Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

134.bölüm..


 
tu---- zevkine güvendiğim ,bir arkadaşım  seçti..  o da, öğretmen.. ama ticaretle uğraşıyor.. 
getirip yerleştirdiler..abim dedi ya ,ev hazır diye.. telefon konuşmalarının da sırrı buydu..
yarın tanışırsın..daha ödemeyi bile yapmadım..aklına takılan,başka birşey var mı.. 
 
ir---- olmaz mıı..çookk.. 
 
yattım dizlerine... yerleşmeye çalışıyorum.. saçlarımı çektim,kenara.. 
yastığı ,bacaklarının üstüne koydu...
 
tu---  buraya koy başını.. rahat edemedin.. 
 
neyse yattım.. saçlarımı okşuyor...
tu--- evet.. başka ne vardı... 
 
ir---- hımm,bu arkadaşın kim.. eşyalar,bir kadının zevkine benziyor.. eğer öyleyse..  
yani  sevgilinse ve ben öğrenirsem.. atarım bunların hepsini..
sende , sinirimden payını alırsın tabi..  b.... 
 
 susturdu beni... dudaklarıyla.. biraz sonra... başını kaldırdı, azıcık... 
 
ir---- beni böyle kandıramazsın tuna.... eğer susacağımı sanıyorsan............ 
 
tu---- (gülümseyerek...bakıyor bana... ) 
ir---- eee... konuşsana.. eros olman..birşey değiştirmez .. güvercin de olsam ,yeterim sana.. 
balayı da ,tarih olur.. 
 
tu---- hırçın venüs.. kıskanacaksan, önce düşün.. 
sence sevgilime.. rica edip.. karıma alacağım yerin ,düzenlemesini yaptırır mıyım.. buraya girdirir miyim..
yarın tanıştırırım ,diyorum...
ben öyle bir adam mıyım.. ki, ikinizi tanıştırayım.. 
içimden geldiği için öptüm.. kandırmak değildi, amacım.. 
ben, seninle ömür diyorum.. sen, balayı tarih olur diyorsun... 
ben seninle olmaktan ,mutluyum diyorum.. sen, kadın eli değdiğini.. düşündüğün için.. 
eşyaları atmakla tehdit ediyorsun ,beni..
umurumda olur mu ..eşyalar... hıı.. 
yanında,hiç başka bir kadının adını... andım mı.. 
ima ettim mi.. sana kendimi açıp.. duygularımı .anlatmadım mı...
sevgili nereden çıktı..arkadaşım dediğimi duymadın mı.. 
 
(içini çekip... ) evet.. burayı bir kadın hazırladı.. bir günde hemde.. rica ettim diye,işini bırakıp uğraştı.. 
yersiz kıskaçlığından çıldırsan da..  kim olduğunu söylemeyeceğim.. 
beni biraz olsun tanıdıysan ... sana olan tavrımı ,davranışımı  anladıysan... 
bana ,güvenmen gerekiyor.. 
sormadan,yarına kadar bekleyebilirdin... 
ben, sana ..aklına ,duygularına ... art niyetsiz oluşuna ,inanıp güveniyorum.. 
sana değer veriyorum... 
sadece ben olduğum için... bir parça değer görmeyi de ,bekliyorum..
ve  hak ettiğimi de,sanıyorum... 
 
(yastığın altından tutup...kendi kalktıktan sonra... başımı ,yeniden koydu kanepeye... ) 
hadi yatalım.. sabah oluyor, neredeyse... 
 
beni orada bırakıp... yatağa yattı ,yüzüstü... başını diğer tarafa çevirip.. sarıldı yastığa da... 
 
ne düşüneceğini ,şaşırmış halde doğruldum.. 
başımı ellerimin arasına alıp... dizlerime yaslandım... 
tunanın dedikleri doğruydu.. kıskanmıştım ama.. bu kadat tepki vereceğini düşünmemiştim açıkçası... 
 
gizli bir tehdit söz konusuydu da... gizli mi..ne gizlisi..açıkça ,suçlar gibi .. konuştum... 
 
o da alındı tabi..beni mutlu etmek için yaptıklarını göz ardı edebilir miyim.. hak etmediği de aşikar.. 
saçmaladım tam anlamıyla... off ya offffff...niye düşünmeden konuştum ki.. 
 
beni,hayatının odak noktası olarak gören tek kişiyi  kırdım.. 
kalbim acıyor yine... güvenmediğimi ve değer vermediğimi... sanmasına izin vermemeliyim.. 
onu seviyorum.. sadece o olduğu için hemde.. 
kalktım yerimden... 
 
yorganı ... üstüne doğru örttüm.. 
 
ir---eroooss
tu---- canıımmm... 
 
ir----bakıyorum ,erosluğu kabul ettin.. 
tu---- ben senin için ,herşeyi kabul ederim... 
 
yan dönüp.. yatmam için.. kolunu koydu.. 
yatınca da..  üstümüzü  örttü... 
 
göz göze bakıyoruz.. itiraf ediyorum.. 
yorganın yumuşak kumaşını hissettiğimde, üşüdüğümü anladım.. 
 
ir--- tunaa,özür dilerim.. cidden.. 
tu--- uyu hadi,dinlen.. 
ir---- affett.. lütfeenn.. 
tu--- ..................
 
tunanın dudaklarına dokundum ,parmağımla... 
ir---  sabah beni uyandır ..tamam mı... çok ,uykum varr..  affettim demen için,uğraşırdım yoksa.. sen kazandın şimdilik.. 
 
 
gözlerim kapandı... 
 
tunanın beni öptüğünü ve 
'herzaman kazanan sensin haberin yok ,güvercinim ''dediğini duydum...
 
 bana sarılan kolların sıcaklığıyla.. uyudum..
 
*************
ikimiz de ,çok derin uyumuşuz... 
 
telefonun sesine uyandığımızda.. 
saat 11 di.. tuna uzanıp... aldı telefonu... 
 
tu---- aloo.. sana da, günaydın abi.. .................... tamam.. öyle yapalım.. 
......... iki saat sonra.. geliriz,biliyorum.. orasını..
 
elimi uzatıp ,çenesini çevirdim kendime...
 bu sefer elimi tuttu.. riske girmemek için.. 
 
tu----madem evraklar hazır.. önce onu halledelim..  kahvaltıyı dert etme.. acıkmadık daha.. söylerim... sende söyle.. hoşçakal... 
 
kapadı telefonu... 
elimi bıraktı... 
 
ir---- niye eğlencemi bozduun... 
tu---- (gülümsedi... ) selam söyledi sana,karşımızda tahminleriyle bizi anlayan birisi var...onun için elini tuttum.. 
şimdi ,ne istiyorsan yap...
 
ir--- as.. konuşurken rahatsız etmek eğlenceli... hani,ne dediğini bilemiyorsun ya.. 
abim ne anlamış ki.. 
 
tu---- sonra söylerim.. senin ,şaşırdığın gibi mi.. 
 
ir---- (omuzundan, başımı kaldırıp.. kaşlarımı çattım... ) evet ya.. bak unutmuştum.. sen nasıl şaşırtırsın beni.. 
tu----  sen yapmadın mı.. çok masumsun dimi..  
oysa ben sana hiç dokunmadım.. şartlar eşit ,bile değildi.. 
fiziksel temas,akla ziyan bir kışkırtma  unsuru  yoktu.. şikayet etme,yani..... 
 
ir---- ( güldüm.. )unsur da ,mor gecelik mi...
tu--- yoo.. sendin.. sütun gibi bacaklar... bööylee........ 
 
ir---- (ellerimi yüzüme kapadım...) yaa..tamam tamam... şikayet etmiyorum.. 
 ne dedi abin.. ne buluşması.. burayı almak için mi...  
 
tu---- evet.. . aç mısın,ben yok dedim ama.. 
ir--- değilim,uyumak istiyorum..ben.. gitmesem olmaz mı.. 
tu--- olmazzz... 
 
 

Hiç yorum yok: