Translate

6 Mart 2014 Perşembe

2158.bölüm..

tuna-- irem gönderdi.. mahsül için de,ben ilgilenirim dedim..
evlatlarının yanına gittiler,torunları oldu.. mutlaka özlemiştir de,kalmaları da normal..

azra-- nasıl gönderdiniz.. söyleyin de,bende deneyeyim..
irem-- şimdi mi..  ben yanlızken babama söylemiştim ve..tehdit rüşvet, ne ararsan vardı..
azra-- ilginç.. ben babamı,ne tehdit edebilirim.. ne de rüşvet verebilirim,almaz..

irem-- (güldüm ) öyle değil, canım.. annemle, babamın doğum günleri,bir gün arayla. hediye almasını da,vermesini de hiç bilmez.. balayına çıkmak gibi, bir şansları olmadığını öğrenince.
kıbrısa gidin,ikinize de değişiklik olsun dedim.. kabul etmeyi pek
düşünmüyordu,bir başka konu için.. tehdit edince,işe yaradı..
hem gittiler ,hemde bana rüşvet olarak.. reçel,kadayıf yaptı..

güldüler..

naim-- tehdit konusu,annenizin kızacağı birşeydi herhalde.. ki,kabul etmiş..eva nın bana kızacağı birşeyim yok ki.. yapmam yani..

irem-- bakış açınız aynı,konunun.. o ,olmadığı aklınıza gelmiyor..
babam da,yapmaz.. melek gibidir..içki içmez,kumar oynamaz..
annemden başkasını görmez.. dizin dibinden ayrılmaz.. yuvasına bağlıdır.. vs... kızılacak bir olay ve annemin haberi yok.. ben tavrına ve duruma sitem ettim.. detayları azra hanımla,konuşuruz biz..

naim-- tuna bey,madem samimiymiş siniz.. kayınbabanızı uyarmadınız mı.. hani belki,arif de bana söyler planı..

yine gülündü..

tuna--  hiç karışmamayı ,bilmemeyi tercih ediyorum.. irem genelde haklı oluyor ve ben yokken.. baba-kız yakınlığı ile söylemeyi de ,yakıştırıyor.. bana ters,ben yapamam.

arif-- bizi de,aşar..
ömer-- madem,şartları sağlayıp.. sürpriz için zemin hazırlayamıyor sunuz.. naim beyleri ,ben davet ediyorum..öyleyse..

naim-- çok teşekkür ederim,ömer bey.. ama nazik davetinizi,kabul
edemem.. yani hediye olmaz..  resmi görevliyim,dikkat etmemiz ve
 yanlış anlaşılmalara, yol açmamamız lazım.. tatil imkanlarımız da var ama emekli oluncaya kadar.kısa vadeli planlar yapabiliyoruz..ancak..

tuna-- size hak veriyorum,bende hiç hediye kabul etmem ..
fotoğraf çekilmekten ,kaçınırım.bazen iremle birbirimizi kısıtladığımız bile oluyor..
ömer-- peki,anladım.. rekinin açılışında fotoğraflara girmemeniz, o yüzden miydi..
tuna-- evet..

Hiç yorum yok: