Translate

4 Eylül 2016 Pazar

2502.bölüm..

tuna-- siz buyrun,iremin biraz işi var..
maruf-- işi varsa,ne çağırıyorsun ki..
tuna-- (kalktı,beni de elimden tutup kaldırdı.. ) yabancı değilsiniz,sizin yanınızda da yapar..

irem-- özellikle senin yardımını isteyebilirim maruf..
maruf-- tamam.. bekle,geliyoruz..

biz eve yürürken,onlarda içeri girdiler..

kapıyı açıp,ayakkabıları çıkarttık.. terlikleri giydik..

tuna toz alıp,yerleri silmiş.. banyo,balkon dahil demişti.. iyi ki,yapmış aşkım..  klimayı çalıştırırken telefon çaldı..

tuna-- alo,buyrun......................... merhaba bekir ağa.. ........................... maruflar,kahveye geliyorlar..bir saate kadar geliriz.................................. .................................. acil mi ............................. peki,veriyorum..

irem--(bana verdi ahizeyi ) merhaba bekir ağa.. buyur..

bekir-- merhaba.. misafirin geliyormuş,hemen konuya giriyorum.. ömer bey hala ev ile ilgiliyim derse.. az ilerimizde ,necatinin üç katlı yalısı var..
 maruflarda ki dürbünle, baktığımda görmüştüm.. başkasının havuzu görülmüyor.. bu ön tarafa yaptırmış..
çam ağaçlı arazisi geniş,müştemilatlı,ithal eşyalarla dayalı döşeli..

ben onlar için, sıkıntı yaşarken.. taşın altına biraz da,onlar elini koysunlar diye.. gece aradım.. tamam abi,istiyor madem ..hemen sat dedi..
 nameni yap,ısrar edersek belki satar vs .dersen.. gösteririz..
beş yıl önce, xx.xxx.xxx.xxx dolara mal oldu..
fiyatı sen belirle.. anlaştık mı..

irem-- peki,bir ağzını ararım.. senin sıkıntın,benim sıkıntım.. ne giderir, bir rakam söyle..
bekir-- allah razı olsun da.. kendime ait bir sıkıntım yok.. daralsam da,kaynaklarım var çok şükür,kullanırım..
büyük maddi desteği koyduğum halde..
kardeşlerim nakte çeviremediler,mallarını.. mustafa, güngörü de finanse ettiği için.. ekmek alacak parası kalmadı,diyebilirim..
otel anlaşmasını bekliyorlar,dört gözle..
sadun hiç zorlanmadı,maaşallah..
hüseyinin imdadına da,elifin çiftliği yetişti tam zamanında.. bizimkiler de, parayı denkleştirirlerse..rahatlayacağız.. ihaleyi aldılar çünkü...
ben onları beklemeden,geleceğiniz evimizi önerecektim ömer beye..
sacidenin burası.. maldır,dara düşersen satılır..umrumda olmaz..
ama kardeşlerin kadar çocuklarını da düşün,vereceğini verdin..
razı değilim.. satmam dedi..

irem-- iyi ve doğru demiş.. kardeşlerinin nakte çevirecekleri mallar arasında, marufun,ömer beyin dikkatini çekecek olanlar varsa.. kulaklarını bir kar suyu kaçırırız..  tamam mı ortağım..
bekir-- tamam.. sağolasın.. hadi gecikmeyin..
irem-- peki,görüşürüz..

kapattım.. kapı zili çaldı.. 

tunayla beraber,karşıladık.. kahveyi pişirip öyle gelmişler.. zübeyde
elinde tepsiyle girdi.. hoşgeldiniz diyip,tokalaştık..öpüştük.. salona geçtiler.. 
hal hatır sorarken,kahveleri de ikram ettim.. sigaralar yakıldı..içiyoruz..

Hiç yorum yok: