Translate

8 Kasım 2013 Cuma

2024.bölüm..

irem-- tuna sana ve (onlara bakıp) sizleri tanımasa da,selamı var
mehmet beyin.. kusura bakmamanızı,rica ediyor..
as.. estafurullah dediler..

tuna-- özür mü, diledi..
irem-- (gülerek) evet,tansiyonu çıkmış.. tahminen aramış,burayı da..
bulamasa ,Adanaya gidecekmiş..

yakup-- kusura bakmazsanız,birşey sormak istiyorum tuna bey..
tuna-- tabi,buyrun..

yakup-- biz yirmi yıllık,evliyiz..mutluyuz,çok şükür.. işimiz gereği de,herkesle muhatap olmak durumundayız.. ama hala busenin,telefonla bir erkekle konuşması beni feci rahatsız ediyor.. irem hanım konuşurken ,sizin ifadenizden de onu hissettim.. ama belli etmediniz.. nasıl başardığınızı, bana da söyleyin lütfen..

tuna-- (gülerek) aynı dertten muzdaribiz, demek ki..
 iremin iş çevresini,muhataplarını biliyor.. karıma da,onlara da sonsuz güveniyorum.. mehmet bey de,değerli bir arkadaşımız..
tanıyorum ve ne için aradığını tahmin ettiğim için..
belli etmemişimdir, ki.. hissetmişsiniz yine de.. yani kelin ilacı olsa,başına sürermiş.. başardığım, pek söylenemez yakup bey..
 kendinize haksızlık etmeyin.. sizin sektörde olsa..ben iremin çalışmasını istemezdim,kesinlikle..


buse--(gülerek) kavga çıkar mı,irem hanım..
irem--(gülümsedim) çıkmaz,buse hanım.. ben herhangi bir sektöre girmeye karar verirsem,etüdümü çok iyi yapıp, inceledikten sonra.. bana,bize uygunluğuna ve yürütebileceğime bakarım.. bilgim,becerim doğrultusunda olması gerekir ki.. örnek verildiği için söylüyorum.. otel işletmeciliği hiç bana göre değil.. hevesim ve zamanım yok.. çok kazançlı olduğuna kaanat getirirsem,alır..işletmesini profesyonel birisine yaptırabilirim,o ayrı konu..
ama diyelim ki,hedeflerime ulaştıktan sonra.. kar-zarar hesabı yapıp,daha göz önünde olmam gereken bir atılım yapmışsam.. yarıda bırakmamak,meyvelerini toplamak adına.. sıkıntıya da katlanırım.. (tunaya bakıp) tuna da,anlayış gösterir değil mi hayatım..

tuna-- (gülerek,baktı bana ) evet..
yakup-- ahh,ah.. o eveti, demeyecektiniz tuna bey..
buse-- buna ikna gücü denir,hayatım..

bilgen-- kararlılığınızı,eşiniz ve işinizi dengede tutmanızı çok beğendim,irem hanım.. personelinize de,tatlı-sert yaklaşıyorsanız
bahriyi de,çalışmaya gönderebilirim.. mesela,temizlikte bir numaradır..mükemmel cam ve halı siler..

yakup-- yaşa baldız.. çok beğendim..
behzat-- canım ablam.. büyüksün..
bahri-- bedriii,yaktın beni..

yahya-- buse--bilgen--yakup--behzat--irem--tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: