Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

138.bölüm..


 
tu---- (gülümseyerek...) hayır.. vermem... 
Çıkamazsın, gönlüm haremdir sana ,
Bakamazsın, eller mahremdir sana ,
Umut pınarından su serp sineme ,
Aslı'sın, bu yanan Kerem'dir sana
 
(kolunu belime sardı... yürüyoruz kapıya doğru..) 
ir--- ay tunaaa.. mest oldum.. sağol.. 
 
tu--- sen de, sağol.. 
ir---- ( güldüm) tunaa,şimdi aslı kim dermişimm.. 
 
tu--- yok artık,onu demezsin canım.. çok güzel olmuşsun,çokk.. 
içerideki... "........." asılmadı değil mi sana...
 
ir---- aaa ,ne ayıp... o nasıl söz öyle... ayrıca,çok da mesafeliydi..
 
tu---- iyiii. hafif bir uyarı yapmıştım da... hah hah hah... 
 
ir---- tunaaa...
tu---- canıımmm... 
 
ir---- ya  önce, bulutlara çıkarıyorsun.. sonra,
hiç ummadığım şeyler söylüyorsun.. bir yerinde dur.. şaşırıyorum ..sen hangisisin.. 
 
tu--- hepsi.. işin içinde sen olunca.. ummadığın herşeyi yaparım da,söylerimde.. 
 
dışarı çıktığımızda... arabamız gelmişti... ama kar yağıyor... ben nasıl binerim... 
 
dönüp tunaya baktım...
tu---- (gülerek...) canım, eve sakla hevesini...
 
açtı kapıyı.. 
oturdum koltuğa mecburen...
tuna da ,oturup hareket etti... kalabalık trafiğe çıktık.. 
 
tu---- asma yüzünü.. üstün uygun değil.. hiç anlamazsın bile,üşüdüğünü..
söz eve gittiğimizde.. oynayalım..saat kaç olursa olsun ,tamam mı... 
 
cevap vermeyince...
tu---- bak, böyle duracaksan.. yatırırım seni karların üstüne.. haberin olsun... tabi,ortada kar falan kalmaz..sen eritirsin... 
 
gülümsedim ona dönerek... 
ir---- nereden aklına geliyor ,bu laflar... 
tu---- hah şöylee... gül... goncam benim.. 
ir---- (kokladım elimde ki gülü... ) tunaa.. hani sen, eşyalar için.. ödeme yapacaktın..gidemedik..
 
tu---- gidemedik de... çiğdemle konuştum.. şimdi,gittiğimiz yere uğramaya çalışacak..
 kızını bırakabilirse... belki dedi.. orada vereceğim..
 
ir---- kim,çiğdem.. anlatsana... 
tu---- (gülerek baktı bana...)  sevgilim değil, önce onu söyleyim... 
ir---- öf tuna.. ne hatırlatıyorsun ki.. anladım onu... 
 
tu---- (içini çekerek...)  okuldan arkadaşım... beraber okuduk .. dört sene... çok harbi bir kızdır..
ender dertleştiğim insanlardandır.. neyse, serseri birisine ,aşık olana kadar.. gayet başarılıydı.. 
son yılda, evlendi.. okul kaldı tabi, 
diplomayı almaya gittiğimde gördüm.. boşanmış,hamile.. perişan.. babası, reddetmiş..
tekrar kayıt yaptırıyordu... azimle bitirdi okulu.. düşünsene,kızıyla beraber gitti.. okula... 
 
ir---- ne yazık..ee, sonra görüştünüz mü... nasıl ,toparlandı da... ticaret yapıyor.. 
 
tu----  amerikaya gitmeden..görüştük ..bana gelmişti.. 
okulu bitirip,diplomayı  almış... almasına da.. ataması çok ücra bir yere yapılınca..kızıyla beraber gidemeyeceği için.. ,istifa etmiş.. ağlayarak anlatmıştı.. iş ararken, başına gelenleri....
 
. benim ilk iş tecrübemdir..o iş yeri.. 
hala bilmez.. benim olduğunu.. 
uzak bir akrabamın ama..ilgilenemiyor....ihtiyacı  da yok..
her şeyiyle bırakıyor diyip..,sen işletir misin  dedim... hiç unutmam o sevincini..
çok gururludur, söylesem kabul etmezdi..
kirasını ,aksatmadan.. tıkır tıkır yatırır hesaba... 
hiç dokunmadım o paraya...kızı için biriksin istedim... işte böyle iremim,şimdi sende biliyorsun..
Adanaya gittiğimizde.. ne var, ne yok.. herşeyimizi.. gösteririm.. haberin olsun senin de..
 
ir---- çok utandım ya.. ben neler kurmuştum oysa ki...sen ,çok güzel birşey yapmışsın..
 gurur duydum seninle
dile benden ,ne dilersen.. kahramanım benim... 
 
tu---- (gülerek.. ) sağol da,kahramanın sadece seni   istiyor.. 
ir---- (ellerimi yanaklarıma bastırdım..) ayy  kızardım,yine.. 
tu----niye,irem.. niye..bu hayat ikimizin,  özel yada genel.. birbirimizle konuşmazsak..
 düşündüklerimizi ,isteklerimizi..  nereden bileceğiz ki.. hiç sır olmamalı aramızda..
 
ir----  haklısın da.. ......... benim,genel konuda bir sırrım yok... özelde de, kaldığını sanmıyorum... 
tu---- hah hah hah... 
 
*****
arabayı park edip... indiğimizde.. 
tuna elimi tuttu... 
gülümseyerek.. kulağıma eğildi... 
 
tu--- kim ne derse desin.. utanma.. gelin hanım.. sen benim karımsın.. ben sustururum gerçi  de,
tuğrul da çok muzurdur.. seni kızdırmak isteyeceklerdir... 
 
ir---- hadi ya, hiç öyle görünmüyordu.. birşey mi dedi ki... uyarıyorsun beni.. 
tu---- onun dediklerini, söylersem.. ona, her baktığında aklına gelir.. diyeceğini şaşırırsın.. 
bilme daha iyi.. 
 
ir--- of ya.. ne zormuş , gelin olmak... 
tu---hıımm.. zevkli diyecektin ,her halde..
ir---- ya hatırlatmasana.. off ateş bastı. 
tu---- hah hah hah... 
 
burası ışıl ışıl..bir eğlence mekanı.. kalabalık..kimse evinde oturmuyor ,sanırsınız..
restoranlardan birisine girdik... canlı müzik var..tüm masalar dolu... 
 
ben etrafıma bakarken.. tuna görmüş onları... 
 
tu--- irem.. şu taraftalar gel... 
ir---- ay heyecanlandım .. 
tu---- geelll.. heyecanını harcama sakın.. 
ir---- (durdum...)  tunaa ..
tu---(gülümseyerek..) canıımm..
ir--- yardım et, diyorum.. sen hiç unutturmuyorsun ki.. 
tu--- (yürüyoruz.)  sen varken ,unutmak ne mümkün.. 
 
masaya geldiğimiz de.. hepsi kalktılar... 
tek tek tokalaştık.. neslişah dışında somurtan, bizi...süzen yok..
oturduk  yan yana.. 
eren abi, çok neşeli.. yemeğe içmeye, başlamışlar tabi.. 
 
tuğ--- .  ne yersiniz.. sizin gecikeceğinizi  ,tahmin ettiğimizden.. 
.. eren bey ,bekleyemez diyip.. balıklarımızı istedik..biz.. 
 
tu--- iyi yapmışsınız.. trafik yoğundu..ancak gelebildik.. 
er--- bu ne güzellik irem... gezmediniz mi, hiç  yorgun görünmüyorsunuz da.. 
 
ir--- sağol.. çok gezmedik, eren abi..ondandır.. 
 
ne--- gezip ne yapacaksınız ayol.. balayında  ...... adı üstünde.. zaten... 
 

Hiç yorum yok: