Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2509.bölüm..

irem-- sevgili elticiğim,iltifat ediyorsun.. behzat beyin ailesine güzellik yapmadım,ilgim yok ama inandıramadım..
ablaları ve enişteleri kendileri karar verip,gelmişler.. beraberdik,
şaşırdığımı da gördüler ,lakin ikna olamadı..

kadir-- şenol,vehbi ve abdullah beyle mutfak maceralarınız olmuş..
tatlılar pastalar,yapmışsınız.. bize de,minicik kısmet oldu,elinize sağlık..
irem-- evet,afiyet olsun..

yavuz-- burada gördüğünüz herkes,mutlaka irem hanımın mutfağına girmiş ve etkinliğinde rol almıştır..

çetin-- bizi asıl şaşırtan,pasta yaparken ders çalışması oldu..

tuğba-- mr.ronald gramer kurallarına ait bir dosya vermiş.. güzide hanımın düğününde de,sözlü yapacaklarmış..
mr.smith ve mr.jack de evlerine kahve içmeye geleceklermiş..
 truf ve birçok şey hazırlıyor..
hepimiz oradayız.. o koordine ediyor,bizi..yardım ediyoruz.. hep birlikte de,gideceğiz..

yavuz--bana okur musunuz dedi.. okudum.bitince,..çalışırken ,
kelime atlamaksızın tekrar etti.. çok etkilendik..  duyduk ki,özcan
bey de etkilenmiş.. kahkahaları yankılanıyormuş binada..

irem-- ne güzel işte,stres atıyor..
özcan-- evet,sağolun..sayenizde..

naim-- hepimiz etkilendik,açılışta süperdi.. yazılı bile yaptılar çaktırmadan..
mr.ronald-- evet,hepimizden 100 puanı kaptı..
gece mektubu okurken atladığınız birkaç satırı..anlamadığınızdan mı okumadınız.. irem hanım..

irem-- hayır,gayet iyi anladığımdan okumadım..  yeri değildi.. gerek görmedim.. ama yazdıklarınız için,çok teşekkür ediyorum..
tuna-- bende,çok naziksiniz..

mr.ronald-- rica ederim.. gerçekti..ve anladığınıza inandım..

eren-- hayırdır,yeri değildi dedin.
irem-- evet,bahsetmek için uygun yer değildi..
tuna-- söylemek istediklerim var dedim ya, bunu kastediyordum..
bayramda hep beraberken,duyacaksın..
eren-- konu ne..
irem-- hımm.. İstanbulda yelizi gezdirirken..  tuna beni çağırmış,
birşey söyleyeceğim demişti.. konuyu hatırladın mı..

eren-- (kaşlarını çatıp,bir süre düşündükten sonra.. ) nasıl ya..
tuna inanmıyorum sana.. irem,ya sana ne demeli..

tuna-- orada dur abi.. karıma birşey söyleme.. konu kapandı..
artık yoruma açık değil.karar verdik..
gönül-- ben doğru mu anladım..
irem-- muhtemelen..

çetin-- karar verdik,diyince..hiç iyi şeyler gelmiyor insanın aklına..
mahmut-- bizi de,bilgilendirmeniz şart oldu..
rekin-- bende bilmiyorum.. vahide,haberin var mı senin..
vahide-- evet..
rekin-- ve bana söylemedin,öyle mi..
vahide-- evet.. çünkü,kendileri söylemek istediler..
güngör-- nedim bey,siz..
nedim-- ben bilmesem,olur mu güngör bey..

philip-- söyle tuna,hepimiz duyalım.. yani benim,endişem yok da..
yanlış yorum yapılmasını,engellemiş olursun ..

Hiç yorum yok: