Translate

10 Mart 2014 Pazartesi

2164.bölüm..

toplantı salonunda..zuhal, ahu,şule,azra,şermin,gaye,melek,candan..
feryal hanım masanın çevresinde oturuyorlar,melis telsizle konuşuyordu..
selamlaşıp, oturdum bende..

melis-- abla,geldi irem hanım.. veriyorum..
vahide-- tamam.. öptüm sizi..
melis-- bizde seni,öpüyoruz..
irem-- (aldım ) vahide hanım,nasılsın..
vahide-- iyiyim de,sizi yolcu etmeye yetişemedik..kusura bakmayın ne olur..
irem-- amann.. takılma öyle şeylere, gelin hanım..maruflar da mısınız..
vahide-- yok gelirken,uğradık.. deryayla,saidi de alıp.. eve geldik..
(kısık sesle) müsait misiniz..

irem-- hanımlar var.. özelse,odaya gideyim.. sen teksin herhalde..
vahide-- evet,yanlızım.. onlar bahçedeler.. özel değil de.. duyulmasa iyi olur.. herhalde..
irem-- tamam,söyle..buradakilarden laf çıkarsa derhal, evlendiririm ..

kahkahayla güldüler..
irem-- önce ben birşey söyleyeyim.. misafirlerinin yanında,rekine
aradığını ve bizimle ...özellikle benimle konuştuğunu söyleme..
yani bahsetme.. koruduğum derya,said bir şey danıştı bana..
irtibat kurduğumuzu bilirse,güvenirliğimi sorgular anladın mı..

vahide-- anladım.. bende onları ,soracaktım size.. said,fazla enerjik ve durmadan raufa,ingilizce deryayla ne kadar mutlu olduklarını anlatıyormuş..

irem-- hah hah hah.. ee..
vahide-- derya da,bir mutlu.. bir mutlu.. inanamazsınız.. saide,ihtimam büyük..rauf ,Türkçe konuş eşlerimiz anlasın diye uyarıyor ama aldırmıyor pek..

irem-- acemi aşık,belli etme dedim halbuki..
yasemin-- sizz,öğrendiniz mi..

irem-- evelallah, kaçar mı hiç.. ama çabasız..bak vahide hanım,(özetledim durumu )deryaya çaktırmadan söyle.. madem anladım demiş,bir an önce açıklasın kocasına.. bugece onların nişan yıldönümleri ve
said sürpriz amacıyla bir yere götürecek onu.. sizin düğüne geldiğimizde,kalabilir miyiz demişti.. o nedenle izin verdim..kendinize dikkat edin,balayı ..gerçekten bal ayı olsun.. öptüm ,hoşçakal..
vahide-- bende öpüyorum.. kızlar,şebnemle anneme.. (sesi titreyince,gözlerim doldu )

şule-- sen merak etme ,ablamm..
yasemin-- ablaa,aşkolsun.. konuştuk ya..
ahu-- hiç düşünme bile.. biz de,evladıyız..
irem-- gelin hanım,kızları duydun.. tatilsin,keyfine bak..
vahide-- sağolsunlar,görüşürüz.. haa,sizden birincilik bekliyorum..başarılar..
irem-- (gülümseyerek ) sağol,görüşürüz..

kapatıp.. gözlerimi sildim..
irem-- off of..

Hiç yorum yok: