Translate

20 Eylül 2017 Çarşamba

2524.bölüm..

güzide-- (kısık sesle ) lütfen,neşeli birşey söyle.. vildan hanım,şennur hanım,keriman hanım ,eva .. azra.. çokk duygusallar..
irem-- peki..

***
menekşenin evinden,elimdeki tepside kına ve yanan mumlarla dışarı çıktığımda.
 tuna dahil herkes oturuyordu.. meyveler de gelmiş..


kızlarda pistteki yerlerini almışlar.. elimi sallayınca.
zuhal gördü..zılgıtlar eşliğinde piste geldim.. tüm genç hanımlar,ellerinde mendilleriyle arkamda sıralandılar..

vehbi-- rutin mi çalalım..
irem-- hayır,canlı kıpır kıpır.. şarkı türkü istiyoruz.. ağlarsak,sel olur.gerek yok.. önce biz adananın yollarını söylesek,diyorum..
vehbi-- tabi buyrun..

hep bir ağızdan,hem söyledik..hem etraflarında döndük.. tepsi elden ele gidiyor tabi.. bitirince alkışlar arasında,yaseminin yanına gelip.. ayağa ,kaldırdım..

irem-- eğilemeyecektim,kusura bakma..
anar hemen altın lirayı getirince..
irem-- aman da,aman ..dersini de çalışmış.. tiyo verenler sağolsun.
güldüler..

hepsinin ellerine kınalarını yaktım,keselerini.. örtülerini  bağladım.. altınları geldi,ben söylemeden.. tebrik ettim ,tek tek..

firuze teyzeyi ve halamı mahsun,gözü yaşlı görünce..
güzide hanıma avucumun içine iki  sıkılmış kına hamuru koymasını rica ettim..
koydu.. kolumun altına da,bağlamak için iki tül aldım..

irem-- vehbi bey,a be kaynana çalarsanız.. seviniriz..

gülerlerken.. sandalyeler çekildi.. hanımlar,kıvrak müzikle coşkuyla oynarken.. halamla ,firuze teyzenin yanına gelip.. sandalyeye oturdum..

irem-- siz kınamı görmemiştiniz.. bağlayın bakalım..

şaşırdı,sevindiler.. oturanlarda gülüyor..
muazzez-- ayşee..
irem-- hala,bırak.. ben altınımı aldım.. bak,orada oturuyor..

naim-- vaayy..
mahmut-- süper..
ismail-- helal olsun..
philip-- gözü,gönlü tok.. kızım..
yasin-- yani,altın olduğu konusu da.. doğru.. insani olarak..
abdullah-- şüphesiz..
vehbi-- irem hanımın,söylemesi çok güzeldi..
tuna-- evet,sağol hayatım..
irem-- sende sağ ol.. var ol..

muazzez-- allah ayırmasın,kızım..
firuze-- çok mutlu ettin bizi.. sende mutlu ol inşallah..
vildan-- allah,gönlünüzün muradını versin..

aminnnn dediler..
tülleri bağlarlarken..
gülnaz-- (seslendi ) iremm,hadi gell..
irem--  gelirim,birazdan..

öpüştük,sarıldık. saçımı,sırtımı okşuyorlar.. tekrar tekrar öpüyorlar..

gülderen-- tuna bey,irem hanım seviyormuş da.. seviliyormuş da maaşallah..
tuna-- yaa,evet..
yasin-- oo,hemde nasıl.. (kısık sesle) hiçbir gelin,onun sevgi seviyesine erişemedi.. annemin de,gelini sanki..
muazzez-- hepsi yerinde var olsun.. hepsini seviyoruz.. ama iremin
yeri başka..
firuze-- evet,gelinim.. herkes sevgisini kendisi kazanır..
o da,kazandı..

irem--(yasine bakıp) sana türkçe,ingilizce,almanca sevgilerimi
gönderiyorum.. çatla yasin..
nedim-- aa,sizden hiç duymamıştm..
irem-- ayrıldım ya,bundan sonra duyarsın..
kahkahalar atıldı..

menekşe,eva,şennur,figen ,keriman,sacide abla geldiler..
menekşe-- ziya sizi bekliyormuş..
irem-- hıı.. tamam.. hanımlar,izninizle..

tamam dediler..

Hiç yorum yok: