Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2407.bölüm..

melis-- evet,buydu.. sabah turgut, arayıp anlattı.. mürvet hanımı da al,gel dedi.. bende alırım ama gelemem dedim..mürvet hanımla havaalanına geldiğimizde,bir taksi durdu yanımızda.. nalan indi.. bedrinin geldiğinden haberim yok,
hayırdır Adanaya mı gideceksin dedim.. yok,bedriyle konuşmuştuk.. sürpriz yapmaya geldim dedi.. beraberce, ayaküstü iki dakika konuşup,ayrıldık..
dönerken nalan sürpriz güzeldi de,duyulursa.. bedriyi de ,kendini de yakarsın dedim..

bedri-- ee,ne dedi..
melis--(gülerek bana baktı) söyleyeyim mi,sonra bedriyi tutamayabiliriz..
irem--  eğer,bedri nalanın yanına gitmiş olsaydı..şimdi,işsizdi.. sorumluluğunu biliyor, söyle..
melis--" bizim,gizlimiz yoktur.. yanmam,çünkü geldiğimden haberleri var.. dikkatli ol,dediler.. aşık olduğumu da ,söyledim..
hala kumru gibiler.. beni onlar anlamayacak da,kim anlayacak.. "dedi..

mehmet-- vayy,helal olsun..
irem-- evet,kumru gibi olduklarını biliyorum da.. bekir bey,ağzından kaçırdıysa.. hüseyin abinin, biliyorum diyeceğini sanmam..
(kalkıp,telefonun tuşlarına bastım .. beklerken ) bedri bey,dua edin..
bedri-- ediyorum..

-- bekir beylerin malikanesi..
irem-- bekir beye,irem kara iş için görüşmek istiyor .. acilmiş diyin lütfen..
-- peki..

iki dakika sonra..
bekir-- iremm,hayırdır.. ne oldu..
irem-- iyi akşamlar,bekir ağa.. acil de,iş için değil.. az önce öğrendim ki;hüseyin hüseyin diye içeri girmişsiniz.. sonrasını ,sizden duymak istedim..  iki gencin kaderi ,size bağlı..

bekir-- hah hah hah.. söylemedim canım..
irem-- sağolasın.. (melisin dediklerini ve kızmayışımın nedenini söyleyip) sacide abla ,ailece tanışsınlar diye çağırdı herhalde..

bekir-- ben sabah arayıp, çağırdım.. o da bana ,hala
şoktayım diyip,nalanın dediklerini  anlattı.. bedrinin kulağını bük,
dikkatli olsun..
irem-- tamam.. zahmet verdik size..
bekir-- ne demek efendim.. bizim verdiğimiz zahmetin yanında,lafı mı olur..
irem-- estafurullah.. iki balon alırsın,ödeşiriz..
bekir-- hah hah hah.. alırım,hadi bekliyoruz..
irem-- peki,görüşürüz..

kapatıp,bedriye baktım..

irem-- gözün aydın.. sabah bekir bey,tanışmaları için çağırmış.. hüseyin abi de,hala şoktayım diyerek..nalanın dediklerini anlatmış.. kulağını bükmemi ve dikkati olmanı söyledi..
bedri-- (derin bir nefes verip ) tamam,sağolun..

irem-- sende..hadi kapatıp,gidelim.. tuna gecikti.. (saklama kabına
baklava yerleştiriyorum )
melis-- ben turgutla gelirim,annemle konuşmak istiyorum..
faruk-- ya boşver şimdi.. yetiştirmişim gibi,olmasın..

irem-- hayırdır,ne oldu..

Hiç yorum yok: