Translate

13 Kasım 2013 Çarşamba

2027.bölüm..

irem-- hepinize çok,çok teşekkür ediyorum.. sizi bilmeden, rahatsız etmişim.. iyi geceler,diliyorum..
yavuz-- rica ederiz, sözünü etmeye değmez..  iyi eğlenceler..
tuna-- sağolun..
eren-- ergün.. bekir beyin ,doğum gününü kutladığımızı söyle..
nice yıllar diliyoruz.. görüşürüz,gençler..
irem-- görüşürüz,abim...
yusuf-- ergün bey,söylerim dedi.. (gülerek) irem hanım,tuna bey iyi geceler.
tuna--irem-- size de..

görüntü tekrar,köşke döndü.. max ve tina görünüyor.. oturmuşlar,bize doğru..patilerini uzatıyorlar..

tuna-- maxx,tina aferin size..

ergün abim başlarını okşadı.. kamerayı döndürerek, yaklaşıyor.. misafirlerde, el sallıyorlar..

songül,derya,said,ahu,şule,bedri..yasemin,anar..melis,ilter, turgut,zekeriya..tamer,nedim bey,gülderen hanım..mahmut bey,güzide hanım..ceyda,kaan.. sadun bey,şermin ve feryal hanım..naim bey,yanındaki şarışın hanım da eşi olmalı..
bekir bey,sacide hanım..ziya , zuhal.. necati,güngör ,cevdet,mustafa bey ve hüseyin abi..
 uzunn masanın etrafında ayakta duruyorlar...muhteşem iki katlı yaş pastanın üstünde bir mum yanıyor..  kurabiyeler,meşrubatlar ..uçan balonlar bile unutulmamış..
bekir beyi,görüyoruz şimdi.. dudaklarını sıkmış,gözlerinden yaşlar aktığından konuşamıyor..
benim dayanmam mümkün mü.. bir iki damla,yaş yuvarlandı yanağımdan.. peçeteyle sildim,hemen..

irem-- hepiniz hoşgeldiniz.. orada olmanızdan,çok mutluyum..  size,teşekkür ediyorum..
bekir ağa..iyi ki,doğmuşsun.. yoksa ben,kime nazlanırdım..  sağlıklı,huzurlu ve sevdiklerinle beraber.. uzun bir ömür diliyorum sana..
hediyen üretiliyor,yetişmedi kusura bakma artık..  dileğini tut , mumu üfle.. ve umudunu kaybetme.. ağlamak değil,gülmek zamanıdır.. ziyaa,başla..

ziya-- bir mumdur,iki mumdur..
herkes kahkahalarla gülerken.. bekir bey mumu üfledi.. alkışladılar..
kutluyorlar,sardılar etrafını.. pasta kesiliyor ve dağıtılıyor.. el birliğiyle..

irem-- yasemin hanımm..
yasemin-- efendim..
irem-- sana ve arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.. yordum,sizi..

yasemin-- (gülümsedi) rica ederiz,zevkle yaptık.. ahu ,anar ve ergün bey yoruldular,asıl.. ama bekir bey .. sürprize öyle çok şaşırdı ve sevindi ki..  şu görüntü ,herşeye değer herhalde.. size nasıl bir jest yapabileceğini düşünüyor,geldiğinden bu yana..

irem-- (gülümsedim) anladım yasemin,sağol.. derya,otursun artık.. herkese haber veren, kim.. kadromuz eksik,ummadıklarımdan da mesajlar aldım.. ve vahide hanımı ara,bir gün daha izin verdiğimi söyle..

yasemin-- (gülerek) peki.. fihristi işaretleyip,melis hanıma vermiştim. fazladan ,birkaç kişiyi aramış..

Hiç yorum yok: