Translate

10 Şubat 2012 Cuma

123. bölüm..


 
tu-- ama yine biz götürdük seni.. ışığın altına geldiğimde... kollarımda yatan kıza bakınca ... ........
 
çite yaslandık.. atını gönderdi... 
 
ir---- ee,ne oldu... 
tu---- (içini çekti... ) ne olacak... sen olduğunu anlayınca... söyleyemeyeceğim...
 
ir---- (gözlerimi kocaman açtım..) .tunaaaa... ne yaptın söyle,çabuk... 
 
tu---- öptüm seni..
ir---- kendinden utanmalısın ,tuna... 
tu---- niye, alnından öptüm... 
 
ir---- hıı,öyle mi...pardon .. yine de .. öpmemeliydin...
 
tu---- ... iki tur dolaştım ,etrafta... kucağımda, melek gibi uyuyordun... 
ir---- hıh..bencilsin işte, ben bayılmışım senin derdin ..beni kucağında tutmak... 
 
tu--- olabilirim, haklısın.. gökten, iremim düşmüş..bırakmak ister miyim..
düşünsene,seni görmek .. konuşmak  bile  rüya gibi... 
ve sen bir anda.... kucağımdasın... şok olmuşum.. 
o an başka bir şey düşünecek ,durumda değildim de...
yine de... ayıkman için.. iğne yapan benim... 
 
ir---- neee.. nerede... 
 
tu---- hah hah hah... çiftliktee... yatağımızda.. 
ir--- tunaaa.. bir darbe daha gelecek ,şimdi.. 
 
tu----vur ne diyeyim ki... alıştık artık..
ir---- yaaa, şaka de... ben yatağına mı ,yattım yaniii.... ayy birde iğne yapmıışş..  
 
tu---- eveeett... bende yanına yattım... 
ir---- yeter ya.. olmaz bu kadar da... yalan söylüyorsun..  
 
tu---- yaa.. bir kötü şaka örneği de ben yaptım.. nasılmış..
telefonla konuşurken  de ...çok eğlendim diyordun,değil mi.
(sarıldı belime....) doğruyu söyleyeyim de,için rahat etsin madem...
sen olduğunu anladığım da .. inanamadım bir türlü... . aklımdan
neler geçtiğini ,tahmin edemezsin... seni kaçırmak da ,dahil... bunlara...  
amaaaa.... seni,aldım.. doğruca ..reviye götürdüm..
iğneyi de ,orada yaptırdım..
sağlık memuruna gel, serum tak dedim....çiftliğinize bıraktım seni....hamza kahya 
 gelip ,seni görene kadar da..uzaktan izledim...
 
alnını bile olsun.. öpmedim.. ..
itiraf ediyorum.. istedim de.... olmazdı, olamazdı... olmamalıydı...
 ahmet abiye, sana.. bana uymazdı...
 
ir---- of ya..  inanacaktım,neredeyse...  sağol canım...
 kaçırmana da,başka bir yol bulmana da ... gerek kalmadı.. 
şimdi,öpebilirsin ... 
 
tu---- hıı,izin veriyorsun demek... 
sen benimsin, sadece benim... ve ben izin istemiyorum artık..  
 
 
****
 
döndük.. çiftliğe.. 
masayı öyle güzel bir yerde hazırlamış ki,fatma.. 
 kameriye  sarmaşıkların arasında kaybolmuş gibi.. ..  mutfağa doğru giden,dıştan  bir yol  var...
mutfaktan açılan, o kapıyı hiç görmemiştim...
 
dışarısı muhteşem görünüyor ..kuyunun kocaman  çarkı.. kovası tam önümüzde.. 
kullanılıyor mu acaba diye, düşünmeden edemiyorum...
 burası da, rüzgar almıyor...
 
çay elektirikli ocağın üstünde... 
yiyecekler taze ve lezzetli..masa rengarenk.. iki koltuk konulmuş yan yana..
 portakal suyundan içtim biraz... bir de,peynir parçası attım ağzıma..
ir---- sen  otur..canım..geliyorum..
tu---- tamam...
 
tuna oturunca... 
.mutfağa gittim... fatma içeri de.. 
---- gelin hanımım... birşey mi istediniz... 
ir---- yok yok... omlet yapacağım... 
----- ben yapardım.. 
ir---- sen, tavayı ver .. fatma.. 
 
ellerimi yıkayıp... 
yumurtaları çırptım... çabucak... 
omleti  yapıp...üstünü süsledim,maydanozla..bir parçasını kesip, fatmaya bıraktım.. "bunu mutlaka ye "diyerek.. 
 
 
tabağı elime alıp...tunanın yanına gittim...
 
gülerek,bıraktım masaya..
ir---- omletiniz  hazır.. buyrun.. 
 
 
oturdum yanına... 
tu---- vayy.. çok güzel görünüyor... bana ,omlet yapmaya mı gittin sen.. hıı... sağol hayatım... 
ir---- eveett... birde tadına bak.. bayılacaksın... 
tabaklarımıza aldım... 
gülümseyerek yiyen ,tunaya bakıyorum.. ne diyecek diye...
 
tu---- hımm,nefis olmuş hayatım.. eline sağlık... e yakmamışsın.. 
ir---- (gülümsedim..) afiyet olsun.. başka türlü yakmayı öğrendim..diyelim..
 yavaş ve zevkli olan yanmaları tercih ediyorum... yumurtayı azat ettim... hedef sensin artık... 
 
tu--- hah hah hah.... tehlikedeyim desene.. ama sen daha çok tehlikedesin gibi ,geliyor bana... 
 
ir--- (elimi yanağına koydum.. içtenlikle... ) tuna'mm.. seni çok seviyorum.. 
 
tu---- (elimi ellerinin ,arasına aldı... ) 
senin ağzından..sevdiğini..  böyle içten duydum ya.. daha ne isterim ki... 
fikrimi değiştirmeden.. yiyelim de.. çarşıya gidelim... 
 
ir---- ne için..
tu---- alacaklarımız var.. 
 
son keyif çayını da.. içtikten sonra... tuna.. hüseyinle konuşup.. anahtarı verdi..
 çamaşır makinası ,buzdolabı...
yataklar ve yorganlar gelecek... dedi..dört gün  olmayacağını söyledi.... 
 
hüseyin, elindeki  askı ve valizlerle.. geldiğinde..bizde arabada oturuyorduk... 
tuna avukatın bıraktığı dosyaları.. inceliyor..
 
tu---- getirdin mi ,hüseyin... 
---- getirdim beyim... şimdi çıkıyorum.. eşyaları getirmek için..
 anahtarı ahmet beylere mi ,bırakacaktım... 
 
tu---- evet ... güvendiğin iki kişiyi götür eve de... dikkat et... anladın mı... 
---- anladım beyim.. güle güle gidin.. 
tu---- hoşçakal... para bıraktım, gerekenleri yaparsın... hıı, eve sebze meyve de götür...
 
hareket ettik... 
 
tu---- irem.. niye durgunsun hayatım.. 
ir---- yoo.. sıcaktan gevşedim... uykum geldi.. 
 
tu---- (endişeyle... yanağıma, alnıma dokundu eliyle.... ) eve gidince ilaç vereyim,yine.. hava çarptı herhalde... 
ir---- (gözlerimi kaparken... mırıldandım... ) sen,çarptın senn... 
" kim ,kimi çarptı acaba..." dediğini duydum...dalmışım... 
 
bir saat uyumuşum... 
araba kapısı kapanınca... açtım gözlerimi... doğrulup ,bakındım etrafa... çarşıdayız...
 
tunaya döndüm...
ir---- ee ne yapıyoruz... ne alacaksın... çok mu ,uyudum ben... 
tu---- (gülümsüyor... ) çok güzel uyuyorsun,durdum seni ..seyrediyordum bende...
 
ir----- yapma yaa... 
aynaya baktım... rimelim akmış mı diye... neyse iyi.. akmamış... 
tu---- ben,lazım olacağını düşündüklerimi  aldım... senin ihtiyaçlarını da ,alalım.... 
 
ir---- (arka koltuğa baktım...) nereden,  ne aldın.. ki.. birşey yok da.. 
 
tu---- (önünde durduğumuz mağazayı gösterdi... ) 
uyandırmaya kıyamadım seni.. beş dakika indim..hemen..burdan aldım... tadilat vardı, eve gönderecekler
senin için de ,baktım ama... sen beğen diye almadım... ayıktıysan.. inelim hadi... 
 
ir---- benim herşeyim vaarr... gerek yok ki.. 
tu----- aşkım vardır da.. ben de almak istiyorum... itiraz etme de.. gel... 

Hiç yorum yok: