Translate

10 Mart 2014 Pazartesi

2163.bölüm..

uçağın merdivenlerini çıkıyorlar.. bizde arkalarındayız..
behzat-- ben gitmesem,ne olur acaba..
sadun-- önce arar,sonra götürmek için.. gelirler herhalde..
ziya-- gülderen hanım ,hüsamettin beyin telefonunu alabilir miyim..

behzat-- o kim,ziya..
ziya-- sormayın da,sürpriz olsun..
irem-- bak bayilerimden,uzak dur ziya..
faruk-- ne gibi ,bir tehdit altındayız ki..

irem--  size göre hava hoş olur da,şuleyle melis için dedim..
ziya-- irem karışmasana..
yasemin-- beni de,unuttunuz sanki..
irem-- aa,valla unuttum.. kusura bakma.

feryal-- o kimse.. bizi kurban mı ediyorsunuz, irem hanım..
irem-- şermin hanım ve siz..
 pek kurban edilecek gibi durmuyorsunuz.. ondan,karışmadım..
gülderen-- (gülümseyerek)telefon numarasını kaybettim, ziya bey..
 hüsamettin yok,tayin olacakmış..
irem-- bu nasıl güzel ,bir yalan böyle.. aynı ben..

tuna--ziya--zuhal--nedim--gülderen--mahmut--güzide-- hah hah hah...

********************

 yolculuğumuzun ilk on dakikasında.... ziya anlattığı fıkralarla,kırdı geçirdi herkesi..  meğerse,tuna demiş..uçak korkusu için.
sonra sustu..

koltuklar geniş ve rahat.. tuna da karşımda olunca..
bir ara ,gözlerimi kapattım.. yanıyor,uykumda var..

yasemin tunaya uyuyor mu diyince,tek gözümü açtım..
irem-- efendim..
yasemin-- (gülerek) yanımıza gelir misiniz, diyecektim..
tuna-- önemli birşey yoksa, dinlensin yasemin hanım..
yasemin-- vahide abla,çağırdı aslında..telsizle bağlantı kurmuş da..

irem-- (kemeri açıp,kalktım ) ne olmuş,birşey mi var..
yasemin-- yok yok.. yolcu etmeye,yetişememişler de..
irem-- hıı.. iyi konuşup,gelirim.. tuna..
tuna-- tamam..

Hiç yorum yok: