Translate

6 Mart 2018 Salı

2562.bölüm..

tuna-- insan otuz yıl ayrı kalır da,bir saatlik umut herşeyi unutturur.. özcan bey açısından ,durum bu.. ya aynı duygular gülfem hanım
için, geçerli değilse..aralarında ne geçtiğini ,ayrılma sebeplerini bilmiyoruz..
(bana bakıp) yemek yemişler ve gülfem hanım görevine dönmüş.. ikisi de,birbirinin yerini görevini biliyor,görüşme imkanları var demektir..
muhtemelen,gündüz ..düğünden ,senden.. batu beyin nerede çalıştığından vs. bahsedilmiştir..karşılaşmayı istese,niye mersine
gideyim desin ki..

sen tüm iyi niyetinle,yeniden karşılaştırdın .. farz edelim,bir fırsat sundun..  ,üç  gün görüşecekler..
eşi- dostu,astı-üstü.. tüm çevresi gördü,duyulacak..
otuz yıldır,üstesinden gelememişler..
üç günde,bu kadar kalabalıkta çözemeyecekleri varsayımıyla.. gülfem hanım gittiğin de..özcan beyin üstündeki baskıyı tahmin et,
hali nasıl olur, sence..
ya da sen.. kendini gülfem hanımın yerine koy..  ne hissederdin..
bir sevda var ama bağ kopmuş,koparılmış.. görünüyor.. ben otuz yıl
sonra gelsem,sen beni kabul eder misin.. birde böyle düşün..

irem-- bu saatte,bu kadar içkiden sonra.. bu kadar gerçekçi olma,ne olursun.. tüm hevesimi kaçırdın..
pişmanlıkla ,neredeyse gidip özür dileyeceğim.. o hale getirdin beni..
haklı olabilirsin ama ne dersen de.. ben ,tesadüfe.. doğru zamana inanıyorum.. belki,benim vesile olmam gerekiyordur..
ikisi de,kocaman insanlar...
hasretle geçen yılların acısını çıkaralım,diyebilirler..
 kader şimdi birleştirecektir ,belki..
iki gün sonra ,biz nikahlandık diye gelirlerse..
ne yapayım sana..

tuna-- tabi ki,arzu ederim mutlu olsunlar..  absürt olmamak şartıyla ,ne istersen yap..ya da talep et.. emrin olur..

yavuz-- ne kadar kolay söylediniz.. her istediğini yapabilir misiniz, gerçekten..
tuna-- evet..

irem-- geniş bir yelpaze gibi görünüyor değil mi,yavuz bey..
kimbilir neler ister diye düşünüyor insan..
ama benim gözümde kalan,yapamadığım.. ya da
tunanın hayır dediği ,hiç birşey yok..
 kötülük namına, kimseye zararımız da dokunmaz..
ve ben kocamdan maddi değeri olan,hiç birşey istemedim şimdiye
kadar.. bu anlamda,istemeyi bile bilmem.. o hediye ettiği için değerlidir.. yoksa yüzüne bile bakmam..mal,mülk,mücevher öyle hırsım yoktur..
 ikimiz adına sağlık,mutluluk,huzur.. yuvamdaki muhabbeti isterim.. onlara da sahibim çok şükür.. aklıma gelen,söz verip de yapamadığı..bir mantar sote var.. onu yap derim, belki..

şenol-- e niye holding kurup,çalıştınız öyleyse.. daha sakin okur ,spikerlik yapar.. evinizde otururdunuz..

tuna-- ahh ah,çalışmak istedi şenol bey.. okulu bırakmıştı,spikerlik  gündemde bile değildi.. hayır dememem ,gereken bir dönemdi..
benim de,ticari faaliyeti bırakmam gerekiyordu..
başka yerde çalışmasını istemediğim için.. vahide hanımın
 idareci olduğu büromu.. evimize iki adım mesafeye ,taşıdım.. ..tam vekaletnamenle,buyur çalış.. herşey emrinde dedim..
devrettim ve çıktım..

nedim bey,kemal bey,vahide hanım ireme bilgi verdiler..
ben olanı idare etsin,hobi niyetine çalışsın ..
kendini iyi hissetsin demiştim ama irem bir ay sonra ihracat yapmaya başladı.. ve gerisi geldi..
ticari zekası,kısmeti ve yöneticiliğiyle ..vergi rekortmeni oldu..
benim bıraktığım varlık bir ise,beş olarak
geri ödedi bana,abimlere,halama.. ki mecbur değildi.. hissedar bile
değiller,çünkü.. yönetim kuruluna da,öyle.. kar payı dağıttı..
.. elde edilen hasat,kira gibi girdileri bütçesinden çıkardı
tamamen.. ayaklarının üstünde durması için gerekliymiş..

şimdi gerçek ortaklar..yatırdılar ve kazanıyorlar..
herşey iremin yetkisinde..imza yetkimi bile iptal ettirdim..ama
ısrar etmeme rağmen,mal varlığımı üstüne almadı..
şartlar değişti,o da görevlendirmeyi yapıp ayrıldı.. bundan sonrasını,hep beraber yaşayıp göreceğiz..

kadir-- irem hanımın,mülakatta  dediklerini,şimdi daha iyi anladım.. peki,bütçenizden çıkardığınız geliri ne yaptınız..

yavuz--önceden kurulan, eğitim vakıfları  ..yurtları var..
ve hayal bile edemeyeceğin kadar çok  kişiye,gizli ulaşıyorlar..
kullanılacak yer var ,yani..
mr.smith-- saliha hanım da yöneticisi..

şenol-- ve hayırla yad ediyor.. on parmak daktilo yazabilmeyi ona, borçluyum diyormuş..
irem-- yaa,evet.. hayatın cilvesi işte..

şenol-- evet.. benim söylemek istediğim,fikrinizi almak istediğim bir konu daha var..
televizyon yayınları,değişip gelişiyor..geniş mekanlara
ihtiyacımız var.. burada,şu anda  hizmet veren, radyo binasına
sığmamız mümkün değil..

bbc nin yerini,çok beğendik.. duyduk ki,arazi sizinmiş..  bbc ile arasında teknik olarak, en az bir dönüm mesafe bırakılması şartıyla,üç dönüm yeri.. yüz yıllık ,kiralanması  ve ihtiyaca uygun bina,stüdyolar vs. yapılabilmesi amacıyla talibiz..
toprak ve yetki sahibi olarak..düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz..

tuna-- irem düşüncemi biliyor ama baskı da yapmam.. karar onun..
irem-- hımm.. kabul edersem ne olur,etmezsem ne olur.. aydınlatın beni..

Hiç yorum yok: