Translate

19 Ocak 2014 Pazar

2065.bölüm..

sami-- aa,sayın başsavcım.. siz ne arıyorsunuz burada..
arkamı döndüm.. dayım gelmiş.. kalktım hemen..
sarıldık birbirimize..
erol-- sayın müdürüm.. irem,benim yiğenim.. bende sizi görünce şaşırdım..
sami-- kızım burada okuyor, onu görmeye geldim..erol bey..
tesadüfler sonucu da.. buradayım..

irem-- (fısıldadım kulağına ) turgut kızına aşık olmuş da,görmeye gelmiş o da..
erol-- hımm .. (öptü) bırakta tokalaşalım..
irem-- (çekildim.. herkes ayakta.. tunayla tokalaştılar önce.. karşılıklı,hayırlı olsun dediler..sonrada diğerleriyle tokalaştı..  )
başsavcım buyrun.. tabancan yok mu,nasıl girdin sen..

erol--(oturdu ,tunanın yanına..)  bir daha, o hataya düşer miyim..

mehmet-- erol bey yeni geldiniz ama biz müsadenizi istesek..
erol-- müsade sizin,mehmet bey..
mehmet--  tuna bey,irem hanım.. çok teşekkür ediyoruz..
tuna-- rica ederiz.. açılışta görüşürüz..
mehmet-- inşallah..
irem-- arabalar emrinizde,davut beyle beraber gelirsiniz..
faruk--sağolun.. sami bey,çok memnun olduk tanıştığımıza..
sami-- bende memnun oldum. sizlere mutluluklar diliyorum..
faruk--mehmet-- teşekkür ederiz..

onlar tokalaşıp..kızlara hoşçakalın dediler.. tunayla yolcu ettik.. melisle şule ,içeri girdiler..
sami beyle dayım,konuşuyorlardı yanlarına döndüğümüzde..

sami-- tuna bey,tabancamı alabilir miyim.. kızım bekliyor da..
gitmem lazım..
tuna-- tabi,sami bey getiriyorum..
irem-- melis hanım.. sizi gideceğiniz yere götürsün..

erol-- benim arabamla gidecek sami bey.. sizi meşgul etmeyelim..
irem-- estafurullah.. etmezdiniz ama siz bilirsiniz..
sami-- irem hanım..siz,eşiniz,çalışanlarınız .. misafir ettiniz.. çok teşekkür ediyorum.. herşey çok güzeldi.. akşam,dönüyorum.. gelince,ben de sizi ağırlamak isterim.. lütfen buyrun..

irem-- rica ederiz,sami bey.. bizde keyf aldık,birlikteliğimizden..
kapımız her zaman açık.. size de.. arzu ederse,kızınıza da..
fırsatımız olursa gelmeye çalışacağım.. iyi yolculuklar,diliyorum..
sami-- sağolun..

onu da yolcu ettik.. dayım,resmi arabasına bindirdi..
elinde tabancasıyla, girdi bahçeye..
erol-- tuna,aç mendili ..
tuna--(gülerek ) tamam..

irem-- (koluna girdim,binaya doğru yürüyoruz.. ) ee,başsavcım.. nasılsın.. hayırlı olsun..
erol-- sağol.. iyiyiz.. sen nasılsın..
irem-- yorgun ama iyiyim.. oğlunu getirseydin ya.. görürdüm..

Hiç yorum yok: