Translate

15 Haziran 2014 Pazar

2252.bölüm..

çiğdem-- nasıl yani,irem öğretmenlik yapamayacak mı..
sen,izin verdin de.. oku diyorsun, sanmıştım..susuyor baksana,iremi de mi sindirdin..

mehmet-- özel hayattır,eşiyle konuşmuştur bilemeyiz de..
 irem hanım,sinmiş olsa.. çalışabilir mi sizce..
faruk-- yada tuna bey baskı yapsa.. işi geliştirebilir mi..

güzide-- benimle konuşan,irem.. hem işini ,hem eşini ihmal etmez..
aylin-- bence de.. kafaları karıştırdın tuna..
şule-- zuhal hanım,sizin düşünceniz ve tahmininiz nedir.. duyabilir miyiz..

zuhal-- pekii..  kadrolu olup,okuyacağı varsayımıyla ,
siz Adanadan ,bir başka yere gönderirseniz.. istifa eder..
irem mezun olduğunda .. atanırsa; öğretmenlik mi,radyo mu tercihi
yapacak..  hangisini seçerse seçsin.. yine istifa olur.. ama öğretmenliği seçerse.. tuna istifa eder,birlikte giderler.. irem,sinmez de.. tuna da,sindirecek olsa çoktan yapardı.. benim düşüncem bu..

tuna-- tebrik ederim,harika anlattın.. doğru söylüyorsun,o şartla giderim..
zuhal-- sağol..
irem-- valla zuhal, bravo.. az,öz ve isabetli.. okul için girdiğim,ilk
mülakatta, evli oluşumdan dolayı..benzer bir soru soruldu ve gidemezsin,eşin göndermez.. istifa edersin.. o halde,biz niye ..sınıf atlatalım ki dediler..

zuhal-- (gülerek) beni çağırsaydın..
irem-- keşke.. ama bende fena değildim.. tunanın,gelirim diyeceğini
 tahmin ediyordum da..kendisinden,duymamıştım.. (ona dönüp ) sağol..
tuna-- sende..

özcan-- maşallah..özel hayatınızda da,işinizde de ..allah yolunuzu açık etsin..ben,şimdi  kadrolu olursanız ne yapacağınızı.. merak ediyorum..
yavuz-- bende..

irem-- amin.. işin açığı, bende ediyorum.. (güldüler ) mal beyanı verip,yönetim kurulu başkanlığından.. resmi olarak ayrılacağım..
arkadaşlarım,yürütecekler.. var olan işleri..dört yıl,yatırım yapılmayacak.. bende,çalışıp.. okuyacağım kısmetse..

abdullah-- sınıf atlama için,mülakat kötü mü geçti.. dört yıl dediniz de..
irem--(gülümseyerek )yok, iyiydi de.. son yıl,bir ders bırakıp.. okulu uzatmak gibi, delice planlar geçiyor aklımdan..

elizabeth-- aa,daha neler..
güzide-- benim şakama benzedi bu..
mahmut-- evet,hiç komik değildi..

güzide--tuna--irem-- hah hah hah..

tuna-- irem de,bana şaka yapıyor.. yok öyle birşey..

Hiç yorum yok: