Translate

29 Temmuz 2013 Pazartesi

1904.bölüm..

büklüm büklüm dedi ziya.... şarkıya üçümüz başladık da.. sonra herkes katıldı..

ne söylesen ne beklesen
yaradandan ya da kaderinden
ele gecmez istedigin
ugruna savas vermediysen

sanki seni boğar gibi
sanki yeniden doğar gibi
sanki zaman zaman ölür gibi
acısını, çilesini çekmediysen

hani büklüm büklüm boynunda
hani paramparça ruhunda
hani soran gözlerle kapında
bekleyen dargın anıların gibi

sevilmeden de sevmeyi
neyi özlediğini bilmeyi
acı da olsa yine gerçeği
görüp de söylemeyi bilmediysen

sanki seni boğar gibi
sanki yeniden doğar gibi
sanki zaman zaman ölür gibi
acısını, çilesini çekmediysen

hani büklüm büklüm boynunda
hani paramparça ruhunda
hani soran gözlerle kapında
bekleyen dargın anıların gibi

  ayağa kalkıp,alkışladılar uzun uzun.. burhanın ve çiçeğin gözleri  dolu dolu.. turgutta,çok düşünceliydi..
başımızla selam verdik.. nihayet oturulduğunda..

burhan-- hepinize çok teşekkür ediyorum.. mahvoldum ama olsun..

maruf-- sözler çok anlamlıydı,sizlerde nokta atışı yaptınız.. bravo..
cafer-- bende çok beğendim..
kevin-- ben,bayıldım..
orhan-- diyecek söz bulamıyorum,üçünüze de..
eren-- gönüll,sarhoş olayım mı..
gönül-- iyi,ol hadi.

irem-- teşekkür ederiz.. ziya başlattı.. menekşe devam etti..
şarkıları ;sözleri için özellikle seçtik ,burhan..  amacımız , hislere tercüman olabilmekti.. ben,asıl bundan sonrasını merak ediyorum..

burhan-- (gülümseyip) bende..
gülderen-- inanın bende,ediyorum..
güzide-- ben kapsamlı olarak,bir merak içerisindeyim..
hepimiz,kahkahayla güldük..

özcan-- (ayağa kalkıp ) ziya bey.. sesinize,yeteneğinize hayran olduk.. müzik daire başkanımıza,dilekçe verip.. ses sanatçısı olmanızı,önermek istiyoruz.. arkadaşlarla,ortak kararımız bu.. kabul eder misiniz..

ziya-- (onlara dönüp.. saygıyla,başını eğdi önce) iltifatınız için,çok teşekkür ediyorum.. müzik daire başkanınız,afşar bey.. ile Ankarada halen apartman komşusuyuz.. çocukluğumu bilir.. o da,önermişti yıllar önce ama bazı nedenlerle ,tercih etmedik.. .. şimdiden sonra da,mümkün değil..
çünkü profesyonelliğin yükü ağır.. kalıplardan hoşlanmıyorum.. ben canım istediğinde,dostlara şarkı söylemek ve amatör kalmak istiyorum.. saygılar sunuyorum,sizlere..

özcan-- açıklama için,teşekkür ederim.. irem hanım kesinlikle olamaz dedi.. menekşe hanım.. resmi görevliymiş,öğrendiğimize göre.. ..üçünüz de solistliğe yakışırdınız ama sağlık olsun.. hayat,gülsün size..

ziya-- irem-- menekşe -- amin..

Hiç yorum yok: