıp olacak... gelirse bulamayacak bizi...
tu----gidelim mi,ona.. 
ir---- geç ama gidelim..oturmayız..  parasını verirsin hiç olmazsa.. 
tu---- tamam...
kısa zaman sonra... bir apartmanın, önünde durdu...
indi arabadan... zilin üstünde yazan isimleri okuyup... bastı birisine... kapı açılınca.. bende,indim..
ikinci kata çıktık... çok şirin.. pijamalı.. küçük bir kız ,kapıda durmuş bekliyor...ayakların da minicik terlikleri var..
 beş, altı yaşlarında... sarı saçlı, mavi gözlü... 
---- anaaneeeee... 
ir---- ay ne tatlısın senn... 
---- balım ben, annem öyle diyooo... 
ir---- tunaa... şuna bakk.. 
tu---- aynı annesi.. çok benziyor...
arkasından bir kadın geldi... elli yaşlarında... 
çocuğu kucağına aldı.. 
----  demet ,sen niye 
beklemedin beni,kızım.. buyrun,kimi aramıştınız...
tu--- iyi geceler efendim... çiğdemin arkadaşıyız.. evde yok galiba... 
---- daha gelmedi ,yavrum... içeride bekleyin isterseniz..
merdivenlerden.. birisi çıkıyor... dönüp baktık... 
sarışın, masmavi gözlü .. çok güzel bir bayan... şaşkınlıkla bize baktı bir an... 
çi---- tunaaaaa... tunaa... ayyy... bu ne güzel sürpriz böyle.... fikriye hanım, niye içeri almadın...misafirlerimi.. 
tu---- (gülümsedi tuna da....)  teklif ettide.. bizde yeni gelmiştik zaten... yorduk seni.. yoksa ,restorandan mı geliyorsun..
tokalaştılar... 
çi---- yok yok.. gidemedim.. mağazadaydım.. 
tu--- nasılsın çiğdem....
çi---- iyiyim tuna... sağol..
bana döndü... 
çi---- sen irem olmalısın... 
ir---- evet ,çiğdem hanım... 
çi---- (tokalaştık ) memnun oldum... niye duruyoruz burada... geçin geçin... 
tu---- girmeyelim çiğdem... geç oldu..dediğim yerden erken kalkınca... evine getireyim... .....
çi----  lütfen.. tuna.. kapıda mı konuşacağız canım...
girdirdi bizi içeri... 
çi---- balımm... nerdesin... 
---- burdayım anneemmmm...
kucaklaşmalarını seyrediyoruz..ayakkabımızı çıkarırken... 
salona buyur etti... 
çi----  tuna ,irem..  bu benim balım... adı..demet.. 
tu---- memnun oldum ,demet... sana ne kadar benziyor... 
ir--- maşallah.. 
çi---- (oturdu ,o da..)  benzeerrr.. kaderi benzemesin... ne ikram edeyim,size... 
ir--- sağolun,çiğdem hanım... geç oldu.. sizde yeni geldiniz ..
çi---- irem ne fark eder... kadınlardan ağzı yanan.. arkadaşım evlenmem,diye yeminler ederken.. evlenip ,eşiyle evime gelmiş.. bir kahve içirmez miyim.. hiç...
demeti kucağından indirdi... 
çi---- hemen geliyorum... demet, misafirlerimizle ilgilen... olur mu... sonra yatırırım seni.. 
---- olur anneee..
çiğdem çıkınca.. 
ir--- (mırıldanarak ) ağzını kim yaktı senin hıı.. 
tu--- susss..
demet, tunanın kucağına çıktı... teklifsizce.. 
tuna da... minicik belini tutuyor..
----(elini bıyığına değdirip )  bu nee.. annemin yok... 
tu---- (gülerek...)  bıyık o... annelerin bıyığı olmaz... 
---- sen nereden geldin.. babam mısın..
tu---- hayır değilim... annenin, okul arkadaşıyım.. sen,okula gidiyor musun..arkadaşın var mı..
---- (salladı başını...)  varrr... gidiyorumm... (göğsüne yaslandı esniyor ) uykum geldi... benim... 
tu---- yatağına yat  istersen... demet... 
---- annem yatırıp, ... masal anlatacak.. 
tu---- o gelinceye kadar, ben anlatayım mı...
yattı hemen ,koluna... ben ikisini seyre dalmışım... öyle hoşlar ki... 
tuna... mırıl mırıl birşeyler anlatıyor... saçını okşayarak...
terliği düşünce,ayağını avcunun içine aldı... bir kaç dakika sonra.. demet.. tunaya sokulup.. uyumuştu bile... 
bana döndü... fısıldayarak...
tu---- hıh... hale bak..bu da ilk.. hiç çocuk uyutmamıştım... daha önce...
ir---- çocuk rahat kucağı,biliyor.. bana hiç bakmadı bile... 
bana gülerek "kıskanç" dedi usulca...
tu--- ne kadar ,küçük.. masum.. ne kadar ,korunmasız..
ir---- her çocuk gibi... amcası... 
tu---- (başını çevirdi... bana doğru... ) onun,çocuğu da kendisi gibidir...
ir---- saçmalama.. beş yaşındaymış daha...demetten bile küçük... şu yavru kötü olabilir mi... abinin de,dolayısıyla senin de genlerini  taşıyor.. amcası.. 
tu--- amcası diyip durma.. abim de ,mazi olmak üzere.. susturamadığı için.. 
ir--- ee,  aşkın gözü körmüş.. 
tu-- tuğrul .. tüm duyularını ve aklını kaybetmiş.. bence.. 
kadınların,erkekler üstündeki etkilerini.. bilirdim de,bir kez daha şahit oldum.. hem iyi,hem kötü yönde.. inanılmazsınız..
çiğdem elinde kahvelerle geldi... 
çi---- ayy uyudu mu... canım benim.... 
sehpaya koyup... demeti aldı tunanın kucağından... tüm şevkatiyle.. öptü yanağını... sarılarak içeri götürdü... 
geri geldiğinde... 
tuna da.. cekedinden sigarayı getirmişti... 
ikram etti bize... 
  
çiğdem de.. kapıyı kapatıp... oturdu karşımıza...
çi---- eee irem.. tebrik ederim öncelikle... çok mutlu olacağınıza eminim.. tuna bambaşkadır.. eşyaları  beğendin mi... 
ir---- sağolun..çok ,beğendim çiğdem hanım.. yormuşuz sizi.. elinize sağlık... 
çi---- iyi günlerde kullanın.. ne yorulması... tuna bir şey rica etmiş,yapmaz mıyım... 
o kızımın,geleceğine yön verdi..  hayatımızı kurtardı..
tu---- abartma çiğdem... sen nasılsın.. keyfin yerinde mi..
çi---- daha iyiyim..tuna.. düzenimi kurdum şükür... bana bak, akraban mağazayı istemiyor değil mi..
tu----( gülümsedi...)  yok yok..istemiyor.. hatta ihtiyacı olmadığından,artık kira da istemiyor..göndermesin dedi..
çi---- aaa olur mu..hiç... 
tu----bende böyle tepki vereceğini bildiğimden... tekrar tekrar, sordum... hesabı kapatacağını söyledi... 
çi---- sen,bir adını versene bana...adam melek mi,nedir.. burası,İstanbul.. kimse kimseye günahını vermez.. 
tu---- bana inanmıyor musun,çiğdem... ..
çi----inanıyorum tabi de...
tu---- sorun yok o zaman... sen kızını düşün...bundan,böyle..
biz artık kalksak...çok geç oldu.. sen de yorgunsun..  Adanaya yolun düşerse mutlaka bekleriz ... tamam mı... 
çi---- tamam .. tuna.. sağol.. herşey için...manevi desteğini her zaman hissediyorum.. arkadaşım.. 
umarım,hep mutlu olursunuz... 
tu---- inşallah... sende olursun...
kalktık.. tokalaştık.. 
iyi geceler diledikten sonra... indik aşağıya... 
ir---- tunaa... parayı vermedin...unuttun mu... 
tu---- (açtı kapıyı...oturduk ikimizde... ) unutur muyum,irem... 
senin yanında.. evinde  almak istemeyecekti...kira meselesinden sonra... 
ben de,çantasının yanına.. bıraktım..Adanadan göndereyim desem 
..ihtiyacı  vardır, mutlaka... geciksin,istemedim...
hareket etti... 
ir---- (gülümsedim...) iyi yapmışsın... kahramanım... 
tu----(durgun durgun ,bana baktı... ) o kahraman, sana denileni yuttu ama... nasıl durdum, hala nasıl duruyorum.. bilmiyorum.
ir----   yine mi,başa  döndük...... ben,kötü plan konusunda, iyiyim ya... 
nasılsa ..alırım intikamımı..
tu--- "........................ "

Hiç yorum yok: