Translate

18 Nisan 2013 Perşembe

1717. bölüm..


tuna-- (bize iki sigara yaktı.. bende fincanları masaya koyup,karşısına oturdum )
yoktu canım..  "irem hanımın onları etkileyeceğine eminim.. fakat çalışsın diyebileceğim bir kaynak yok.. önerildikleri için,genel kural ..kişi çok zorlanıp.. sinirlendirilir.. hak ettiği halde,mülakatı ..bu nedenle geçemezse çok üzülürüm..
ne olur sakin olmasını söyleyin.. dünyadaki ,ülkemizdeki gelişmelerden.. siyasetten,coğrafyaya .. tarihe kadar geniş bir yelpazede konuşuluyormuş..
vecdiyle,benim önerdiğim. fakat mazareti sebebiyle .. üst sınıfa geçemeyen.. sadece irem hanım var.. emekli olmadan.. onun da başardığını görmek istiyorum" dedi..
şimdi sen evi alacaklar diyince.. tereddüt ettim.. ikinize de laf gelebilir.. bizim nelerle uğraştığımızı oya hanım, ne bilsin.. haberi bile olmayabilir bu rapordan..

irem-- hımm.. fevzinin haberi yok,sen tamam dersen duyacak demişti..
inşallah kendileri vazgeçerler.. ben nasıl satmıyorum diyeyim ki..

tuna-- inşallah ama ilişkilendirilmenize razı olmam.. benim satma dediğimi söyleyebilirsin.. bir yol bul,yani.. nuriyi ara da,beraber konuşalım.. vakit bulamazsın sonraya kalmasın..

aradım abimin evini,babam açtı..ertanla kahvaltı yapıyorlarmış..  diğerleri gece beklediklerinden.. uyuyorlarmış.. sabah gelmişler hastaneden..
nurinin gitmemesine hepsi çok sevinmişler.. alperde iyiymiş..
tekrar gözünüz aydın diyip.. ertanla konuştuk.. ama tunayla konuşmaları..bitirdi beni.
kapatıp kalktığımızda..

songül-- irem hanım.. cengiz bey geldi.. nadide hanımda,uğrayıp bir dosya bıraktı.. acelesi varmış,tuna beyle mutfakta olduğunuzu duyunca..
rahatsız etmeyim.. bakıp,beni arasın.. onaylaması zaman açısından çok önemli dedi.. sehpaya bıraktım..
irem-- peki,canım.. iyi olacak hastanın ayağına, doktor gelirmiş.

tuna-- ben gideyim,dikkatli ol..
irem-- tamam canım.. sende..

salona geldiğimizde.. tokalaşıp,hoşgeldiniz dedik.. tuna ayak üstü.. nasılsınız dedi..
cengiz-- iyiyim,şükür.. iş güç uğraşıyoruz.. hiç görüşemiyoruz,bir gideyim dedim.. siz nasılsınız..
tuna-- iyi yaptınız.. bizde hayat telaşesi ile koşturuyoruz.. işte..
irem-- cengiz bey,buyrun odamda konuşalım..
cengiz-- peki..
tuna-- görüştüğümüze sevindim cengiz bey.. bana müsade..
cengiz-- bende.. güle güle..

tuna gidince.. dosyayı aldım,cengiz beyle yukarı çıktık.. klima çalışıyor.. halı yine yerine gelmiş.. biraz sonrada songül çantamı getirdi..

songül-- ne içersiniz,cengiz bey..
cengiz-- varsa soğuk birşey içebilirim,songül..
songül-- tabi.. irem hanım,derya abla da geldi..
irem-- (gülerek ) tamam canım.. sağol dediğimi söyle..

o çıkınca.. sigara verdim.. yaktık..
irem-- cengiz bey,bizim eve yakın.. o nitelikte, satılık eviniz var mı..
fiyatı da uygun olacak.. siz düşünürken.. şu çizimlere bakabilir miyim.. acil de..
cengiz-- tabi ki..

ben çizimleri,renkleri inceledim.. yerleştirme,aydınlatma stor perde.. halı.. uyum içinde..
irem-- ( ahizeyi elime alıp,deryayı aradım ) derya,(telefon numarasını söyledim )
nadide hanımın telefonu bu.. ara ve çizimi beğendiğimi.. aynen yapılmasını istediğimi söyle.. teşekkür et.. tamam mı canım..
derya-- tamam..
irem-- deryaa,sağol..

derya-- (gülerek )sizde.. evde temizlik yapacağıma,buraya geleyim dedim..
irem-- hah hah hah.. iyi yaptın.. görüşürüz..
derya-- görüşürüz..

kapatıp.. cengiz beye bakarak..
irem-- evet cengiz bey,buyrun sizi dinliyorum..

cengiz-- dediğiniz niteliklerde gül bahçesinin yanında,bir ev var.. sizin karşı tarafınız yani.. iki yıllık bina.. ev harika ,yola bakıyor..geniş ferah.. üç cepheli.. kapanma riski yok.. asansörlü üçüncü kat.. ben yapmadım da, alıp satmıştım..
alan kişi İstanbula iş için gittiğinden..bir hafta önce, tekrar bana sattı..
bende oradan geliyorum şimdi.. birisini götürdüm.. xx.xxx lira istiyorum.. kim için,sordunuz..
telefon çalınca,pardon diyerek açtım..

irem-- bahadır holding buyrun..
oya-- (durgun bir sesle )merhaba irem hanım.. rahatsız ediyorum ama.. fevzi bu evi almamızın ,iyi fikir olmadığını söyledi.. sakıncalıymış.. ben özür diliyorum.. vazgeçtim malesef..

irem-- estafurullah... tuna konuşmalarını anlatınca.. sakınca konusunda,fevzi beye hak verdim bende.. ama üzülmenizi gerektirecek birşey yok oya hanım..
kısmetiniz hep bol olsun..  xx.xxx liraya ..harika bir ev buldum size.. oturma odasından.. yolun karşısına bakın..

oya-- ......... nasıl yani,oradaki bir daireyi.. xx.xxx liraya mı satıyorlar.. üç cepheli ve çok geniş diye duymuştum..

irem-- evet öyleymiş.. cengiz bey,yanımda..şimdi ondan duydum..bakmak isterseniz,anahtarda ondaymış.. müşteri götürmüş de..
oya-- tabi isterim dee.. hemen alamayız.. malum emekli olmadı.. henüz..