Translate

13 Temmuz 2015 Pazartesi

2449.bölüm..

irem-- günaydın..
ali-- size de..
irem-- yarım saat sonra,aynı yerde uygun mudur..
ali-- uygundur.. tekrar ettin mi..
irem-- evet..
(klasörü defteri aldı.. köşkün kapısında ayrıldık,ben içeri girdim..)

murat--erkin-- halil-- günaydınn..
irem-- sizede,maşallah yüzünüzde güller açıyor..

arkalarında tuttukları gülleri,bana uzattılar..

murat-- kaldığımız dersden 90 üstü notlarla,üçümüzde geçmişiz..
irem-- (gülerek aldım ) çokk sevindim,gözünüz aydın.. tebrik ediyorum..
halil-- sağolun,sayenizde oldu..
erkin-- bizde size almanca konusunda, yardım etmek istiyoruz..
irem-- teşekkür ediyorum,yarın almanca konuşmanızı isteyeceğim.. aşinalık için..
murat-- bize uyar..

irem-- arkadaşları mutfağa çağırın da,konuşalım..
erkin-- tamam..

derya çıktı odasından..
derya-- hoşgeldiniz..
irem-- hoşbuldum canım.. mutfağa gel..
derya-- peki..

birşeyler atıştırdım.. çay içerken de.. anlattılar..
irem-- bedri bey,bekir bey gece japon misafirleri karşılarken yanlarında olmanı rica etti.. yarın açılış yapılacak.. arayıp,kaçta geleceklerini öğren..
nedim bey gelecek birazdan.. belgeleri imzalayacağım,çiftliğe götüreceksiniz.. portakal toplanıyor bugün.. yemeğinizi de,orada yersiniz.. onların avukatı,aynı zamanda.. nasrın da
avukatı.. ve hüseyin abilerin,çiftliğinin resmi alışını yapacaklarmış.. teklif et,isterse buluşacakları yere götür..

bedri-- tamam.. bekir ağa abimi, faruk beyi,mehmet beyi çağırmış..
anar ,sadun bey  ve çetin beyle birlikte ,damatlık dikilmesi için,
terziye gideceklermiş..
turgut-- yaseminin evinin yerleşmesi  için.sabah annemle,zeliha hanımı almaya gittik.. sonra diğer anneleri de,alıp.. yaseminin evine götürdüm..hepsinin selamı var..
irem-- as.. gece unuttum,pastaları teslim ettin mi..
turgut-- evet,teşekkür ettiler.. rekin de,vahide ablayı aradı.. şenol beyle,giderken yemişler.. çok beğenmiş ikisi de..

irem-- iyi,sevindim..
ilter-- ikinci parti malımız dün gece geldi,sabah gümrükten çıkışını
yaptım.. yarın toptancılard olacak.. reklamların etkisi ve
bayram dolayısıyla.. yok satıyoruz dediler.. çeklerini ve siparişlerini aldım.. japonyaya faksladım,bayram sonunda bir parti daha gelecek.. .. buradaki toptancıdan da,halille gidip çek alacağız.

irem-- paralarını yatırma konusuna, dikkat et.. sorun olmasın..
gidişat nasıl.. 3. müsün,4. mü..

ilter-- çok iyi.. hala dördüncüyüm de,bu parti sonunda.. üçüncü olurum sanıyorum..
turgut-- helikopter bu gece gelecek.. ben muratla,yarın için bayiliklerini ..kesinleştirmeye gitmek istiyorum.. ön sözleşme sonrası.. ilk sipariş kablo tırı,bugün gitti hepsine..
irem-- olur da,bugün gidebilseydiniz keşke..

turgut-- uçak seferlerine baktım,maalesef sadece Erzuruma yer var.. Anteple,Trabzona bilet bile yok..
irem-- herşeyiniz hazır mı..
turgut-- evet..

Hiç yorum yok: