Translate

10 Şubat 2012 Cuma

106.bölüm..


 
ir---- (doğruldum dirseğimin üstünde.)..inan ki, çok isterdim tuna.. çocuğumuzun olmasını..  evlenmek için, nasılsa bekleyecektin dört yıl.. 
durumumuzu biliyorsun,lütfen bir daha çocuk bile deme olur mu...
 
tu---- (o da doğruldu.. ) demem hayatım...demem, abilerimi gördükçe .. çocuk falan da,istemiyorum zaten.. sen  yanımdasın ya..  o yeter bana... 
 
ir--- (oturup..gülümsedim...ona..  )sağol..canım.. ee nerede siparişler,hala gelmedi.. 
 
 
tu--- (tek koluyla.. yatırdı beni..sırt üstü..gülüyor.. ) ne oldu birden..sodanın etkisi geçti mi..
 
ir---- hımm,geçti... gelecekse gelsin.. yoksa banyoya gireceğim..ondan söyledim... 
 
tu---  istiyorsan.. gir  tabi.. 
 
kalktım ben... tuna,bir  garip bakıyor... ne oldu diyeceğim ama..ya bende gelmek istiyorum falan derse.. 
 
neyse...  çantamı  alıp gidim banyoya..kapıyı kapamadım ama... yüzümü sileceğim diye.... tunanın telefonla konuştuğunu duydum.. ama ne dedi bilmiyorum... 
 
pamuğa biraz cilt temizleme losyonundan döktüm.... aynaya bakarak sildim ..
odaya başımı uzattığımda..
tuna yatmış... gözleri de kapalıydı... uyumuş, diyerek ..üstüne battaniyeyi örtüp...  banyoya girdim... 
 
 
duş alırken... olanları,abilerinin tunaya dediklerini, abimin askere giderken göremememi.. falan düşünerek..aklım  karmakarışık ..bornozumu giyinip... saçımı kuruttum.. 
 
ergün abiye de yetişemedik... yarın da sarıçama gidecekmişiz... hiç gitmek istemiyorum ama  onlar bizim için geldiler.. ayıp olur.. 
 
 
bornoza,sarıldım iyice... odaya geldim..
tuna uyuyor...hala yorganın üstünde... 
bende diğer tarafa geçip...yattım,  yorganı  örttüm üstüme..
 
öyle yorgun ve uykusuzum ki.. hemen uyumuşum... 
 
 
gece mi, sabah mı anlamadım ama...
gözlerim açılıverdi... birden.. .. birbirimize sarılmışız.. ne zaman oldu bu.. onun için uyandım herhalde... 
 
 
.yutkundum... loş ışıkta.. yüzüne bakarken.. 
 
bakışlarım boynuna, açılmış yakasından görülen, göğsüne doğru kayınca..  toparlandım hemen.. 
kolunu belimden kaldıracağım da... kenetlemiş herhalde parmaklarını.. ben kıpırdadıkça da.. uyanacak.. yüzüm yanıyor yine...
 
gözlerimi kapadım yeniden... içimden de.. ne dengesiz kızsın irem diyorum... dün sabah,seni istiyorum diyordun.tunaya. .bugün istemiyormusun... 
 
e  bu,çekinme de  ne  öyleyse...  seenn, dün hiç çekinmiyordun amaa.. tunaaaa dediğini unuttun mu... bak o da unutmamış.. demek ki..
 
ama ... o da nasıl davranacağını şaşırdı ,sayende...
 
 kendini kandırmayı bırak hadiii.... 
 
dudaklarımın üstünde, dudaklarını hissettim... mmmm,yumuşacık bir dokunuşla öpüyor...
 
nasıl kayıtsız kalınır ki... ya da kalırmıyım ki...  ya da niye kalayım ki.. o benim..işte o kadar..
 
 
madem öyle.. devam et.. 
 
  ben de ,devam ettim...bıraktım kendimi tunaya... 
 
 
****
 
 
ertesi gün.. 
  daha iyiyiz..biraz daha rahatladım..
 
 bugün,yeni evlilere benzedik nihayet...otelden çıkıp.. 
mersini gezdik... epeyce.. çocuklar gibiydik... tuna artık, yaşı icabı..ağır değil...yani, öyle davrandı bugün.. 
 
dediği gibi.. benim yanımda kontrol etmeye çalışmadı kendini..  
 
tabi,benim  ne istediğini bilir bir tavırda olmamın da.. etkisi var bunda....
 
 
dönüp çiftliğe geldiğimizde,üstümüzü değişip şakalaşırken... ...  "tedirginliğim azaldı."..dediğimde... 
 
tuna gülerek.. " tamamen kalktığında.. perişan olacağım desene "dedi..... nankör işte.. hıh... 
 
tabi bu laftan sonra... hep o beni kovalayacak değil ya... ben de onu kovaladım... üst katta...
 
 vee...yakaladım..
tabi,biraz da o istemiş olabilir yakalanmayı... yani,belki.. 
 
 
bir kaç dakika sonra da,mutfağa indik....
tuna yeni toplanmış  portakallardan.. teyzemler götürsünler diye ayırıyor.. koli yaptı... bantladı da güzelce...
 
 .. orada yemek içinde ,doldurdu poşete... 
 
 
tu--- iremm gecikiyoruz.. bak.. alacakmısın pastayı, yiyecekmisin karar ver.. 
 
ir---- ne yemesi yaa.. parmağıma değeni yaladım... aldım işte...  (pastayı kutuya koydum... üstünü de kapattım kapağıyla.. )tunaa.. bu dolmaları da alayım mıı..
 
arkamdan.. sarıldı belime .. 
 
tu---- al, orada yeriz...
 
ir---- (saklama kabının üstünü streçle kapladım... ) eveet.. hazır..çabuk ol diyordun.. tunaa.. boynumdan gıdıklanırım... bennn.. yapma yaaa.. 
 
tu---- (mırıldandı.. ) suuss.. her an basılabiliriz...   gıdıklanıyorsun hııı.. 
 
öptü boynumu... ayy içim bir tuhaf olduuu.. ne söylüyorsun ki,kendi elinle ateşe attın kendini... 
 
ir--- tunaaaa... 
 
tu---- canııımmm... 
 
ir---aşk olsun ya.. hıı, bir dakika bırak beni... sen bunları arabaya koy ,hemen geliyorum... tamam mı...
 
tu--- ne yapacağını söyle... 
 
ir--- ya şey yapacaktım... alyanslarımız buradaysa... bunlar taşlı ya..çıkaracaktım.. babama yardım ederim ben.. kebap yaparken... 
 
tu---- burada da.. sen yapma..yorulursun.. zaten baban  yapmıştır bile.... 
 
ir---- olsun,yerini söyle çabuk..
bunlarla pikniğe mi gidilir...görgüsüzler gibi..
 
tu--- (elini açtı... ) ver yüzükleri.. ben getireyim.. yukarıdan..
 
 
çıkarıp bıraktım avucuna... 
 
ir---- niye ben almıyorum..ki,nereye sakladın .. söyleee.. görmemem gereken ,birşey mi var yoksa... hii, bir resim.. mektup falan bulurum diye mi korkuyorsun... 
 
tu---- hah hah hah  ... aklına bunlar mı geliyor... sadece.. iyi ki.. yukarıda bir bayan saklıyorsun demedin.. 
sonra gösterip, söyleyeceğim şeylerin sırasını şaşırtıyorsun bana.. 
madem aklın takılacak.. gel göstereyim öyleyse...
 
ir----( gülerek )  neyi göstereceksin.. pul kolleksiyonunu mu... 
 
tu---- hah hah hah... çok konuşuyorsun çookk..bir ara hatırlat.. onu da gösteririm.. .

Hiç yorum yok: