Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2521.bölüm..

naim-- herkesin yetişmesi,düşünce yapısı.. değer yargıları.. berceri ve yakıştırabilme yetenekleri  farklı.. sizi de..çevrenizdekileri de
hayranlıkla izliyoruz.. fakat böylesine iç içe ve samimi ortamlarda bizde yaşamadık.. yani değer vermiyor demeyelim de,bilmiyor ..alışmadığından düşünememişler diyelim..
biz kaç senelik evliyiz,dubaiden dönerken
yaptığınız konuşmadan sonra.. bazı şeylerin farkına varabildim.. erkekleri tuna beye göre değerlendirmeyin,lütfen.. hepimiz,sınıfta kalırız..

irem-- (gülümsedim ) evet,ukalalık saymayın ama kalırsınız sahiden.. bende kimseyi, onunla kıyaslamıyorum..
 (son kavşaktaki ışıklarda beklerken.. yanımızda bir araba durdu )

ergün-- bacımm..
irem-- abiimm,canım.. (vehbi beyi,ali abimi ,zuhali ve haleyi görünce,selam verdim ) size zahmet verdim ama çok dua alacaksınız..

ergün-- canın sağolsun.. vehbi abinin,otelde programı vardı..
ziya iptal ettirdi.. orkestrayı yükledi,getiriyor..
irem-- hah hah hah.. hepiniz sağolun.. beni takip et,canım..
ergün-- tamam,hadi geç..

arka arkaya girdik..ana kapıdan.. güvenlik görevlisine.. orkestra gelecek,izin ver dedim.. adam şaşkın şaşkın baktı..
ara yoldan ilerleyip.. arabaların arkasına park ettim..
indik arabalardan..

ahularla ,naim beylerle tanıştırdım.. tokalaşıp,sarıldık..
haleye,zuhale gözün aydın dedim..

hale-- sağolun.. sizinde gözünüz aydın.. izin verilmiş..
irem-- yaa,çok sağol.. böyle kuzenler,arkadaşlar, dostlar..herkese nasip etsin.. allah..
zuhal-- ve dayılar.. sana çok selamı var..

irem-- as.konuştum canım.. vehbi bey,çok teşekkür ediyorum..
vehbi-- rica ederim,ben de şaşkınım.. ziya bey nasıl birşey dediyse..
patron,tüm orkestrayla gidebilirsiniz dedi..

irem-- gelince,sorarız.. buyrun lütfen..

ergün-- ali,uzatma kablosuyla.. kabinlere yardım et..

naim bey dahil.. hepimiz elimize birşeyler aldık..

bekir beylerin bahçesinden geliyor sesler.. girdik bahçeye..

kalabalığı,aydınlatmayı masaları ..oturanları.. şıklıklarını görünce.

naim-- maşallah maaşallah.. beklemek hakkınızmış,gerçekten..
eva-- evet,bence de..

liz-- tuna,irem geliyor..
tuna arkasını döndü. o da değişmiş kıyafetini..

tuna-- oo,hoşgeldiniz.. buyrun buyrun..
tokalaştı.. aliyle,ergüne sarıldı..

Hiç yorum yok: