Translate

29 Kasım 2013 Cuma

2053.bölüm..

irem-- gençlerin yanına gelin de.. havanız değişsin.. bedri beyin abisiyle tanışın.. sonra başlarız..
hem cana gelecek, mala gelsin.. nedim bey.. siz iyisiniz ya,düşünmeyin.. kaskosu vardır ,nasılsa.. şirket arabası mı,yok..
(gülerek) olmadı,alırsınız bir tane..

nedim-- (güldü ) sağolun,gerek yok şimdilik..gülderenle gideriz.. ve ben, tatlı istemem..
irem-- aa,hiç olur mu.. gelir gelmez,ben yaptım.. geçin siz..

onlar odaya,bende mutfağa gittim.. songül poaça yapmış,tepsiden alıyordu..

irem-- mm,mis gibi kokmuş.. bedri beyin abisi ..kemal ve nedim beyler geldiler, songül.. aç olabilir,sor.. poaçalarından,tatlıdan da..çayla beraber yeriz..
songül-- tamam.. kek de yaptım,ondan da koyarım..
irem-- peki hayatım..

derya "irem hanım,telefonunuz var" diyince.. odasına gittim..
irem-- kim arıyor..
derya--(fısıltıyla) vahide abla..
irem--(ahizeyi elime alıp,kapattım ) niye fısıldadın..
derya-- söyleme,sürpriz dedi de ondan..
irem-- (dudak büküp,kulağıma dayadım..) buyrun,ben irem kara..

nuri-- bacımmmm.. allahına kurban.. nasılsın..
irem-- (deryaya baktım..) abii.. iyiyim de,şaşırdım..
derya ellerini iki yana açıp,bilmiyorum dedi..

nuri-- hep sen şaşırtacak değilsin ya..  vahide ablamla,eşi evimize geldiler.. annem,babam.. kayın valide,kayınpeder..yeliz bacı, hep bir aradayız.. bir sen eksiksin.. arayıp,sesini duyalım bari dedim..

irem-- iyi yaptın,canım.. herkes iyi mi,alıştınız mı..
nuri-- iyiyiz.. alıştık, hiç yabancılık çektirmediler sağolsunlar.. beni,babamları öyle bir karşıladılar ki.. şımardım.. bülent ve rauf bey çok dua aldılar.. alperin şansı herhalde.. işimde güzel, rahat.. (kısık sesle) şaziyeyle de.. iyiyiz..
irem-- en çok ona sevindim,abim.. siz mutlu.. o da,hep şanslı olsun inşallah..
nuri-- amin.. hepimiz olalım.. herkes seni öpüyor,selamları var.. vahide ablam istiyor,birşey söyleyecekmiş.. hoşçakal güzelim,tunaya da selam söyle..
irem-- as.. sende söyle,öpüyorum sizi....

vahide-- irem hanım..
irem-- vahide hanımm ; sen ne zaman, abimin ablası oldun.. bakayım..

vahide-- hah hah hah..ne candan abiniz varmış.. ablamm diye,bir sarıldı bana.. yarım saat önce kardeşim oldu,aniden..
anneler,babalar..şaziye ve yeliz hanımda.. evimde olduğumu hissettirdiler,sağolsunlar..  yiğeniniz, efe, ege de pek tatlılar maşallah.. çok büyümüşler,inanamadım..

irem-- öp, benim yerime.. pardon da,sen niye oradasın.. birşey mi oldu.. isviçreden bir gün daha istemişsiniz,verdim.. bu ne şimdi..

Hiç yorum yok: