Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

135.bölüm..


tuna kalkınca.. 
kollarımı dışarı çıkarıp esnettim... başımın altına koydum ellerimi..tunanın bir oraya ,bir buraya
koşturmasına bakıyorum.....
şömineyi bile yaktı... iki dakika da... 
 
ir---- niye yaktın ki.. 
 
tu---- kalorifer yanıyor ama...  üşürsün hayatım.. 
ir---- yok canım.. sıcak içerisi.. 
tunaa.. gerçekten ,ben hiç kalkmak istemiyorum.sen gidip gelsen.. nasıl olur.. 
tu--- hadi,kalk irem.. sensiz,gitmemm.. 
ir-- affettim dee..
tu-- bu seferlik affettim,bir daha etmem..
 
tuna aşağıya inmişti.. ben,bir kaç dakika içinde.. yeniden,uyumuşum sanırım.....
üstümdeki..yorganı yavaşça ayak ucundan tutup ,çektiğini anlayınca... gözlerim aralandı.. 
tunanın bana arzuyla..bakışını görünce..kollarımı açtım...
 
ir---- tunaamm.. 
tu---- canımm.. o kadar çok istiyorum ki.. oraya gelmeyi ..
ama resmi  işler keyfimizi beklemiyor.. ne yazık ki.. 
 
gelip ellerimi tutarak, kaldırdı.. sıkıca da,sarıldı...
arzuyla.. öptü  dudaklarımı... 
tu---  hazırlanalım.. şu yalıyı  da,alalım 
gece, kutlamamızı yaparız... seninle baş başa.. 
ir---- tuna, iyi düşündün mü...burayı alma,konusunu yani...  söz vermişsin abine anlıyorum ama ...
 beni gönülün yanına bıraksan
nasıl olur... 
 
tu---- düşündüm hayatım... seni de, bırakamam.. imzan gerekiyor... 
hem gönül de geliyor.. sonra da birşeyler yeriz... daha sonra gezelim diyorum... 
ir---- niçin imzam gerekiyor.. anlamadım..kefil mi olacağım sana.. teminatın ben miyim... yani,
benim neyim var ki.. 
 
inanamıyorum der gibi ,bakıyor bana... birşey demeden... elimi tuttu.. 
elimizi yüzümüzü yıkadık... banyoda..
 
odaya gelip, dolaptan giyeceği takımını çıkardı... . 
ir---- tuna gömleğin kırışmışsa ütüleyeyim... 
tu--- yok canım.. kazak giyeceğim.. sen ne giyeceksin... 
ir---- (askılardaki  kıyafetlere baktım...)  geri dönermiyiz eve.. akşam yemeğe gidecekmişiz ya..
tu---- bilmiyorum, olabilir.. 
 
ir---- (lacivert kısa ceketli  pantolon takımımı... çıkardım.. çorabımı giyerken..) 
.. tuna ne için imzam gerekiyor ,söylemedin.. 
 
tu---- (giyindi, saçlarını düzeltirken.. gülümsüyor.. ) bu yalıyı almak için, canım.. 
 
ir---- (kazağımı geçirdim başımdan) nee.. tu tunaa.. ne diyorsun sen... 
 
kazağımın yakasından... saçlarımı çıkardı dikkatle... 
yüzümü avuçlarının arasına alarak... 
 
tu---- diyorum ki... sen ,imzayı benim kalbime attın zaten.. herşeyim senin ,dediğim gibi.. .
ama dünyanın ,bin türlü hali var.. burası ,senin adına olsun istiyorum..
 
ir---- (gözlerim doldu..) tunaa demesene böyle laflar.. sensiz ne anlamı var.. buranın..Adananın..
hayatın.. ben, ben üzülüyorum.. (sarıldım,boynuna...) garanti falan istemiyorum ben... seni istiyorum...
 
tu---- (saçlarımı öperken... belime sarıldı... ) ireemm.. ağla diye söylemedim..
 ama bunlar hayatın gerçekleri.... yaşamanı, tabi ki istemem.. bir tanem.. 
sensiz bir hayatı düşünemiyorum bile.. 
nasıl yaşadığımı unuttum,
(başımı kaldırıp ) ireemm.. bende sadece seni istiyorum... anladın mı... 
 
onun benim için düşündükleri, geleceğimi garantiye almak istemesi falan...
içimi ürpertmişti.. tunasız hayat. olabilir miydi...ben yaşarmıydım...ki.. kalbim atar mıydı.. 
 
tekrar  sarıldım... hıçkırıkların arasında ,konuşmaya çalışıyorum... .. 
 
ir---- tunaa.. almaa.. hiç bir şey ,istemiyorum beennn... 
tu---- biliyorum canım... biliyorum... hadi artıkk.. ağlama.. eren bekliyor.. niye üzdün iremi diye
söylenmesin... 
 
indirdim kollarımı... 
tu---- (gülerek eğildi ... bana bakıyor... ) canımm.. kendine gel .. bir yere gittiğim yok.. o kadar kolay ,kurtulamazsın benden.. 
 
elimle yüzümü silerken... 
ir---- ya sen... sen kurtulabilir misin... acaba.. 
tu---- bilmem göreceğiz... şimdiye kadar kaçan ,kurtulan sendin... 
dün gece ,  eros uğruna harcandım..dimi.. 
 
ir---- ( yaptığımın farkına vararak ... kızardığımı hissediyorum.. gözlerimi gözlerine diktim... ) 
söz,bir daha hiçbirşey uğruna harcamayacağım seni..
ben, düşünemedim...amacım o değildi... sadecee..
 
cekedini giyerken... 
tu---- irem.. biliyorum, farkında olmadığını.. 
sen sadece ,beni delirtiyordun... . ama eros diyerek değil.. 
masum ve kışkırtan saflığınla.. yaptın,yapıyorsun ve yapacaksın da.. 
biraz daha böyle ,pantolonsuz durursan.. eren de ,orada delirecek haberin olsun... 
ben en iyisi aşağıya ineyim... on dakikan var... 
 
ir---- (oturup.. gülerek.. çizmemi giydim,  pantolonumu... elime aldım...) vazgeçtim.. bundan.. minimi giyeceğim... 
tu---- (kapıda durup ,bana baktı... ) ne, ne dedin.. hangisini... 
ir---- hah hah hah... 
 

Hiç yorum yok: