Translate

10 Şubat 2012 Cuma

108.bölüm..


 
tu---- (sigarasını yakıp...gözünü yoldan ayrmadan ,konuştu ..ağır ağır... ) hasta olan, ben değilim o... ..adamın içini biliyorum.. sana bakarak , nazik nazik konuştukça sinirimi oynattı... .
 
 allah ayırmasın falan dedikçe... böyle var ya.. suratını dağıtacaktım ,neredeyse... gece .. onun için,gidelim dedim.. şimdide sen onlar için konuşunca ... dayanamadım... 
 
ir--- (sinirle gülümsedim... ) tuna ne diyorsun sen... gayet mesafeliydi... bence abartıyorsun.. o senin abin ya... kardeşinin,karısına kötü niyetle .. bakar mı hiç...
 
 
tu----  biz hiç kardeşlerin,büyürken ki.. o  beraberlik duygusunu .. yaşamadık ki.. 
onlar tamamen yabancı , benim için... bende onlar için öyleyim... bakar bakar.. eren bu, belli mi olur...yok birde, mesafesiz olsaydı...
 halanın kara erkekleri için.. söyledikleri , doğruydu yani.. onlar söylentileri duymuştur..ama ben biliyorum..  ne acı değil mi.. kan bağımız var ama.. ben karımı ,abime emanet etmem asla.. ...
ergüne ederim bak. seni ondan kıskanmam....erene güvenmiyorum, anlatabildim mi.. 
 
ir--- hımm, anladım.. peki, tuna bu seferlik affettim.. ama bilmediğim bir konudan, beni sorumlu tutamazsın... ders gibi düşün.. tamam mı... 
hadi,üzülme artık... 
 
tu--- (gülümsedi hafifçe...)  sağol... artık, biliyorsun irem.. bir daha, hiç açılmasın bu konu ...
 
ir---- tamaamm... hadi asma yüzünü.. sana şarkı söyleyim mi.. hıı... 
açtım radyoyu..kanal arıyorum... 
 
 
tu---- (elimi tuttu.. ) iremm... seni çok seviyorum..yapmacıksız, saflığını.. canlı,neşeli halini.. art niyetli olmayışını.. masumluğunu.. herşeyini.. 
ben çok şanslıyım...  
 
ir---- (gülümsedim..)  sağol, ben de öyleyim.. seni bulduğum için... 
uzanıp yanağını öptüm..içimden geldiği gibi.. . "tunamm.."diyerek.. 
 
tu---- mmm, eriyorum.. sanırım... iremm, yoldayken ... yapılır mı bu bana.. duracak yer de,yok ki.. durayım... 
 
ir---- hah hah hah.. 
 
tu---- gülmeee... intikamımı alırım...  hani,şarkı söyleyecektin bana... 
 
ir---- intikam ha.. iyi al..ne söyleyim.. 
 
tu---- bilmem, ne istersen... 
 
radyoyu kapatıp.. arkama yaslandım... 
 
benzemez kimse sana 
tavrına hayran olayım
 
bakışından süzülen işvene kurban olayım... 
 
lütfüna ermek için söyle perişan olayım..
 
bakışından süzülen işvene kurban olayım..
 
direksiyona diziyle bastırıp... alkışladı beni... 
 
tu--- harikasın canımm.. 
 
ir--- (güldüm.. ) sağol... yaklaştık ama.. bir tane daha söyleyim... gaza geldim... 
 
 
Kadehinde zehir olsa ben icerim bana getir
Dudaklarin muhur olsa ben acarim bana getir
Agladigin geceleri kalbindeki acilari
Cekinmeden bana getir sen tukenme beni bitir
Ask baginin gulu ol da dikenini bana batir
Bakma canim yandigima sorma benim halim nedir
 
sarıçam piknik alanının girişinde durup, şarkıyı bitirmemi bekledi...burası tam bir çam ormanı...
 
 piknik masaları var heryerde... yazın oturacak yer bulunmaz... 
 
kışında ayrı güzeldir...sessiz,sakin... 
yağmur da nasıl,şiddetli  yağıyor... silecekleri ve ..kaloriferi kapattı..
 
. orası her zaman soğuktur ,Adanaya göre... camlar hemen buğulandı tabi..
 
. içeri görünmez oldu..yani... zaten kimsede yok..  kış olduğu için... 
çam ağaçlarının arasındayız... babamın çadırı da,uzak durduğumuz yere... 
bana dönüp.. dinledi.. 

Hiç yorum yok: