Translate

4 Ekim 2013 Cuma

1979.bölüm..

evet dedi.. petrol çıkardıkları, kuyunun önünde  çekilmiş.. yarım saat
kadar ,işinden.. ailesinden.. beklentilerimizden, konuştuk..

irem--ablaa.. herşey çok güzeldi,sohbetine doyamadım ama gitmem lazım.. tunayı arayabilir miyim..
tuğba-- elbette ama erkendi daha..bende doyamadım ki..
irem-- (kalktım.. ) çaresizim inan.. sen geldiğinde,konuşuruz.. olur mu..
tuğba--inşallah..

ahizeyi tuttum,telefon çaldı..
tuğba--aç irem..

irem-- (açtım) alo..
tuna-- irem..
irem-- ay tunaa,kalp kalbe karşıymış.. tam arayacaktım ki,sen aradın.. bu kadar olur..
tuna-- sohbet tatlı geldi de,ekildim herhalde diye düşünüyordum bende..
irem-- kahve diye geldim,yemek hazırlamış tuğba abla.. laf lafı açtı,zaman nasıl geçti.. anlamadık..  geldiysen,inebilirim hemen..
tuna-- dur,ben yukarı geliyorum..
irem-- ............... niye..
tuna-- seni almak için..
irem-- tunaa......
tuna-- dur dur,devam etme.. yanlız değilsin..
irem-- hah hah hah.. açıyorum..

************

tuğba ablayla gayet candan,vedalaştık.. cekedimi giyiyordum ki..
tuna elinde,şemsiyesiyle.. asansörden inip.. bize doğru geldi..

tuna-- merhaba tuğba hanım..
tuğba--merhaba tuna bey.. buyurmaz mıydınız..
tuna-- gelmeyeyim.. başka zaman inşallah..
irem-- (ayakkabılarımı giyip.. tunanın yanına çıktım..gülümseyerek )
ablacığım.. herşey için,teşekkür ediyorum.. artık bir evinde Adanada var unutma..
tuğba-- rica ederim,sağol.. mutluluğunuz daim olsun.. aile gibi olmayı, o sıcaklığı özlemişim.. gelirim,kısmetse..

irem-- amin,bekleriz...

tuna-- tuğba hanım,çetin bey aşağıda arabasının içinde oturuyor..
yapmamı istediğiniz birşey var mı..
tuğba--(gülümseyerek) yok,tuna bey.. sağolun..

irem-- yanlışlıkla,çetin beyi fark edebilirim istersen.. mesai saatinde,
neden işinde olmadığını.. sorar gözlerle baksam bile yeter..
tuğba-- (güldü) hevesini kaçırmak istemem de, tuna beyin apartmana girdiğini,görünce..çoktan gitmiştir,bence..

irem-- olabilir ama  insan yakalamak istemeye görsün.. bizde,acemi değiliz yani.. sen bana,gönül rahatlığı ile git diyor musun,onu söyle..

tuğba-- evet.. iyi yolculuklar,diliyorum size..
irem--tuna--teşekkür ederiz..

Hiç yorum yok: