Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2497.bölüm..

mr.ronald-- dur,devam etme.. anladık,çok güzel ifade ettin..
başkaları tarafından sana sunulanı görmen için, gecikmiş
olmanı istemiyorum,istemiyoruz..  hayatından bir kesit anlattın bize.. hepimiz öyleyiz aslında..tesadüfler,kader adı altında..
karmaşık ilişkiler yumağında yaşıyoruz.. seninde bilerek ve bilmeyerek yönlendirdiklerin.. kararlarında etkili oldukların var ..
 iyi bir insansın.. etkilisin,seviliyorsun.. sana senden habersiz ve karşılıksız yapılanları bilmediğin için,susturdum.. bir kelime daha etsen,pişman olacaktın.. inan bana.. lütfen; nasıl olduğunu hala anlayamadığım.. o harika almanca telafuzunla, ikinci kağıdı oku..

irem-- (gülümseyerek,kağıdı alıp açtım ve hızlıca okudum ) aaa..
(elimi ağzıma kapatarak ) inanmıyorumm..
(yavuz beye ve kadir beye döndüm.. şenol,özcan bey ve mr.smith de.. gülümseyerek bakıyorlar.. ) büyük risk almışsınız..sayenizde..
 xxx genel müdürünü,halaya katılmıyor diye fırçalayıp tarihe geçecektim neredeyse..

bir kahkaha yükseldi..

irem-- güzide hanım,merve hanım,aylin.. özcan bey,ercan bey,batu bey size de aşkolsun..  insan uyarır..değil mi..
aylin-- beni dağıttın,aklım başımda mı..
güzide-- emir büyük yerden,geldi..

irem-- mahmut bey,size diyecek bir şey bulamıyorum.. sizi kim engelledi..

mahmut-- (cebinden bir kağıt peçete çıkarıp uzattı) tam veriyordum ki..güzide yakaladı,irem hanım..çaresiz kaldım..aile saadetim söz konusuydu..

kahkahalar atılırken.. peçeteye yazdığını okudum..

irem--"şahit bey,en yetkili dikkatli olun.. bir dost..
ortak yazamadım,ne yapayım.." bu saatten sonra,diyebilirsiniz ..
gemileri yaktık.. sağol,ortağım..
mahmut-- rica ederim ,or ta ğım.. oh bee,dünya varmış..

maruf-- iremm..
irem-- çeviren kim,söyleyin banaa..
behzat-- (elini kaldırdı ) ben.. söylememem mi gerekiyordu..
irem-- tamam,sorun değil.. bilmiyordunuz.. evet maruf,mahmut beyin ısrarı neticesinde..xxx sanayi dokuma fabrikasına ortak oldum..  ben ayrılmadan,olsun diye acele ettiğimden,bilmiyorsun..

maruf-- çok sevindim.. hayırlı olsun.. iki tarafa da..
kevin--bende tebrik ediyorum.. bir güzellik yaparsınız artık..
cafer-- çok iyi bir seçim yapmışsınız..hayırlı olsun..

mahmut bey de,bende teşekkür ettik...
ömer-- kutlarım.. (gülerek ) ama benimle iş yapmadınız,evde bulmadınız..küstüm size..
güldüler..
irem-- (gülerek ) teşekkür ediyorum ..
ömer bey,samimiyetle şaka yapıyorsunuz da..
ortağımla,güngör,mustafa beyle otel yapacaksınız.. sadun bey,harikalar yaratırken.. harfiyatını hüseyin abi,üstlenirse.. inşaat için..tuğlasını,çimentosunu,demirini.. elektrik,anten kablosunu.. klimasını,televizyounu.. arabasını,minibüsünü ,tırını.. yedek parçasını,hırdavat ürünlerini.. araç lastiğini aldığınızda..
kumaş,perde koltuk,ev tekstil ürünlerinin üstüne .. birkaç tane de ,
at satarsak.. hep beraber çalışmış olacağız işte..
  ev için de emlakçı söyledim.kısmetse bulursunuz..

ömer-- çok zekisiniz..

irem-- sağolun.. kevin,güzelliği kimden istedin bilmiyorum ama
pamuğa mahmut bey de,talip..haberin olsun..

kevin-- vermemm..onlar benim.. hii,sakın ha.. küserim inanın..
maruf-- (almanca )yanlış taktik.. ben dedim de..taviz yok.. en nazlı olarak,kimsenin nazını çekmem dedi..unuttun mu, beraberdik ya..
kevin-- evet ama sizde irem hanımın almanca öğendiğini unuttunuz sanırım..
maruf -- tunaa.. niye uyarmıyorsun..
tuna-- beni de anlayacağı için.. aile saadetim, söz konusu maruf..

kahkahayı tahmin edin artık..

Hiç yorum yok: