Translate

6 Mart 2014 Perşembe

2156.bölüm..

irem-- sağolun.. insani ilişkilerim,iyidir.çocuklarla da ilgilendim,oynadım sadece.ortam,yaş,konum vs. farklı olsa,sizde yakınlık gösterseniz sizi de,severler.
asıl seçecek yaşa geldiklerinde,sevgilerinin devam etmesi önemli..
olumsuz özelliklerim,azalmış olsa da var hala.. bence mucizenin adı tuna..yaklaşımı,sevgisi ve sabrıyla beni değiştirdi..

arif-- vayyy,iltifat çok güzel..
eva-- eşinden duymak daha da güzel,olmalı..
ömer-- evet,tebrik ederim tuna bey..
mr.ronald-- bende etkilendim doğrusu..
naim-- taktir etmek,kusurunu bilmek de bir erdem..
mr.edward-- ikiniz de,çok şanslısınız o halde..

tuna-- (gülümseyerek,bana baktı önce ) haklısınız..teşekkür ederim..
ikimizde değiştik.. ama değişimi ; zaman içinde kendiliğinden gelişen,diretilmeden.. sevginin uyumu ve etkileşimi olarak açıklayabilirim.
önceden tanıyanlar,daha iyi bilir..bende böyle değildim..evlilik de,aklımdan bile geçmiyordu..

mr.ronald--(gülerek ) evet.. irem hanımı görüp,eşin olduğunu öğrenince..çok farklı iki baskın karakterin ,evliliğini merak etmiştim..

irem-- mr.smith bekar.. onu biliyorum da,sizler evli misiniz mr.ronald..
mr.ronald-- üçümüzde bekarız.. kendi adıma,yıllar önce fırsatı kaçırdım..katlanamadı bana..

arif-- kader,kısmet ..hiç belli olmaz bu işler.. yıllar önce,doğru zaman değildi,belki..
naim-- (gülerek ) evet.. belki irem hanımla tanışmaya/konuşmaya ihtiyacınız vardı.. bilemeyiz.. necminin ağzından,evlilik lafı  duyduğumuza göre.. çok etkili olduğu kesin..

güldüler..
mr.hector-- tuna beyi razı edip,değiştirebildiyse öyle olmalı..

tuna-- yalış anlaşıldım ,sanırım.. razı etmek için,bekleyen ..uğraşan bendim.. ve çok zor ikna ettiğime ,emin olabilirsiniz..
arif-- haydaa.. bende şanslı diyip duruyorum.. gözünüzün içine bakan bir adamı.. niye uğraştırdınız irem hanım..

irem-- (güldüm ) sevgili babam,bana feci bir yaklaşım hatası yaptı..
görmediğim,tanımadığım için de.. çileyi tuna çekti maalesef..
 baksa,bakabilecek ortamı olsaydı hiç uğraştırmazdım,inanın..

naim-- "baba" tepkiniz bu yüzden miydi..
ben ne yapıyorsunuz manasında bakınca..
eva-- naim olayı anlattı bize.. hemen olmasa da,öğrendik.. tabi şule hariç..

Hiç yorum yok: