Translate

14 Ocak 2014 Salı

2039.bölüm..

biz dönüp,yürürken..
ziya-- iremm,
irem-- (çevirdim başımı ) efendim..
ziya-- aşık adama, kefil olunmaz.. sen, nasıl bir risk aldığının farkında mısın..
irem-- farkındayım.. ben ilk defa birisi için ,kefilim dedim.. turgut aşık olsa da..  beni mahçup etmeyeceğine,inanıyor ve güveniyorum ..riski de,o nedenle aldım.  byy..

biz ilerlerken,konuştuklarını da duyuyoruz tabi..

"tamer-- hadi,git gidebilirsen..
turgut-- gitmem tamer.. irem hanımı üzmem.. beni affedin,size
katılamayacağım.. iyi geceler..

bedri-- bana da müsade.. turgutla gidiyorum..
turgut-- gelme bedri.. iyiyim,ben..
bedri-- kötüsün mü dedim.. dürdane teyzem için, geliyorum ben.. hem sabah ,çok işim var.."

salondan çıkıp,lobideki asansöre bindik..
odaya girinceye kadar da, hiç konuşmadık..

tuna-- aşkım,çantayı getireyim.. birazdan gelirim..
irem-- (ayakkabılarımı çıkarıp,yatağa attım kendimi ) şu fermuarı mı açsanda,öyle gitsen..
tuna-- (gelip,fermuarımı  açtı ..omuzumu öpüp) hadi git,gidebilirsen..
irem-- hah hah hah..

************
sabah altı da ,ayaktaydım..  tuna daha uyuyor da.. ben pek rahat uyuyamadım..hem aklım karışıktı,hem de kemiklerim çok ağrıdı..
pencereden gördüğüm kadarıyla..  gece,çok yağmur yağmış.. yer yer su birikintileri var.. ama güneş doğmuş.. gökyüzü pırıl pırıl..

duşumu alıp,spor kıyafetlerimi giyindim.. saçlarımı kurutup,ördüm.. mont giyip,balkona  çıktım.. hava epeyce serin..
 kollarımı dayayıp,işlerine yetişmeye çalışan insanlara baktım bir süre.. çarşı esnafı da,dükkanlarını açıyor.. kaldırıma
üç tekerlekli arabasını çıkarıp.. simitçiii diye bağıran ..on yaşlarında bir erkek çocuğuna takıldı gözüm.. gelip,geçenler alıyorlar.. hayat kavgası dedim, kendi kendime.. ani bir kararla.. içeri girip..tunaya not yazdım,anahtarla..cüzdanımı  alıp..usulca çıktım odadan..

*********
çocukla konuşup,hepsini alıyorum dedim.. büyük kese kağıdına..
eldivenini takıp,koymaya başladı..

irem-- okula gitmiyor musun..
-- gidiyorum,öğlenciyim..
irem-- hangi okul,kaçıncı sınıfsın..
-- seyhan orta okulu.. birinci sınıfım..
irem-- derslerin nasıl.. annen- baban,senden başka çalışan var mı..
-- derslerim fena değil.. annemle babamın,çorap çamaşır depoları vardı..iflas ettiler.. ikisi de ,biraz ilerideki simitçi fırınında iş buldular.. bende iki aydır,yardım ediyorum işte..  kırksekiz tane,simit var.. on iki lira ediyor,abla..
irem-- (cüzdanımı açtım) adın ne, ablacığım..
--burak..
irem-- burakcığım.. (yüz lira verip ) iki yere, ellişer tane simit götürmeni istesem.. yapabilir misin.. yakın buraya..
--olur,götürürüm.. ama yine de, fazla bu para..
irem--(yerleri,tarif ettim.. kişilerin adını söyledim)götüreceksin ya..o senin, bahşişin.. okul ihtiyaçların için kullan yada annene ver,ablacığım..
-- teşekkür ediyorum.. allah bereket versin.. senin adın ne abla,kim gönderdi diyebilirler .. 
irem-- (gülümsedim) amin.. sende bereketini gör,burak.. irem abla gönderdi,dersin .. sen hep,burada mı duruyorsun.. 
-- evet.. 
irem-- sana müşteri de,göndereceğim.. hoşçakal..
-- güle güle.. 

Hiç yorum yok: