Translate

10 Şubat 2012 Cuma

107. bölüm..




merdivenlerden çıktık..  kapalı olan,tek kapıyı.. cebinden çıkardığı anahtarla açıyor... 
 
ir--- vaayy.. çok gizemlii... ne saklıyorsun burada... 
 
gülerek, açıp... içeri girdirdi... ışığı yakıp kapıyı kapadı...
 
tu--- hazine.....
 
ir---- dalga geçme... burası normal bir oda..  giysi dolu.. takım elbiselerin... montlar,paltolar... ayakkabıların falan var...
 tuna yüzüğüm nerede... bana baakk... kayıp mı ettin yoksa...
 
tu---- (gülüyor.. önündeki rafı çekerek...duvarda gömülmüş gibi duran.. büyük dolabı açtı..   ) bak, hayatım.. maddi hazinemiz burada... 
 
dolabın içine  bakınca... ıslık çaldım... para desteleri ve külçe altınlarla dolu..bir çok da evrak ... dosya var..
ir----  .maaşallah ,allah bereket versin dee... sen delimisin.. bunları bankada saklasana... tuna..
 
tu----bankadan daha güvenli inan bana....(. eliyle gösteriyor..) burada, şurada ve orada kamera var kayıt ediliyor devamlı... 
anahtarın altında da,alarm var.. 
 
ir---- bir daha ısrar etmiyeceğim.. keşke göstermeseydin... ben huzursuz olurum şimdi.. 
(yüzük kutusu külçe altınların önünde duruyordu...açıp.. içinden yüzükleri aldım..) bunlar bana yeter... kapa da gidelim hadi.. 
haa.. o yüzüklerimi de...  buraya koyma...  yatak odasında dursun..ben girmem buraya... 
 
 
tu---- (kapatırken dolabı... )huzursuz olacak...
ne var , irem...
(çıktık.. ışığı ve kapıyı kapadı... kilitledi... ) anahtarın yedeği de.. 
 
ir---- sus tuna.. nerede olduğunu bile ,bilmek istemiyorum... (parmağına taktım yüzüğü... )
 
tu---- (o da ,benim yüzüğümü taktı...) ama bilmen lazım... ne olur, ne olmaz... haberin olmalı... 
 
ir---- (diğer yüzüklerimi alıp... yatak odasına koydum aceleyle... ) hadi hadi gidelim... saat iki olmuş... 
 
koşarak merdivenleri indim... 
 
 
tu---- iremm... yavaş ol... bekle beniii. 
 
****
 
elimdekileri bagaja koydum... tunada koliyi ,poşeti yerleştirdi.... ders notları gördüm kenarda.. aldım birkaçını... 
 
ir---- hala fatma hanımla tanışamadık.. gördü diye,mahsus mu gelmiyor.. kimse yok ortalıkta... ve hala tayımı göremedim... 
 
tu---- yarın bakarız tayına.. fatma hanımların da,evleri arkada.. tanışırsınız nasılsa.. gelemiyordur... kadıncağız.. 
 
 
 arabaya..binip... hareket ettik... 
 
ir--- o odadan ,haberdarlar mı... 
 
tu---- tabi de, mahiyetini bilmezler... iremim.. oradakilerin hepsi...alın teriyle kazanıldı... kimsenin hakkını yemedim.. 
onun için müsterih ol.. hiç birşey olmaz..
helal paraya.. 
 
ir--- aman aman olmasın da ,zaten... hı, tunaa abinler nasıl gidecekler... beraber dönüp, havaalanına götürsek diyorum...
 
tu--- kamyonet onlarda zaten.. mecburen öyle olacak..  
şimdi, niye onlardan bahsediyorsun bana irem...
 ben unutmaya çalışıyorum. aklıma getiriyorsun... 
 
ir--- (başımı eğdim..) afedersin.. benim niyetim o değildi..
 
tu--- of iremm... ne bozuluyorsun.. hemen.... onlar söz konusu olunca gerildiğimi biliyorsun, niye konuşalım ki..
 birbirimize yakınlaşmışken.. uzaklaşma yine...hadi, lütfen... 
 
 
ir---- ( birden,alındım işte.. dolan gözlerimi göstermemek için.. arkamı döndüm.. notları cama yaklaştırıp.. ) ben şunları okuyacağım.. biraz.. konuşmazsam ,aklına birşey getirmem hiç olmazsa.... 
 
 
tuna oflaya puflaya ,mırıldanıyor... sigara yaktı .. bana uzattı...
 
 
ir--- istemiyorum...sen iç.. 
 
tu---- iki tane yaktım...
 
ir--- birini söndür öyleyse..
 
 
hiç konuşmadan bir saat kadar ,gitmişizdir.. sonra otobana çıktık... vızır vızır arabalar geçiyor, yanımızdan... 
 
emniyet şeridine geçerek.. dörtlü lambaları yakıp.. durdu... 
 
tu---- irem, bana dön...lütfen.. 
 
döndüm usulca... çenemi tutup çevirdi kendisine.. ama yere bakıyorum... 
 
tu---- afedersin.. sana ,öyle demek istemedim..
 
 
ir---- ama dedin... haketmedim bunu duymayı.. ben,senin için...  saygılı,nazik  olmaya çalışıyordum.. yoksa banane senin abilerinden... nereye ,nasıl giderlerse gitsinler.. hiçde umurumda değil... 
ama senin herzaman ,umurunda olacaklar... sevmesende.. sömürselerde.. abilerin onlar... kızsan da, atamazsın... 
tamam,karışmıyorum... ne yaparsan yap... benden de ,birşey bekleme onlar adına...
 sen,tanımıyorsan.. ben hiç tanımam...hatta geri dön..gitmemizin bir manası kalmadı.. 
 
 
tu---- (elimi ellerinin arasına aldı... ) haklısın, bende biliyorum bunları...senin niyetini de anlıyorum.. sağol..  ama onları konuşmak istemiyorum...dün anlattıklarımdan  sonra ..birşey yokmuş gibi.
hala .onları düşünmene dayanamadım...özür dilerim... 
ben, onlar için gitmiyorum oraya... sen,. anneni, teyzeni gör diye.. gidiyorum.. tamam mı..
şimdi ,tadımızı kaçırmayalım.. hıı... 
 
ir---- kaçtı bile.. 
 
tu---- (gülerek.. ) seni yakaldığım gibi.. tadımızı da, yakalarım... hadi ireemm... affettim dee.. 
 
ir---- etmedim tuna.. belki  sonra affederim... bilmiyorum...çok kırılganımdır,sevdiklerimin laflarına karşı.. ...  benim için de gitme.. nasıl istiyorsan, öyle yap.. karar senin.. 
 
tu--- (içini çekip.. arabayı çalıştırdı... gidiyoruz... ) ben, kıskandım seni.. tamam mı.. 
 
ir----( kaşlarımı çatıp... döndüm ona... ) ne dediiin... niye,kimden.. abinlerden mi.. hastamısın sen... inanamıyorum yaa.. 
 
tu---- (sigarasını yakıp...gözünü yoldan ayrmadan ,konuştu ..ağır ağır... ) 


 

Hiç yorum yok: