Translate

30 Ekim 2013 Çarşamba

2005.bölüm..

konuşmalar daha samimileşti.. aşık bakışları ,görebiliyorum artık..
ama asla hareketler ve sözler basit değil.. ben içmedim sayılır da.. onlarda.. hiç sarhoşluk belirtisi de yok..

aylin-- zuhal ve ziya tahmin ettiğimiz ,gibiler mi..
irem-- zuhal aynı da,biz ziyayı yanlış değerlendirmişiz.maşallah bir elmanın, iki yarısı gibiler.. hiç göründüğü gibi.. hayatı hafife almıyormuş.. ..son derece aklı başında,becerikli.. yetenekli ve kıymet bilen birisiymiş..
nikaha geldiklerinde,görüştük.. allah muhabbetlerini artırsın.. bakışları konuşuyordu..

aylin-- ne güzel.. hep öyle olurlar,inşallah..
tuna-- inşallah.. ben olacaklarına eminim..
yavuz-- yemekte,tek kelimeyle müthişti.. gerçekten iyi bir yönetici..  afşar beyle görüştük de,dün Ankaradalarmış.. fasıl yaptık dedi..

irem-- annesine uğradılar demek.. Adanadadır şimdi de..
yavuz-- yarın siz ne zaman yola çıkacaksınız.. ada da beraber,kahvaltı yapalım bari..

tuna-- kaptanla erken diye konuştuk..sizde bizde,yorgunuz..dinlenelim.. kahvaltıyı başka zaman memnuniyetle kabul ederiz,yavuz bey..

aylin-- belki evimize gelirsiniz..
irem-- neden olmasın.. bizde Adanaya bekleriz.. kahve içersiniz değil mi..
istemeyiz,artık kalkalım dediler.. tuna kaptana söyleyelim dedi..
yavuz beyle yanına gittiler..

aylin--iremm.. ben bir an önce nikahlanmamızı istediğini sanmıştım..
şaşırttın beni..
irem-- aklın ,ruhun karışık.. ikimiz yanlız fazla konuşamadık,kendimi ifade edememişim demek ki..
ben cesaretli ol..evet demekten..yüzüğü takmaktan korkma.. aranıza soğukluk girmesin ,istiyorum de  dedim..
bakışlarınızda o, pırıltı var .. imkanlarınızı kullanıp,karışanınız yokken.. sevgililiği de,yaşayın.. birbirinizi tanıyın diyorum..

 çok basamaklı ,bir merdivenin ilk basamağında olduğunuzu düşün.. ..  şu anda duyduğun hisler.. daha da,artıp.. gelişecek.. tüm benliğini kapladığında,beni anlayacaksın..

aylin-- (gülümseyerek) geliyorlar,siz kaçıncı basamaktasınız..
irem-- biz,yeniden başlayabilmek için..  çıkıp çıkıp,geri iniyoruz..
aylin-- ha,ondan koşturuyordunuzzz..

irem--aylin-- hah hah hah..
*******
aylinle,yavuz beyle vedalaşıp.. uğurladık.. ferit bey,kullandı sürat teknesini.. gayet samimi ve mutlulardı.. el salladık tunayla..

kamarada ,nispeten kalın giyeceklerimizi çantaya koyduk.. mutfaktan da,birşeyler aldım.. ferit bey gelince de.. biz gittik adaya..
*********
şiddetli yağmur altında,faytonla yaptığımız minik ama güzel turun ardından.. küçük,eski.. soğuk evimize geldik..
tuna hemen kuzineyi yaktı..
çantadan,güçlü ışık veren ampulü .. su şişesini ve kahve paketini çıkardım..
irem-- aşkım,şunu takar mısın..  kahve yapacağımda..
tuna-- (aldı,gülerek.. takıyor ) sumaklı mı..
irem-- bilmem,ne çıkarsa bahtına..

Hiç yorum yok: