Translate

15 Mart 2014 Cumartesi

2166.bölüm..

zuhal--  sen,şule,melis derya,vahide abla..patronunuzun izinden gidiyorsunuz desene.. yani tuna diz çöküp yalvardı mı,bilmiyorum da.. çok çekti ,kıyamam.
melek-- senin bildiklerini duyalım, o halde zuhal.. örnek alırdık belki..
güldüler..
zuhal-- benden kesinlikle ,duyamazsın da.. örnek alsan ,ne olur ki..
hiç kimsenin ..eşine,tuna kadar sabırlı olacağına inanmıyorum..
feryal-- doğru mu irem hanım..
irem-- doğru..
azra-- ama her hali güzel, dediğine göre.. irem hanım kendini affettirmiş.
irem-- evet.. o doğrudan ,bu evete gelinceye kadar.. üç yıl geçti,azra hanım..  ömür boyunca yaşanabilecek,bütün terslikleri.. sıkıntıları,acıları ve sonuna kadar diyebileceğim aşkı ,mutluluğu sığdırdık..  desteğini hakkını,hiç inkar edemem..

azra-- konuyu değiştireyim..beylerle ilgili ,sizin söyleyeceğiniz birşey varsa, paylaşın hanımlar..
sessizlik oldu..

irem-- bekar sözlü,nişanlı ..aday ve yeni evli var aramızda..zuhal gir
konuya ,ağızlarında ki baklayı çıkarttır hadi.. maharetini görelim..

zuhal-- isterlerse,baklayı çıkarırlar..ben ısrar etmem...
etki,yakınlık,paylaşma arzusu vs.gerekir..
mesela ;ziyanın dağınıklığı,sitemim ve özür dilemesi onları
ilgilendirmediği için.. benim ,anlatacak birşeyim yok..

güldük..
yasemin--  hisleriniz,gözlemleriniz ve tahminleriniz müthişti..
mesela anlatmasak da, ..bizlerle ilgili değerlendirmeyi, siz yapsanız.. tabi isterseniz..

azra-- çok merak ettim.. benden başlasanız,nasıl olur..
irem-- bir dakika.. uyarayım da,zuhal on ikiden vurur.. şok olursunuz.
azra-- belli vurmuş,canım..

güldük yine..

zuhal-- iki yıllık evli olduğunuz varsayımıyla.. zor günler yaşadığınızı ..ancak bu yıl,birbirinize yakınlaşabildiğinizi sanıyorum..
azra-- (gözlerini açarak) çok ilginç,yıl dahil hepsi doğru da..
nasıl anladınız.. nişanda ve düğünde gördünüz sadece..

zuhal-- iyi gözlemlerim..insanlar evlenirken,yaş..konum,ortam vs. ya kendilerini tam ifade edemiyorlar.. yada beklentisini değiştirebilirim diyorlar.. sizinde öyle olmuş.. devam edeyim mi..
azra-- şulee,sen mi anlattın..
şule-- hayır abla.. zuhal hanımla,karşılıklı konuşmamışızdır bile..

şermin-- sözünüzü kesmek ve sadunla aralık ayında evlenmek istediğimizi söyemek istiyorum.. zuhal hanım,gözümü korkuttu..
feryal-- benim dee.. behzatın niyeti de,öyle ama önce ailesiyle tanışacağım..
melek-- şubat ayına kadar,evi ve eczaneyi açmayı istiyorum bende..
candan-- askerlik bitince, Ankarada kalmayı istiyoruz ama belli değil daha..
yasemin-- beni biliyorsunuz,nasılsa..
ahu-- beni dee..
gaye-- bende de,bir değişiklik yok..
şule-- ben söylemeyim,mehmet sitem etmesin.. beraber konuşacağız..

irem-- herşey, gönlünüze göre gerçekleşsin...
yolunuz,bahtınız  açık olsun..inşallah.. zuhal,bravo valla.. döküldüler..
kahkahalar atıldı..

zuhal-- meliss,sende faruk beyi mi bekleyeceksin..
melis-- söyleyecek ne var ki,zuhal hanım....
zuhal-- (gülümseyerek,başını salladı..sen bilirsin manasında )
 peki,belki vardır demiştim..
evet azra hanım,ne diyorsunuz.. tahmine devam edeyim mi..

Hiç yorum yok: