Translate

9 Eylül 2013 Pazartesi

1947.bölüm..

marufla zübeyde...saate bakıp.. evden alacağımız var,
on dakika sonra hazır oluruz dediler.. onları yolcu ettik..
erkekler bahçeye çıktı.. hanımlarla da ortalığı topladık,lavoboya gidiyorlar..
müge,uyumuş.. gönül eren abiye verdi,arabaya yatıracak.. oyuncaklarını topluyordu..
irem-- gönül,yukarıdan çantamı alıp geliyorum..
gönül-- tamam..

*********
temizlenip.. gömleğimi değiştim,çabucak.. kot montu ve
çantamı alıp indim.. mutfaktan.. keki koyduğum, iki büyük saklama kabı ve plastik çatalların poşetiyle bende dışarıya çıktım..

tuna--(görüp,elimden aldı )  irem,bunlar ne..
irem-- kek.. içime sinmedi,bunu uçakta yerler.. diğeri,marufların ..
tuna-- tamam.. hazırlarmış,hadi buyrun..

kapıyı kilitleyip,anahtarı aldım..

kalabalık olarak yürüyoruz,girişe doğru..

güzide--  irem hanım, eylül ayındayız.. artık,geleceksiniz.. değil mi..
irem-- evet,güzide hanım..

yusuf-- sınav tarihi de yaklaştı.. ikinci kim olacak acaba, demiştiniz..
irem-- şartlarım değişse de.. hala diyorum,yusuf bey..
özcan-- bizde merakla bekliyoruz,irem hanım..
yavuz-- evet.. gözümüz, üstünüzde olacak..
irem-- umarım yanıltmam..

mr.smith-- irem hanım,öğretmeniniz ikinci,üçüncü ..dördüncü, dilleri de öğrenebilme kapasiteniz olduğundan bahsetmişti.. o konuda ,herhangi bir çabanız olacak mı..

irem-- olacak,mr.smith.. almanca,fransızca,ispanyolca ve japonca öğrenmek istiyorum.. okuldaki bölümlere başvurup.. özel derslerle de, destekleyeceğim kısmetse..

dışarıya çıktık..
tuna arabayı açmış,nedim beyler oturmuşlar arkaya.. eren abiler,çetin bey ve yusuf beylerde yolcularını almışlar/aldılar.. midibüse binilecek sadece..
marufla,zübeyde de resmi arabadalar.. şöför de oturuyor..

tuna -- (şöför koltuğunda,bana bakarak) sen mi kullanmak istersin..

mr.smith-- bir dakika tuna bey,irem hanımla  konuşmak istiyorum..önemli.. 
bizimle beraber gelebilir mi.. 
irem-- mr.smith, niyetinizi anlıyorum..tunayla aranızı açmamanız lehinize ama.. kararımı kendim verebilirim.. benimle konuşmak istiyorsanız,bana sorun lütfen.. 

özcan--  gözünü korkutmuşsunuz.. krize neden olmak istemedi ,sanırım.. 
tuna--  sağolun, mr.smith..çok naziksiniz.. ama irem haklı.. ona sorun.. 

mr.smith-- pekii,sordum.. geliyor musunuz.. 

irem-- hayır..  tuna yan koltuğa geçer, nedim bey de..biraz ileri giderse.. sorunu çözeriz..  (arka kapıyı açıp)  buyrun,mr.smith.. 
gülderen hanımın, aksiyonlu yolculuk yapmasına razı olamam..


yavuz--abdullah--ercan--özcan--tuna--mr.smith-- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: