Translate

18 Mayıs 2013 Cumartesi

1767.bölüm..


arabadan telefonun çaldığını duyunca.. kimin arabasından geliyor diye,dinledik..

tuna-- sana..
irem-- maruf kapı açık mı..
maruf-- açık ..

arabama gidip oturdum koltuğa..

irem-- alo buyrun..
bekir-- buyurdum.. toplanmış ne yapıyorsunuz,orada.. birşey mi var..

irem-- yok yok..rekinin inşaatına,bakmak istediler de.. görüyorsun madem,gelsene .. yabancı değiller..

bekir--  misafirleri gönderdik,çok yorgunum.. başım,vücudum ağrıyor.. huzursuzum..  çetin görmüş de,bir sorayım dedim..
irem-- geçmiş olsun.. bir doktora gitsen,iyi olmaz mı bekir ağa..
 takviye vitamin gerekiyordur belki..
bekir-- belki.. bir saat dinleneyim.. olmazsa,çağırırım..  size kolay gelsin..

irem-- sağol.. gece yola çıkacağız,kısmetse.. hakkını helal et..
bekir-- helal olsun da.. bu ne şimdi..
irem-- ne bileyim,adetim de değil ama içimden geldi..  yokluğumu hissettirme,
kendine dikkat et..bekir ağa..  sacide ablanın,senin ellerinizden öperim..

bekir-- sağolasın.. sende,helal et öyleyse..
irem-- helal olsun.. beni çağırıyorlar,görüşürüz..
bekir-- tamam.. görüşürüz..

kapattı.. ahizeyi yerine bırakırken.. gereksiz  duygusallık ve hüzne mana veremeyerek, çıktım arabadan..
tuna,maruflar..  haricinde arabalara binmişlerdi.. çalıştırdılar motorları..

ilter-- (şöför koltuğundan seslendi ) gidiyorum..
tuna-- tamam ,yetişiriz de..yeri biliyormuşsun.. dikkatli olun..

ilter bey.. ve diğerleri korna çalıp hareket ettiler..
kevin,liz..maruf,zübeyde  de arabaya doğru yürüdüler..

tuna-- (elini uzatıp) goncamm.. neyin var.. arayan kimmiş..
irem--( elini tutup..gülümsedim ) bekir bey.. geçmiş de buradan..
toplanmışsınız,birşey mi var dedi.. selamı var..

tuna-- (arabaya oturduk.. ) as.. (motoru çalıştırıp,hareket etti.. )
üzgün gibi duruyorsun da,onun için sordum..
irem-- (anlattım konuşmamızı ) niye bilmiyorum,birden böyle oldum
işte..

(iki sigara yakıp,birisini ona verdim..)

tuna-- helallik istemek kötü değil ki.. normali bu..  ha,anladımm..
sen sarıyı alamadık diye.. bozuldunn..

irem-- (gülümsedim ) büyük ihtimalle ondandır.. cafer bey,mustafa beyin evini almak istiyormuş.. fiyatını sordu.. öğrenirim dedim.. bir arayım da haberleri olsun..  (ahizeyi alıp,tuşlara bastım..evini arıyorum pazar ya )

ceyda-- alo..
irem-- merhaba ceyda.. yanlış mı aradım.. mustafa beyle konuşmak istemiştim de..
ceyda-- doğru yeri aradın canım.. hep birlikte onlardayız..
yemek hazırlığı yapılıyor.. balkondalar,çağırayım dur..
irem-- sağol..
ceyda--(amcasına seslendi ) irem durgun geliyor sesin.. birşey mi oldu..
irem-- yoo,sana öyle gelmiştir....
ceyda-- tamam,veriyorum..hoşçakal..
irem-- sende..

Hiç yorum yok: